,,Jasně " odvětil ale nevzal mě za rukou, tak jak by to udělal normální člověk dost tupě jsem na něj zírala ,. stoup si za mě a chytl mě za boky ,. a vytáhl mě na nohy ,, Díky " řekla jsem a radši odešla ,. ,schody! , další nepřítel, chytla jsem se zábradlí a scházela dolů, tak šikovně,. abych nespadla , stál tam Liam v bílé košili a kožené bundě, Harry měl na sobě tričko a sako , Niall až neposedně chodil po pokoji a něco projížděl ve svém mobilu , Louis sedí na pohovce v černém tričku s V výstřihema v saku ,jehož rukávy byli vyhruné k loktům , pomalu scházím , moje podpatky klapou,trošku mě to znervozňuje,. nikdy jsem nenosila boty na podpatku a nikdy už asi radši nebudud ,..Děkuji ti Gemmo za krásné boty ,řekla sjem si v duchu sarkasticky,. všichni 4ři se na mě otočili ,.koukají na mě a ěm to čím dál tím víc znervozňjuje ,.. zdá se mi divné jak na mě koukájí a proto se ohlížím zamnou nikdo tam není ,třeba nahý Zayn ,,fajn ten tam asi nebude ,.. něbo nějaký přízrak, nechápavě se na ně kouknu a sejdu konečně poslední schody ,,Vypadám blbě ? " zeptám se Harryho který si mě prohlíže ,,Vůbec , moc ti to sluší " řekl a dodal ,,Kdyby jsi nebyla moje sestra tak ,. " umlčela jsem ho,..,,Tak nic ,Harry " řekl jsem a protočila oči,musela sjem se dan jeho větou pousmát,. kdybych enbyla jeho sestra tak bych tady nestálala a my se neznali , Niall a Liam si něco šeptali , a Louis , ten se zase věnoval televizi , všechny ty myšlenky o tom co si asi říkají jsem vyhnala z hlavy ,. zanedlouho přišel Zay ,. no jo narcisek ,.. jak by řekla Amie ,, ÁÁ narcisek nám vykvetl " ,... její slova,. tak strašně mi chybí a to jsou to dva dny ,.. je jako sestřička,. kterou jsem měla tendenci se starat ,. při vzpomínce na ní se mi začali valit do očí slzy ,. které jsem zahnala pokusem o úsměv ,. spíše o úšklebek ,. tak asi můj pokus o ,,úsměv ,, vypadalo to určitě jako když se směje kůň ,. mám příšerné zuby ,..,.. vyšli jsme pře vilu ,. pohlédla jsem na nebe které se zatahovalo ,. vypadalo to na pořádný slejvák ,..vítr lehze pofukoval a mi se nasoukali do Harryho Range Rovera ,...
*****
,,Já už do sebe nic nenacpu " prohlásila jsem ikdyž jsem nesnědla více než polovinu mého jídla , sedíme v luxusní, ae doopravdy velmi luxusní restauraci ,..Mám stejné ídlo jako Harry , dala jsem na jeho volbu jelikož doopravdy nevím co ty všechny názvy jídel znamenají ,, Já to sním " nabídl se Niall který už asi 10 minut před mou větou dojed , já já jsem jen ukázala na tlíř ve smylu ,, je tvůj ,, , myslím že asi za chvilku mi ty šat rupnou ,. takhle dobrého lososa jsme vživotě nejedla ,... ,,Co kdybychom zašly někam do baru " namítl Harry a já jsem pouze nesouhlasně zakroutila hlavou ,, Notak Díí , bude sranda " prosil ,tentokrát Zayn a pokoušel se o psí oči ,, Já doopravdy nikam do nějakého baru nepůjdu , Liame , odvezeš mě prosím domů, myslím že je tady s tebou asi nejrozumější řeč,. pokud budeš proti , tak sii vezmu taxíka ,. to ještě taky zvládnu " dokončila jsem svůj monolog a teď na mě zírali čtyři páry očí , kteří se pokoušeli a předešlí Zaynův psí obličej ,.. Liam pronesl ,,Jo , odvezu tě domů když si to přeješ ,. já s epak pro kluky vrátím " , za to jsem mu darovala doopravdy vděčný úsměv ,,Děkju za večeři ale jsem doopravdy dost unavená a na ten váš bar nemám ani moc náladu " , kluci jsen zklamaně přikývli a já se zvedla společně s Liamem od stolu , nasedli jsme do Harryho Range rovera , který nám Harry svěřil ,. jelikžo by asi jako opilí , řídit nemohl ,.celou dobu co jsem seděla v autě jsem bya zticha stejně jako Liam , v autě panovalo hrobové ticho , vyhřívané sedačky hříli do zad a mě těškli víčka , která se i přes můj odpor zavřeli ,.
Liam's POV
Stojíme před naší vilou a Dian spí, je schoulená na sedadle spolujezde a oddychuje ,. je doopravdy sladká , nechci jí buďi t aproto jsem pomalu vylezl z auta ,které jsem obešel a otevřel dveře spolujezdce , vzal jsem Dí do náruče a nohou zabouchl dveře auta ,obloha se i ve tmě která byla zatáhla začal foukat mírný vítr , a sním i drobné kapičky deště .. je opravdu maličká a velmi lehká , to dokazuje fakt že jí unesu na jedné ruce ,. drouhou jsem odemkl dům , vyšel sjme po schodech a zmířil do jejího ninějšího pokoje , položil jsem jí na postel a zul jí boty na podpatku ,které museli bý asi dost nepohodlné , sundal jsem jí i kabelku přučemž jsem jí musel lehe nadzvědnout ,,. po chvíli jse si uvědomil že asi ani ty šaty nejsou nejpohodlnější a po chvilce rozmýšlení jestli je to vhodné jsem se rozhodl jí je sundat , ještě před tím sjem došel pro své tričko které ji půjčím jelikož se jí nebudu hrabat ve věch , rozepl jsem jí zip po straně šatů a pomalu jsem jí je svlékl ,má doopravdy úžasné tělo ,. je celá krásná , myšlenky o jejím nádherném těle a o tom jak ej ve spánku i normálně rozkošná jsem ztěží vyhnal z hlavy a oblékl jí své tričko, přikryl jsme jí dekou , chvilku jsem jí pozoroval, seděl jsem na posteli a zasněně na ní koukal (poznámka autora : Tady si pustně písničku a http://www.rainymood.com/ má to k sobě úžasnou atmošku ;)) ,. znenadála se ozvala rána ,.. a já vylít z postele, děsně jsem se lekl,.
Diana's POV
Silná rana mě donutil ase vymršŤit z něčeho měkého, zdřejmě postel,. ani nevím jak jsem se sem dostala , splačeně jsem dýchala , a pokoušela se vzpamatvat z té obrovské rány,. co to bylo ,... ,zdřejmě způsobené bouřkou , což sjme usoudila ze zvuku dopadajících kapek na okno , až teď jsem si všimla postavi nademnou tyčící se , děsně jsem se ho lekla a nalepila se na postel s doopravdy vystrašeným pohledem, netuším kdo to je ,..,,Díí , to jsem já Liam, já-já promiň jestli jsme te vylekal " řekl Liam klidným hlasem a já si oddechla,. by to jako z nějakého hororu ,kerý jsem snad viděla jen jeden ,. nejsem nějaký hroroví typ ,. po mích vzpomínkách myslím že jsem zažil avíc ,..byli slišet kapky dopadající na okno , a světlo které vytvářel blesk se rozlétlo celým pokojem .. ,,Tak já asi pujdu " prohlásil a pomaluu se otočila šinul si to ke dveřím ,,Nikam nechoď prosím " dostala sjem ze sebe rychle a v zápětí se zvala další rána a burácení , přitáhla jsm si kolena k sobě a zchumlala do deky ,,Mám hrůzu z bouřek " řekla jsem a Liam si ke mě přisedl na postel, natáhl si nohy , a ochranitelsky mě objall ,,Nemusíš Dí , jsem tu s tebou " zamumlal mi do vlasů a já se na něj s dalším zaburácením doprovazeným bleskem ještě víc nalepila ,..hodně jsme si povídali, Liam mi hodně navyprávěl o klucích a jejichou tour, vystoupení a bláznivžch fanynkách, rodině , svém dětství ,.a já věděla že přijde ta otázka co tvé dědství,. tak jak to vždy bývalo byla jsem ,. pak přišel naařadu můj příběh ,. žaludek s emi stáhl a jakobych měla v krku velký knedlík,.. nemohla jsme ze sebe dostat jedinou hlásku , pořád jsem ježela v Liamocě objetí když už bouřka ustala pouze pršelo, doopravdy jsem byla rozhodnuta říct člověku kterého znám pár hodin ,. nikdy jsem ani neřekla pořádně Ame co se vlastně stal,. doopravdy ,. ,,Já - Já moje pravá matka je drogově závislá ,. od doby co mi zemřel otec , tahala se každou noc s jiným chlapem ,. prostě feťačka která si vydělávala šlapáním,. na mě žádné ohledy nebrala , školu, jídlo a oblečení jsme si musela vše vyřizovat sama ,. prostě jsme na t byla už od svých 12ti let sama ,..už od první třídy jsem byla šikanována vyč-vyčleňována z kolektivu "slza mi sjela potváři , a zdřejmě dopadla na Liamovu ruku ,,Dí , nemusíš mi to vyprávět pokud nechceš, jen prosím neplakej " řekl ustaraně hřbetem ruky mi utřel další kutálející se slzu ,já ale pokračvala byla jsm epěvně rozhosnuta to říct asi 3tímu člověku, přičemž ho znám jen pár hodin ,..,,Já-" koktala sjem období po smrti méh otcekterý se o mě staral bylo hodně težké ,, Ve 13ncti letech mě zneužil matčin ,,zákazník ,, " tentokrát už jsem to nevydržela a codopád slz se zpustil ,,po-poté mě odebrala sociálné péče a já sou matki u nikdy neviděla za což jsme nesmírně ráda,. nenávidím ji " dovyprávěla sjem s zachumlala jsme se víc k Liamovi , ten mě k sobě jetšě víc namáčkl za ož jsem byla doopravdy vděčná,. dlouho jsem se z toho dostávala vlastně až do teď , nikdy tyhle vzpomínky nesmažu ikdybych chtěla sebe víc ,..,,Promiň " špitl potichu , nevím co tím myslí , za co se omlouvá ,.....
ČTEŠ
Believe me,...please
FanfictionPo nemilosrdně trnitém dětství prožívá začátek něčeho krásného. Dokáže Diana překonat nástrahy nového života? Dokáže se vyrovnat jeho oříškovým očím?