6. Díl - ,, Můžu tě o něco poprosit ?"

221 15 2
                                    

,,Takže- Ahoj , a teď už mi řekneš co je k večeři ?? " řekl přičemž se zouval a svlékal si bundu postupně jsem nakráčeli všichni ostatní a  sborově mě pozdravili ,,Ahoj " ,... ,,Zdar , jo a jsou špagety, .. měli by jste asi nakoupit jelikž tu fakt nic není " za chvilku si ke mě přisednul Niall a prones ,, Já tě miluju ,. "  přisedlu si blíž a pošeptal mi ,, Ty Haroldovi blafy se nedají jíst " tak jo teˇuž jsem měla záchvat smíchu ,.. přičemž všichni příchozí s talířemi v rukách n mě zírali ,..,, Díí " přistoupil ke mě Zayn s vážným pohledem ,,Ty jsi si něco šlehla ?? " tak tahle jeho věta mě rozesmála ještě víc ,... musela jsem položit talíř se špagetami na konferenční stolek jinak by zkončil vyklopení ná mě ,. po chvilce jsem sůj smích zkrotila ,... ale ta představa jak Niall hltá jídlo které vařil Harry a chce přidat a teď mi řekne že se to nedá jíst ,... musela sjem se znovu pousmát ,.. ,, Co ve škole ? " zeptal se Harry ,. jak já tuhle otázku ráda slyším ,. ale radši než od Harryho bych jí slyšela od mamky ,. té které bych vzdrovala přes její zákazy ty věci dělala ,..,, Normálka " sykla jsem jedno slovně ,..,,V pátek máme koncert , nechceš přijít a vzít sebou tu blondýnku co tu včera za tebou byla "  zeptal se Harry ,, Haroldkovi se zapalujou lýtka " prohodil s perverzním tonem Louis ,,Měla sexy zadek " podotkl Zayn ,, Vy jste nechutný , já  nebudu poslouchat vaše úchylné představi o Nathalie ,.. o tom se bavte až tu já nebudu ,, ,... bože ,. fajn,. bydlím s 5ti úchylama přičemž jeden z nich je můj nevlastní bratr ,..

*********

Ku*va ,. kam mi Nath zmizela,.. červené krátké šaty ,. a dlouhé blond vlasy ,.... hledej ! !

Kam mohla sakra zmizet,. vždyť tu stála ,, Di , Dian !! " tady,. volal an mě někdo ,.. no jasně tmhle je  ,.. ,, Nath kam jsi zmizela ?? "  řekla sjem a dělala velká gesta rukam ,, Chtělo se mi děsně čůrat ,. to se tě musím dovolovat abych uděla svojí potřebu " ,.. řekla no sppíše se tak nějak zeptala a já se zasmála ,,Jasně že NE ,. ale mohla jsi mi to říct ,. hledala jsem tě tu "  ,..odvětila jsem jí ,.. za chviilku začne koncert máme lícky do prvních řad ,... Nath m na sobě červené šaty  asi tak dlouhé do půl stehen ,.. přes to měla koženou bundu a černé boty napotpadku , vyžehlené blond vlasy měla nad lopatk a její oši lemovali slabé černé linky osazené hustými černě zvýrazněními řasami ,..  já jsem vypadala spíše jako pudl ,... měla jsem natočené vlasy ,.. musím říct že mé kudrdliny ,. no příjdu si jako bych na hlavě měla afro ,.. černé kalhoty, zelená košile bez rukávů , a černé boty na podpatku ,. přece  vedle nich nebudu žádnej mrňous ,.. což normálně se svými 165cm jsem ,.. ,..

**

Na podiu se vytvořil dým a objevili s etam 5siluet ,..musím říct e jejich fanynky jsou úžasné ikdyž co občas hází na podium,. kluci předvádějí úžasnou show ,..

** 

,,To bylo úžasný "  řekly jsme s Nath jednohlasně když jsem se dostali po koncertu do zákulisí za klukama ,,Jako vždycky " chvástal se Louis se smíchem ,,Víš že samochvla smrdí ,. ..ale u vás to neuškodí " ,. řekla Nath a oplatila Harrymu úsměv,.. upřeně se na sebe koukali a zubili se,..

**

,,Kluci já doopravdy nic nebudu ,. nevím jak ty Nath ,.ale já doopravdy nepiju říkám vám to už po několikáté  "  odvětila jsem a Nathalie dodala ,,Já zdřejmě taky nic nebudu pít ,. a už to nebudud ani opakovat"  

,,Ale holky nedělejte Liama ,. a pojďte si s náma něco dát " ,. ohradil se už trošku už přiopilý Hazz a objednal nám nějakého panáka,. já se v tomhle doopravdy nevyznám je to zelený a páchne to,..

,,Tak fajn ale tohle je jediný panák kterého si dám " řekla poraženecky Nath a kopla ho do sebe ,.mě se zvedal žaludek jen pohledem na tohle ,. ,,Já to nebudu " , špitla jsme s odporem k té skleničce plné alkoholu.

,,Ale notáák " přitakal Zayn k Harryho názoru který zněj ,,Nebuď labuť a dej si , je to dobrý " ,.. tyhle opilecké názory jsem znala až moc dobře od mé matky  ,. puze jsem zakroutila hlavou v nesouhlas ,..ajediný kdo se ještě nenapil byl Liam  a ten se asi ani nenapije takže mě nezbývá nic víc než o dvoz domů poprosit jeho ,..jelikžo se mi tady nechce být ,. ještě se zeptám _Nat jestli nepojede domů ,, Nath ,. zůstaneš tu s nima nebo pojedeš semnou domů " zašpitala sjem jí do ucha ,,Co je šeptem toje čertéém" ozvalo sepodle hlasu s smíchu do byl Nialler ,,Asi tu zůstau,. teda jestli ti to nevadí " řekla a usmála se ,Zamozdřejmě že ne , užij si to tu " sykla jsem slezla z barové židle a vydala se k Liamovi který seděl o kus dál ,.

,,Li, můžu tě o něco poprosit" špitla jsem  ,.. ,,No ? " odpověděl suše ,.

Believe me,...pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat