2.Díl - Tohle je Diana

252 14 4
                                    

 ,,Tak fajn , aŤ si v 16:00 připravená tady dole , sbal si něco na sebe, pobudeš s námi celý víkend "pronesl Harry a já poslušně přikývla a odešla do svého pokoje ,odechla jsem si a sedla na postel , vzala jsem si vínovou tašku a dala do ní nějaké oblečení , na sebe jsem si vzala černé tílko,vínové triko ,,Hipster" které mi vybrala Gemm , riflovou bundu ve stejné barvě jako jeany , vínové boty na podpatku, upravila jsem si vlasy a nasadila černou čapku, jelikož je venku už poměrně zima ,.. je 15:54 ,čas který mi svítí na budíku ,na poličce ,vzala jsem tašku a sešla dolů, čekal tam Harry a Gem , Gemma se semnou rozloučila a dala mi pár užitečných rad a pár užitečných varování, ohledně kluků ,.. Nalezli jsme do Hazzova Range rovera , poručil mis e připásat jako kdybych byla malá a nevěděla jsem to sama ,. celou dobu panovalo v autě ticho ,které prolomil otázkou ,, Jak se na kluky těšíš , byla jsi někdy v Londýně ? " musela jsem se pousmát a odpověděla jsem ,, No tak alespoň uvidím pohromdě 5 bláznů o kterých má kamarádka každý den něco vykládala a ne nebyla " řekla jsem a zakoukala se ven z okýnka ,,Tak to budeme muset napravit ,určitě podnikneme společně nějakou prohlídku Londýna "  řekl a pousmáls e přičemž se věnoval řízení ...

*************

Londýn , nechápu že jsem doopravdy v Londýně ,Harry vypl motor a vyhrabalse z vyhřáté sedačky,. gentlemanskymi otevřel dveře a pomohlmi z pohodlné sedačky auta , vzlala jsem si svou tašku a hodila ji přez rameno, otevřel branku ajá ho následovala po kamenité cestě k vile, odemkl veklé dvou dílné dveře,, Jsme tůů !! " zařval Harry na celý dům , za cvhilku nás pozorovalo  8 očí , blonďák ,si hlasitě pískl a vykulil oči , Liam, Louis , Zayn jen tak na nás koukali ,,Tohle je Diana , moje nevlatní sestřička " řekl Harry a přimáčkl si mě za ramena k sobě , kluk s havraními vlasy chtěl něco namítnout ,ale já ho  předběhla ,, Liam, Zayn, Louis a Nailler " postupně jsem ukazovala na každého a řekla jeho jméno ,,Myslíte že jsem z roku 1500 před naším letopočtem a neznám nejznámější boyband ,. tak jsme mysleli špatně " řekla jsem a ni se začali smát ,. jen jsem prokoulela očima a dodala ,,Rád tě poznávám Di " řekl Zayn a objal mě ,,Já tebe taky " odpověděla,.  postupně mě každý objal ,..

*****

,,A co ráda děláš " zeptal se Zayn , než jsem něco stačila říct předběhl mě Harry ,,Úplně úžasně zívá !! " řekl a pak dodal ,,Ne úžasné, přímo božsky " dodal ,,To není pravdy, nevěřte mu ani slvo " řekla jsem a hodila na svého milho ,,braříčka,, vražedný pohled , k Hazzovi se přihnal Louis a hned ho začal pránit ,,To není pravda, Harry nikdy nelže,..možn ,. občas,.. někdy ,. " řekla a zasmál se ,,Zaspívej nám , prosím !! " žadonil Liam a pokoušel se o psí oči ,,Zazpíve tu co jsi nám zpívala včera ,. prosím,. moc Dií " řekl Hazza a já jen kroutila hlavou , moje kroucení a psí oči kluků vyřušil Niall ,,Liame , já mám hlad " prohlásil ,,Já taky " přidal se Loui a pak i Harry , nakonec Liam rozhodl že se někam pujdeme navečeřet ,..  zrovna téď si na sebe oblékám černé silonky, třičko s tygrem ,které jsme si zastrkala do černé sukně do pasu, nazula sjem si černé botky na podpatku a vzala černou koženou bundu, světle modrou kabelku která mi perfektně ladí s barvou trička a náramky ,,Tak oblečená jsem, teď vlasy a make-up " zamumlala jsem si pro sebe a odběhla do koupelny , koukla jsem do zrcadla,. řasy jsem přejela štětečkem řasenky , ostatní bylo v pořádku, vlasy jsem si jen učesala a nechala je volně ,.. otevřela jsem dveře a chystala vyjít ,.. jenže jsem do něčeho, spíše někoho narazila, na kachličkách mi podpatky podjeli a já skončila na zemi ,, kriste pane, jsi v pohodě , promiň já*já nevěděl , že jsi tu , já nechtěl,. promiň " chrlil ze sebe Zayn, podrbal se na zátylku a omluvně se na mě podíval ,,V pohodě " řekla jsem a dodala ,,Akorát pokud budeš tak hodný a pomůžeš mi nahoru " řekla jsem a natáhla ruku nahoru ,,Jasně " odvětil ale nevzal mě za rukou ,. stoup si za mě a chytl mě za boky ,. a vytáhl mě na nohy ,, Díky "  řekla jsem a radši odešla ,. ,schody! , další nepřítel, chytla jsem se zábradlí a schzela dolů , stál tam Liam v bílé košili a kožené bundě, Harry měl na sobě tričko a sako , Niall až neposedně  chodil po pokoji, Louis sedí na pohovce v černém tričku s V výstřihema v saku ,jehož rukávy byli vyhruné k loktům , pomalu scházím abych neupadla, moje podpatky  klabou všichni 4ři se na mě otočí ,. některý z nich má překvapený výraz ,.. zdá se mi divné jak na mě koukájí a proto se ohlížím zamnou nikdo tam není , nechápavě se na ně kouknu a sejdu konečně poslední schody  ,,Vypadám blbě ? " zeptám se Harryho který si mě prohlíže ,,Vůbec , moc ti to sluší " řekl a dodal ,,Kdyby jsi nebyla moje sestra tak ,. " umlčela jsem ho,..

Tak další díl je tu , budu moc ráda za komentáře, klidně i negativní, ráda se poučím, no a mou gramatiku,.. nepaví mě to po sobě číst, možná do budoucna ,... někdy :DD , ,tak to prosím omluvte ;))

Believe me,...pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat