5. Díl - O tom se bavte až já tu nebudu ,..

221 14 2
                                    

a pak je tu ten otravný kluk J ,,Děkuju Nath , že jsi si na ěm udělala čas,.. víš jak to mám já a frájina " jen souhlasně přitakala hlavou a zasmla se přičemž jí vyvukovali bílé zoubky s rovnátky ,,Ale prosím tě ,.. jsem ráda že jsem ti mohla pomoc ,.. tak zítra ve škole " ,.. ,,Ahoj, zítra " řekla jsme jí a mávalají ze dveří ,. zabouchla jsem je když zmizela za rokem budovi ,.a chystala se do svého pokoje a následně směr koupelna ,. ale bohuže l,,Kdo to byl  ?" zeptal se jednohlasně Hazz , Niall a Louis ,,Kamarádka ze školy, . žeby ? " řekla jsem ironicky ,.. ,,Maintenant, si vous voulez bien m'excuser. Je vais prendre une douche " dodala jsem ,,Co ? " zeptal se nechápavě Loui ,,Když mě teď omluvíte ,. jdu si dát sprchu ,..takže čágo " řekla jsem vybehla schody , a zalezla k sobě do pokoje uklidila jsem si všechno učení a připravila ostatní věci na zítra , a šla do sprchy , umyla jsem si vlasy a poté je vyfoukala udělala sjem si copánky abych měla vlasy zítra vlnité ,.. a zalehla do postele ,... asi po půl hodině přřevalování jsem se ponořila do říše snů ,...

,,Dian ,! ,Notak Dio vstávej je 7.00 " ,... chraplavý hlas ,Harry ,,Nejsem Zeus aby jsi mě skloňoval do Dia " řekla jsem nepříjemně a převalila se na bok ,,No tak ,.. máš na stole snídani my jedeme s klukama do  studia ,. nevím kdy se odpoledne vrátíme máme ještě nějaké intervium "  zaklapli dveře a já e vyhrabala z postele ,. navlékla jsem na sebe župan a bosky jsem se vydala po plovoucí podlaze,schodech až do kuchyně  ,. Niall okorád dojídal a kluci různě běhai po domě ,..Snědla jsem jeden toast a  beze slov odházela k sobě do poke přitom jsem pozorovala své nožky

,,Dávej bacha " vykřikla jsem když jsem d něj narazila,. z novu,. nebo on do mě ,...

,,Nevím kdo by z nás měl dávat větší pozor" sykl suše ,..

,,A já zase nevím proč si hraješ na ublížené ,.. to bych snad měla být já  ne ,. jsi idiot " odvětila sjem a odstrčila ho ,. pokračovala jsem ve směru mého pokoje,. převlékla jsem se ,. kluci už tu nebyli a já měla svatá klid ,..džínové kalhoty,. béžové boty na klínku, béžový zimní kabátek,černá šála a černá kabelka ,-..a bílé tílko s černým rozepínacím svetříkem ,..

**

,,Konečně doma !,.." pronesla jsem a dopadla se vším co jsem měla na sobě na postel ,.. jak říkává Ame ,,postelový placák ,, ,... tak strřasně mi chybí ,..,..,,Dnes příšerný den ,.. hádám že písemka z frájiny nedopadne nejlépe ,.. navíc mě zase otravovala ta holka jak ona se to jmenuje ,... Eleanor ,. jo ,.. grrr ,. chce se semnou děsně kamarádit ,.. a pka je tu ten otravný kluk ,. jak on se jmenuje ,. no ,..Greg ,..,. naštěsn mě  Nath před ním zahřánila,. jak já tu holku žeru ,... kluci ještě nejsou doma,. mohla bych udělat večeři ,. zítra jsem ve škole krátce a z ničeho by jsme něměli psát alespoň nikdo nic neříkal ,.. seběhla jsem do kuchyně a nahlédla do lednice ,,Tady fakt nic  moc není "  nakonec jsem vykouzlila špagety ,. no nic lepšého z toho co tu je vyšlo ,.. nandala sjem si a položila na stůl ,. poklidila sjem to co jsem rozházela a utřea pracovní desku ,linku, vzala talíř a šla do obýváku sedla jse si do křesla a zapla televizi ,..  pořady ,. nic moc ,.. ,.

zachrastili klíče v zámku ,..ty se poté rozletěli ,. a první kdo vešel byl  Niall  se slovy,, Tady to voní ,. do je k večeři "  

,,Víš když někam vejdešje celkem slušné pozdravit , takže Ahoj " řekla jsem dosti humorný tonem ,..

,,Takže- Ahoj , a teď už mi řekneš co je k večeři ?? " řekl přičemž se zouval a svlékal si bundu postupně jsem nakráčeli všichni ostatní a  sborově mě pozdravili ,,Ahoj " ,... ,,Zdar , jo a jsou špagety, .. měli by jste asi nakoupit jelikž tu fakt nic není " za chvilku si ke mě přisednul Niall a prones ,, Já tě miluju ,. "  přisedlu si blíž a pošeptal mi ,, Ty Haroldovi blafy se nedají jíst " tak jo teˇuž jsem měla záchvat smíchu ,.. přičemž všichni příchozí s talířemi v rukách n mě zírali ,..,, Díí " přistoupil ke mě Zayn s vážným pohledem ,,Ty jsi si něco šlehla ?? " tak tahle jeho věta mě rozesmála ještě víc ,... musela jsem položit talíř se špagetami na konferenční stolek jinak by zkončil vyklopení ná mě ,. po chvilce jsem sůj smích zkrotila ,... ale ta představa jak Niall hltá jídlo které vařil Harry a chce přidat a teď mi řekne že se to nedá jíst ,... musela sjem se znovu pousmát ,.. ,, Co ve škole ? " zeptal se Harry ,. jak já tuhle otázku ráda slyším ,. ale radši než od Harryho bych jí slyšela od mamky ,. té které bych vzdrovala přes její zákazy ty věci dělala ,..,, Normálka " sykla jsem jedno slovně ,..,,V pátek máme koncert , nechceš přijít a vzít sebou tu blondýnku co tu včera za tebou byla "  zeptal se Harry ,, Haroldkovi se zapalujou lýtka " prohodil s perverzním tonem Louis ,,Měla sexy zadek " podotkl Zayn ,, Vy jste nechutný , já  nebudu poslouchat vaše úchylné představi o Nathalie ,.. o tom se bavte až tu já nebudu ,, ,... bože ,. fajn,. bydlím s 5ti úchylama přičemž jeden z nich je můj nevlastní bratr ,..

*********

Ku*va ,. kam mi Nath zmizela,.. červené krátké šaty ,. a dlouhé blond vlasy ,.... hledej ! !

Believe me,...pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat