7. Díl - Jdeme domů !

214 14 2
                                    

,,Ale holky nedělejte Liama ,. a pojďte si s náma něco dát " ,. ohradil se už trošku už přiopilý Hazz a objednal nám nějakého panáka,. já se v tomhle doopravdy nevyznám je to zelený a páchne to,..

,,Tak fajn ale tohle je jediný panák kterého si dám " řekla poraženecky Nath a kopla ho do sebe ,.mě se zvedal žaludek jen pohledem na tohle ,. ,,Já to nebudu " , špitla jsme s odporem k té skleničce plné alkoholu.

,,Ale notáák " přitakal Zayn k Harryho názoru který zněj ,,Nebuď labuť a dej si , je to dobrý " ,.. tyhle opilecké názory jsem znala až moc dobře od mé matky  ,. puze jsem zakroutila hlavou v nesouhlas ,..ajediný kdo se ještě nenapil byl Liam  a ten se asi ani nenapije takže mě nezbývá nic víc než o dvoz domů poprosit jeho ,..jelikžo se mi tady nechce být ,. ještě se zeptám _Nat jestli nepojede domů ,, Nath ,. zůstaneš tu s nima nebo pojedeš semnou domů " zašpitala sjem jí do ucha ,,Co je šeptem toje čertéém" ozvalo sepodle hlasu s smíchu do byl Nialler ,,Asi tu zůstau,. teda jestli ti to nevadí " řekla a usmála se ,Zamozdřejmě že ne , užij si to tu " sykla jsem slezla z barové židle a vydala se k Liamovi který seděl o kus dál ,.

,,Li, můžu tě o něco poprosit" špitla jsem  ,.. ,,No ? " odpověděl suše ,.

V tu chvíli jsem přemýšlela jsetli s eho mám vůbec zeptat,. ale tak domů to máme přes půlku Londýna.. ikdyž jeh ton už nźněl teď odmítavě,. ten kdo by tu ale měl být pořád naštvaný jsem já ,. ne on ,... ,, Já jen jestli-no- no jestli by jsi mě neodvezl domů ,." špitla jsem a dodala ,,Prosím " pohled spočinul na mích botech ,..špičkou jsem kroutila do černé podlahy ,.,,Já tu ještě asu budud, promiň " sykl a j jen chýpavě přikývla a odešla,..

Písnička ,zapnout teď :))

Prodrala jsem se spocenými těly které se o sebe na tanením parketu třely, ven,. vzduch ,. nadechla jsem se ,. zhluboka,.. a dalas e do chůze,.. noční Londým osvětlený lampami je krásný,. to musím říct je doopravdy úžasný ,.. i přes černou koženou bundu jsem cítila jak se mráz dostává na mou kůži ,. ,. před sebou jsem uviděla parčí s lavičkou,ostvětlenou lampu,..sděla jsme na lavičce a přemítala svůj dosavadní život to co se stalo po mé ,,adopci ,,

 tohle by se nikdy nestalo,. nikdy bych nepozanala teďhle 5 bláznů,. nikdy bych nevěděla jak může být člověk šťastný ,. a stačí mu k tomu pár lidí které má rád,.. nevěřila bych na štěstí ,.. na lásku ,..,.. ikdyž ta se mi moc nedaří ,. proč se to museo hned první den pokazit ,..proč ,..všechno se mi babrá hned na začátku ,.. ale nesmím žít mnulostí ale přítomností a těšit se na budoucnost ,. jak říkavala Grace ,,Život je jako příběh a je jen na tobě jak si ho budeš psát "  myslím že bych měla zlepšit své schopnosti jelikož si ho píšu zatím dost mizerně ,

..Při vzpomínce na to všechno se mi začali hrnout ty slané kapičky z očí ,.. nechala jsem je volně stékat po mé tváři ,. nemá cenu se snažit je zastavit když sama vím že to nejde ,prostě jen tak sedím v noci na lavičce v parku , nademnou poblikává pouliční lampa a já přemítám o životě,.. o kterém vůbec nevím jestli má cenu ,. ANO či NE ? ,.. pokládám si ,..Co by bylo kdyby se tohle nikdy nestalo,. kdyby táta neumřel,.. matka by se nestala feťačkou  , já nezkončila v dětském domově ? ,.. Co by bylo ? Tyhle otázky mě pronásledují od prvního dne kdy jsem se v děcáku ocitla ,..prnásledují mě otázky ,.. ,,Proč šikanují mě ,.? " ,. to jsem doopravdy tak příšerná že nestojm ani za pozdrav a prosté Děkuji,. když pro někoho něco uděláám,. proč jsem pro většinu lidí rohožka o kterou si otírají boty ,. 

Z pláče a přemýšlení mě vytrhly kroky,..

Nic,...Tma ,..pouliční lampa osvicuuje pouze část mého těla a malý kousek okolo lavičky,. Klid Diano" pronesl můj vnitřní hlas  moje odpověď mu byla pouze ,,Jasně y ty se nebojíš ?! " Kroky se přibližovali a můj strach narůstal ,..

,,Di ,..pi ra Diánka " *škyt* ozvalo ce ze strany po mé pravé ruce , 

Pouliční lampa začala osvětcovat oříškovou kštici ,.. Liam ,. nevím to jistě vidím pouze siluetu muže , s vlasy podobnými jako Liam ,,Li ? " zašeptala jsem tázavým tonem,.. hlas se mi chvěl strahem   ,,Dianko *škyt* kam jsi se nám to zatoulilnkala " řek opileckým hlasem a připotácel se blíž ,,Liame " vydechla sjem ,. opilý Liam,.. údiv, nevěřícnost,. následovala mé pohyby ,. stuhle sjem stála před lavičkou a civěla na potácejícího ,škytajícího Liama  s flačkou nějaké čiré tekutiny v prevé ruce,. ,,Li, pojď půjdeme domů " ,. řekla jsem vzala mu flašku z ruky a hodila jí do odpadkového koše vedle lavičky ,. vzala jsem si Liamovu paži a hodila si ji přes ramena abych mu byla alespoŇ nějakou oporou při tom jeho potácení ,..

******

,,Tak a jsme doma ,.. teď si hezky pujdeš lehnout a  vyspíš se " řekla jsem , svlékla mu tričko,kalhoty,. vypadal v těch černých boxerkách neododlatelně ,...-Diano ,..klid!  ,. uporoznilo mě mé sbědomí ,..přikrila jsme ho děkou ,. když jsem odházela jeho paže chytla mé zápěstí ,. opilenecky se z něj dostalo ,,Miluji tě ",...

 COŽE ??!!

Believe me,...pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat