9.Díl - Mám tě ráda bráško

269 16 2
                                    

,Jestli chceš můžu tu s tebou zůstat " jen jsme kývla a on hodil své noh yna postel seděla jsem opřaná o jeho hruď ,.. ,,Dian ,.. on si to zítra nebude pamatovat,.. není zvyklí pít a už i po 2panákách je úplně mimo,.. odpusť mu to ,.. " ještě něco žíkal jenže to už jsem nezachytila,. jelikož jsme se ponořila do říše snů ,....

***    ráno :

Dobré ráno proncezno " vzbudil mě chraplavý hlas ,.. Harry položil tác se snídaní na mou postel a odešel ,.. Když jsem všechn snědla . překvélka sjme se a zamířila do koupelny ,.nanesla jsme na svou pleť makeup,. vyčistila si zuby a učesala vlasy ,.. když jsem chtěla vyjít někdo otevřel dveře rychleji ,. ve mě hrklo ,... 

Stál tam,.. stál tam on ,. lem boxerek čouhá za šedými tepláky ,.. žádné tričko pouze pevné břišní svaly,. a čárky lemují každý kousek ,..  Hlasitě jsem polkla a prošla tiše se sklopeným pohledem ,..nechtělěa jsem mu koukat do očí ,.nemohla jsem ,.. ne ,. po tom co včera udělal,. nebudu to omlouvat jeho opilostí ,.  nebudu tolerovvat něco co se dělo přes  ůj nesouhlas, odpor ,. ne tohle ne  ,.. a jelikož je sobota zavřu se do pokoje a budu si pouštět písničky ,.. číst ,.. a utápět se v minulosti ,.. jsme člověk,který dokáže špatně poobrat minulost,.. tápu v ní a přemýšlím nad věci ,které se stali ,.. přemýšlím nad tím jestli se to mělo stát ,. co by se stalo kdyby to nebylo ,..  a havně přemýšlím o tom co mi řekla Caroline ,.. no uhm,.. Caroline má spolužačka,. kéž by ne ,.. nejvetší školní ,,kurva ,, mylsím že dát si minimálně 3 členy školního fotbalvého týmu denně je u ní na seznamu denních činností ,.. ,,Bez nich by jsi byla nicka,.. ups,.. i s nimi jsi nicka " zčne touhle větou další šikana ,... vím že jsem nicka  ,. vím to i bez ní ,.. 

Liam's POV

,,Ahoj " řekl jsem a chytl se za hlavu,. opice se mě zdřejmě dží a nehce pustit ,kluci odpověděli prosté ,,Ahoj" stejně jako já jim,.. každý jiným tonem ,..

,,Kluci můžu se na něco zeptat ? " doopravdy mi tohle brtá dost hlavou ,..

,,Li,..potřebuju s tebou mluvit " řekl Hazz s chytl mě zezadu za rameno ,..

Došly jsme ke mě do pokoje ,.. a jás i musel sednout na postel doopravdy mě příšerně třeští hlava a žaludek toho taky asi moc nepobere,. navíc si ze včerejšího večera nepamatuji vůbec NIC ! 

,,Tak na co jsi se chtěl zeptat ? " vybídl mě Harry ke konverzaci ,. no podrbal jsme se na zátylku 

,,Proč se mi Diana vyhýbá ? " zeptal jsem a rozhodil ruka 

,,Počkej to se mě ptáš ?" řekl a bylo vidět že to v něm vře ,...

,,Já netuším " dodal jsem prostě ,, Včera jsem něco zvoral ,co ? ,. jenže já si vůbec nic nepamatuju "  dokončil jsem svůj monolog a sločil hlavu do dlaní ,.

,,Ty jsi se včera pokusil znásilnit mojí nevlastní sestru ! " vyjekl na mě 

,, Harry nedělej si ze mě srandu ,. tohle je doopravdy blbá sranda " sykl jsem nepříjemně ,, Víš že bych to nikdy neudělal "

,,Střízlivý možná,. ale včera si byl opilí , " říkal zuřivě a rozhazoval rukama kolem sebe 

Liame ,. ty jsi doopravdy kretén ,. ten nejvetší čurák na celém světě ,. doopravdy ,.všchno posereš ,.. všechno na čem ti záleží vždy potěláš ,. říkalo mi mé svědomí ,..Harry mezi tím opustil můj pokoj ,jemuž nasvětšilo bouchnutí dvěří ,které bylo opravdu hlasité ,..

Já pouze ležím na posteli a koukám do stropu přemítám mylšenky a nadávám pouze sám sobě jaký jsem kretén,...

¨Daina´s POV

Rozhovor Harryho a Liama byl slyšet až do mého pokoje ,..

Tak strašně mě to mrzí ,...už jen proto že ho miluju ,..

Oblékla jsem si černé jeany , šedý světřík a černý kabátek , dala jsem si mobil se sluchátky do kapsy v ,které byli i klíče od domu ,. seběhla jsem co nejrychleji po schodech abych byla co nejdále od jeho pokoje ,..

,,Kam jdeš Díí ? " ozval se zamnou chraplavý mužský hlas mého nevlastního bratra ,.

,,J-á  jdu se projít " dostala jsem ze sebe a obula si černé kotkové botky na mírném klínku ...

,,ať jsi do tmy doma " řekl a já poslušně přikývla a zavřela za sebou dveře ,.

Bylo hezké to jak se o mě stará ,. občas mi připomíná jako kdyby byl můj otec ,.. jak se o mě stará ,. brání mě ,.. je to hezké ,. teď vím jaké je to mít rodinu ,. je hezké vracet se každý den někam čemu mohu říkat domov ,..Nevím co bych bez  Anne , Gemmi a Harryho dělala ,. vlastně teď už i bez kluků ,.. oni jsou moje rodina ,..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak tady další díl sice trošku kratší ( 800slov ) ale dlouho asi zatím další nebude,. jelikžo doopravdy nemám moc náladu na psaní ,jelikož mám mamku v nemocnici ,.. takže hezké počtění :/)

Adele ♥

Believe me,...pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat