8.Díl - ,,Nech mě "

263 15 2
                                    

,,Tak a jsme doma ,.. teď si hezky pujdeš lehnout a  vyspíš se " řekla jsem , svlékla mu tričko,kalhoty,. vypadal v těch černých boxerkách neododlatelně ,...-Diano ,..klid!  ,. uporoznilo mě mé sbědomí ,..přikrila jsme ho děkou ,. když jsem odházela jeho paže chytla mé zápěstí ,. opilenecky se z něj dostalo ,,Miluji tě ",...

 COŽE ??!! - Cože,...

radši jsem se nad touhle větou povznesla,.. je přece opilý ,..,..vím že by tohle nikdy neřekl,... nebo ano ,..Lidé prý říkají v opilosti věci co by nikdy neřekli . Jenže jaké  věci ty co nehctějí říct a je to pravda nebo ti co neříkají a pravda to není .,... Kéž bych to věděla,.. Došla sjem do kuchyně a napila se ,.. nachvilku jsme si sedla na gauč,. když jsem dopila džuš rozhodla jsme se jít osprchovat ,..

Zaplula jsem do koupelny , odlížila se,sundala ze sebe všechno oblečení  a vlezla d sprchy ,..teplé kapičky dopadají na celé mé tělo ,.. smyli všechno ,. všechno zlé ,..,. a já zůstávám právě v přítmnosti,. netrápí mě to co bylo ani to co bude ,.. je to právě teď ,..uslišela jsme mírné vrznutí které jsme nevnímala ,....

Najednou jsem ucítila nečí ruce na mích bokách ,. děsně jsem se lekla,trošku jsme vypískla ,snažila jsme se co nejvíce se zakrýt . otočila jsm se na kraji otvřeného sprchového koutu stál Liam v boxerkách které se chystal každou chvíli sundat ,ihned jsem se natáhla pro ručník abych zakryla co nejvíce mého nahého těla ,... přitáhl se mě k sobě a já s obmotaným ručníkem kolem svého těla musela docupitat k němu jinak bych zdřejmě uklouzla a upadla ,..začal mě dravě líbat na krku ,,Liame ,.. přestaň " snažila jsem se ho odstrčit ,.. ,,Přest-taň " řekla sjem když jsem se od něj snažně odtáhla po polibku ,líbal mi krk,. rameno,. ruku ,.. a zpátky krk ,. ,,výstřih,,.druhou ruku ,. konečky prstů , zápěstí předloktí ,.. rameno ,. sál mou kůži a skousával jí mezi zoubky ,..na mém těle zanechával malé červené flíčky. ,, Nechmě ! " vykřikla jsem a bouchla ho pěstí do hrudníku ,.. zdřejmě asi nic nepocítil jelikžo mě líbal dál,. na krku a pomalu se přesouval k mím ústům,.. Táhl z něho alkohol,.. nechutná pachuť lihu svazovala náš polibek,.. který jsem mu neopětovala ,..neustále se dobíval do mích úst ,.. Jen jsem tam tak stála a snažila se vyprostit z jeho sevření,. jednou rukou jsme si přidržovala ručník ,.. Jeho ruka sjela na můj zadeček,přičemž stahoval ručník který jsem si ale bránila ,.. a on silně zmáčkl můj zadeček a já vypískla bolestí ,.. budu tam mít pořádnou modřinu , v tu chvíli se ozvalli ze zdola hlavní dveře .. slza mi stékala po tváři ,,Pusť mě ! " zopakovala jsem a tentokrát hlasitěji , hlasy které se ozývali před nepatrnou chvilkou ze zdola ustali ,.. byl slyšet jen rychlí krok mířící po schodech nahoru ,.... nepřestal držel mě uvězěnou mezi jeho paží která drtila můj bok a paží opřenou vedle mé hlavvy ,.. ,, Pomoc! " zakřičela jsme v tom okamžiku dokoupelny vtrhnul Harry se závesem Zayna ,splašeně jsme dýchala a vyděšeně na něj koukala ,..,, Liame bež od ní "vykřikl Harry a odtáhl ho za paže odemně já mu věnovala  jsen hodně hodně děkovný pohled ,.. ,,Dií,.. pojď sem "  řekl Zayna roztáhl svou náruč do které jsme ihned vplula ,.,..vzal mě jak princeznu a nesl do pokoje ,.. položil mě na mou postel s větou ,,Převleč se přijdu za chvilku " jen jsme pokývala hlavou a převlékla se do pižama ,.. které se skládalo z černách kraťasů nad kolena a trička s nápisem ,, chicago bulls ,, které mám už od mala ,. taťka byl velký fanoušek ,. za malou chvilku přišel Zayn a přisedl si ,,Jestli chceš můžu tu s tebou zůstat " jen jsme kývla a on hodil své noh yna postel seděla jsem opřaná o jeho hruď ,.. ,,Dian ,.. on si to zítra nebude pamatovat,.. není zvyklí pít a už i po 2panákách je úplně mimo,.. odpusť mu to ,.. " ještě něco žíkal jenže to už jsem nezachytila,. jelikož jsme se ponořila do říše snů ,....

***

ráno :

,,Dobré ráno proncezno " vzbudil mě chraplavý hlas ,.. Harry položil tác se snídaní na mou postel a odešel ,.. Když jsem všechn snědla . překvélka sjme se a zamířila do koupelny ,.nanesla jsme na svou pleť makeup,. vyčistila si zuby a učesala vlasy ,.. když jsem chtěla vyjít někdo otevřel dveře rychleji ,. ve mě hrklo ,... 

Believe me,...pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat