13. Díl - O 3 měsíce déle + info

161 5 1
                                    

Na pohovku se k Niallovi přifařil Louis a Harry, všichni mě bedlivě pozorovali, což jsme zjistila až když skladba zkončila, poslední tony piana dohráli a já se na ně podívala...

Jejich pohledy,.. Byli plné něčeho co jsem nebyla schopna rozeznat. Bylo to překvapení?Tohle je ta NULA PŘED JEDNIČKOU, tohle jsem já!
Byla jsem šťastná, ale někdo mi tu chyběl. ON, jeho milé oříškové oči plné něhy, pochopení, jeho náruč, jeho láskyplná slovíčka, ON v mojich představách.
Po tom co kluci museli odjet zpět kvuli jejich zkouškám, jsme zůstaly v domě jen já a Anne a Gemm. Bylo ticho, nikde se neozyval Niallův zvonivý smích, Harryho poštuchování s Louim, a Zayn s jeho okouzlujícím úsměvem. Chyběli mi.

Pohled 3. osoby :
Ležela na posteli, pozorovala bílá nebesa nad její postelí. Přemítala o životě, o NĚM.
Světlo jejího telefonu se rozsvítilo v černé tmě jejího pokoje. Neznáme číslo na obrazovce Dianu zaskočilo, hovor přijala bez vydání jakékoli hlásky. Někdo na druhé straně ani na její vyzvání nečekal, hlas volajícího se ozval v mobilu. Hluboký hlas přitom plný něhy, smutku a víry. Víry v něco, co se zdřejmě nikdy nestane. Byl tichý, přitom zněl jako tisíce zvonů, které každým tonem uvádějí její srdce do pohybu.

Ona potřebovala jeho a on ji.

o 5 měsíců později , stále pohled 3. osoby :

Minuty, hodiny, a celé dny ubíhaly jako voda. Diana se dokázala přes všechnu svou minulost velkým úsilím přes vše přenést, dokázala se otevřít lidem, kteř jí milují. Naučila se  věřit  člověku. Naučila se věřit jemu.

On pochopil že jeho bývalá přítelkyně Sophia nebyla tím za koho jí měl. Na povrch milá, usměvavá bruneta se dokzala bravurně přetvařovat, přitom byla ješitná, povrchní a arogatní. Vzdálili se a on se otevřel někomu, koho miluje celým svým srdcem, někomu kdo je pro něho vším na celém světě, někomu pro koho by zemřel, pro ni ! Milovali se, dokazovali to nejen jejich činny, ale i pohled,kterým na sebe koukali. Doslova se jím hltali,ale nikdo z nich neměl nikdy dost. Nedokázali se sebe nabažit. Byli jako jeden. 

Pohled Diany :

,,Liame , pust  mě ! " zakřičela jsem když se mé nohy odlepily od studené země a můj přátel si mou osobu přehodil přes rameno, nesl mě do ložnice v ,,našem,, bytě. Položil mě na postel a nalehl si na mě. Ruce mi držel nad hlavou, a obkročmo na mě seděl tak abych se nemohla ani hnout. Jednou rukou špendlil k posteli ty mé  druhou mi sunul pod tričko,. Prsty začal přejíždět přes mé boky a postupně přidával na intenzitě. Já se atím svíjela v křečík smíchu.

Oba jsme  leželi v naší posteli a já rozdýchávala smích díky Lii lochtání. Bylo mi už od rána špatně od žaludnu. Byl jako na vodě a tyhle ,, hrátky,, mi zrovna nejlíp něudělali. Rychle jsem se zvedla a během přesunula do koupelny kde jsem se zamkla. Všechen obsah mého žaludku se objevil v záchodové míse. Liam bušil na dveře. Nevnímala jsem ho a umyla si obličej, vypláchla pusu. Byla jsem celá bílá. Odemkla jsem a bezeslov k Lii jsem si šla lehnout, apoté i usla.

Tradáá, je to jen něco málo přes 500 slov, ale buďmě rádi že jsem ze sebe vůbec něco dostala. Chci se zeptat jestli je vám milejší číst když píši pohled 3. osoby nebo pohledy osob v příběhu. Trošku jsem přeskočila abych se rychleji dostala k hlavním zápletkám příběhu. Co si myslíte že s Dií je ? :)

*A 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 14, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Believe me,...pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat