Sabah yine her zamanki gibi okul için alarm kurmuştum. Ve şuan o alarm çalıyordu. Bitmesini bekledim kahretsin ki bitmiyordu. Tabi ki bende naptım erteledim kim kalkcak şimdi sabahın köründe Onca yaş büyüdük okul hala yakamızı bırakmıyo bro. Neyse fazlada abartmaya gerek yok. Mecbur kalkmıştım. 18 yıl boyunca yaptığım en büyük eylem kalkmak ve yürümek. Şuan konuşmak bile zor geliyor uykulu uykulu uykulu. Offf ben uykuluydum demi. Ahhh ben unutmuştum. Yavaş yavaş hazırlanmaya koyuldum. Neden koyuluyorum ki. Yavaş yavaş hazırlanmaya başladım. İste benimde ruh halim böyledir. İç sesimle ben sürekli kavga halindeyiz. İlk önce banyoya girip bir duş aldım. Sonra saçımı kurutucuyla kurutup saçlarıma şekil vermeye başladım. Sonrada okulun forması olan siyah şort eteği ve beyaz gömleği giydim. Annemin kurmuş olduğu kalhvaltı sofrasına oturdum. Bir şeyler yiyip dışarı çıktım. Ahhh bir dakika ben telefonumu almayı unutmuştum. Yavaş yavaş yine merdivenlerden yukarı çıktım. Hey bi dakika siz benden hızlı hızlı çıkmamı beklemiyorsunuz demi. Evin kapısını çaldım ve anneme telefonu vermesini söyledim. Annem telefonu getirdi ama bilin bakalım şarjı kaç. %4 Hahaha iğrenç telefonumun iğrenç şarjı. Yavaş yavaş okula doğru yürüdüm. Okula geldiğimde daha öğretmen gelmemişti. Benim sıramda oturan bir çocuk gördüm. Çocuk baya yakışıklıydı. Sıra geçip kalkıcakmısın. Dedim. Bir şeyler mırıldandı ama anlamadım. O sırada gözlük sema içeri girdi. Resmen kadın iki gözlüğü birden takıyo. Oha ama demi. Oğlum Rüzgar gel dedi. Rüzgar umursamaz bir tavırla hocanın yanına gitti. Oğlum hoşgeldin dedi. Rüzgar mırıldanak hiç hoş gelmedim dedi. Mırıldansada bütün sınıf duymuştu. Biz kahkahalarla gülerken gözlük sema ortalığı toparlamaya çalışıyordu. Neyseki bütün ögrenciler susmuştu. Hoca kendi kendine nerede boş yer var diye bakınırken. Rüzgarcım sen Melis'in yanına otur dedi. Ne yanı bütün sınıfta tek boş yer benimkimiydi güzelce bir bahane uydurmalıydım. Hocam bir dakika dedim Benim yanım boş degilki. Hoca nasıl boş değil evladım dedi. Boş ya işte dedı tekrardan hayır hocam dedim ben ve çantam oturuyoruz dedim o sırada bütün sınıf gülüyordu. Hoca ısrarla oğlum sen oraya otur dedi. Adının Rüzgar olduğunu öğrendiğim yeni çocuk. Yanıma oturdu.
-Meraba ben Rüzgar dedi.
-Meraba ben Melis dedim.
-Tanıştığımıza memnun oldum dedi
-Bende dedim.
Arızdakı sohbet sadece ve sadece bu kadardı. Bütün ders boyunca gözlük semanın öğütlerini dinledik. Zil çalınca direkt elif yanıma geldi. Kızım lağğnn Rüzgar Kaya sizin sınıftamı. Evet de noolmuşşşş Bu arada sen onu nereden tanıyon. Okulda onu tanımayan mı var dedi.
-Ben tanımıyom dedim.
O buraların en yakışıklı ve aynı zamanda en zengin adamı. Vowowo hakkaten mi. Evet kanka hakkaten dedi banane dedim.
Bu arada elif benim en yakın kankamdır. O sırada zil çaldı. Ve rüzgar yanıma gelip oturdu. Sende öğrenmişsindir beni. Sanane be öğrendiysem öğrendim seni hiç alakadar etmez. Dedim. Konu benim hakkımdaysa ilgilendirir güzelim dedi. Tam bir sey söleyecekken Rüzgarın gelmesi ardından iki hafta geçmişti. telefon caldı.
ELİF ARIYOR...
-Hooo ne var lagggnn
- Bizim sıraya gelsene.
-Bunun için mi aradın beni.
-Evet
-Tamam kapat 3 sıra arkama geliyorum.
BÖLÜM SONUUMelis Kendirli = Barbara Palvin
Rüzgar Kaya = Vini Uehara
Elif Saatçi = Lorena Rae
Aras Demir = Dylan sprayberry
Bunlar sadece başrol oyuncuları....
İyi günler kendinize iyi bakın
GÖRÜŞMEK ÜZERE