Melis den
Rüzgarla telefonu kapadıktan sonra Elife döndüm sen bittin kızım bakışı attım. Elif odanın içinde kaçısmaya başlamıştı. Hiç uğraşamadan önüme döndüm. Ve uzandım. Elifte bu durumdan memnun gibi görünerek yanıma
geldi. "Ooo kardeşim sende yeter artık uzan uzan nereye kadar"
Elif kalkarsam seni benzetirim. Kalkmamı hala istiyormusun kardeşim kardeşim kelimesini bastıra bastıra söylemiştim. "Üff be tamam"demişti. Bende kendime yatmaya devam etmiştim.1 hafta sonra...
Her zamanki gibi yine yatarkenUyandığımda saatin 51.00 olduğunu gördüm ve kendi kendime 24ten fazla saat yok diye düşünürken tekrar saate baktım. Neyseki saat 15.00 di yani daha 3 kalkıp giyindim. Kot pantolonumu ve beyaz adidas tişörtümü giydim adidas beyaz spor ayakkabımıda giyince tam olmuştu. Elifi çagırdım. Oda koltukta uyuya kalmış. Uyandırmaya gittim.
-Elif kız kalk kalksana kalk kalk.
Elif uyanana kadar başında bagırdım. En sonunda uyandıda.
-Ne var lan sabahtan beri başımda anırıyon.
-Hazırlan gezmeye gidiyoz.
-Neden kiii
-Üste başıma elbise falan alıcam.
-Tamam be off
Elif hazırlanmaya gittiğinde bende Rüzgarı düşündüm. Ben artık bu sorunun cevabını bulmuştum. Ben Rüzgarı çok seviyordum. Beni ona bağlayan ne vardı bilmiyordum ama yanındayken bile özlüyorum. Acaba oda beni seviyor mu.
O sırada Elif gelmişti. Biz birlikte mağazaların olduğu tarafa doğru ilerlerken bir elbise gözüme çarptı. Çok güzeldi. Mağazanın içine girdim. Elbiseye baktım ama ilk önce fiyatına baktım. Tamam orta halliyiz ama 500 600 TL bi elbiseye veremem dimi. Fiyatı uygunda 150 TL cik gerçektende elbise çok güzeldi. Koyu kırmızı sırtı acık. Siyah siyah detayları vardı. Çok güzeldi üstüme denedim gerçekten de yakışmıştı. Ben bunu alcam dedim elife elifte çok beğendiğini söylemişti. Bende aldım. Elifte kendine hala bi şeyler bakıyordu. Sonra yanıma geldi ve bana önemli bir şey anlatacağını söyledi. Biz bi pastaneye geçip oturduk. Bana dediklerini daha doğrusu diyeceklerini çok merak ediyordum.
-Biz birbirimizi çok seviyoruz.-Ohaa aga kim bu şanslı adam.
-Biz sana söylemeden Arasla bir kaç kez görüştük. Ve biz sevgili olduk.
Ağzım bir metre falan açılmıştı. Saşkınlıkla gülerken hatta kahkaha atarken bana sus dediğini duyuyordum.
-Oo kanka hayırlı olsun.Elif utanmıştı belliki ama benden değil ben anırdığımda bana ve elife bakan insanlardan. Ben hala gülerken garson yanımıza geldi bir arzunuz varmı diye sordu. Bir sürü pasta içecek falan istedim bu gün kutlama günüydu. Kankam ve kankam sevgili olmuştu sonuçta. Kutlamamız lazım kalk kalk kutlucaz. "Nereye gidiyoruz kanka ya oturalım oturduğumuz yerde" Elifin bu söyledikleri karşısında kahkahalara boğuldum. "Bize gidiyoruz."
"Tamam be" deyip bizim eve doğru yürümeye başladık. O sırada bi market gördüm. İcine girip bir sürü çikolata aldım ve birazda meyve suyu. Parasını ödeyip marketten çıktık. Somra bir pastaneye girip büyük bi pasta aldık. Onunda parasını ödeyip çıktıktan sonra zaten bizim eve çok yaklaşmıştık. Eve vardığımızda benim odama girip oturduk. Aldığım yiyecekleri bi tabağa koyup odaya çıkardım. Benle elif birlikte çikolataları ve pastayı yerken aklımdan bi şarkı sürekli olarak tekrarlıyordu.
"""Armudun iyisini ayılar yer"""
Bu içimdeki şarkıya bi son verip Elifle konuşmaya başladım. "Eee nasıl oldu sana nededi de kabul ettin ne zaman ona aşık oldun Arasta en beğendigin yer neresi o sana nasıl teklif etti evlenmeyi düşünüyormusunuz""Dur bi daha yeni 2. Günümüz. Ben arası arayıp sorucam daha doğrusu ağzını yoklayacam.
"Ama benim burada olduğumu söyleme" dedi elif.
"Tamam"Aras Kankam ARANIYOR...
Alo kanka naber ya
İyi kanka senden.
Bendende iyi. Dedim. Eee bana anlatacağın bir şeyler var mı.
Aslında evet.
Anlat o zaman.
Ama telefonda olmaz dedi Aras
Boşkoy sen anlat dedim.
Tamam dedi ve Biz elifle sevgili olduk ve ben elifi cok seviyorum.
İlk önce ses etmedim biliyordum ama Arastan duyunca dahada heyecanlandım.Sonra bütün kuvvetimle bağırdım.
Ayyyyyyyyy ayyyyyyyy kankamla kankam sevgili olmuşlar. Tebrikler aras Elifte yanımda vereyim mi?
Ben birazdan onu ararım.
Tamam Arascım. Bay bay
-Görüşürüz kanka
Bölümü elimden geldiğince erken yazmaya calışıyorum Biliyosunuz sınavlarda başladı pek fırsat bulamıyorum. İnşallah begenmişsinizdir. Bidahaki bölüm daha güzel olacak. Görüşürüz Kendinize iyi bakın BAY BAY