BÖLÜM 4 PART 1

58 7 0
                                    

Günlerden Cumaydı ve Elif bemi kesin bekliyordu Sahile gidicektik. Yavaş yavaş giyindim.
Üzerime siyah tişört ve siyah kot pantolonumu giyip üzerine kot ceket giydim saçlarımıda acıp dısarı cıktım. Tahmin ettiğim gibi beni bekliyormuş Birlikte biraz gezdik sonra sahile gittik. Baktığımda Rüzgar da oradaydı.
Tam yanına gidecekken bir kız yanına geldi selamlaştılar. Sonra ben Rüzgarın yanına gitmekten vazgeçtim. Biz Elifle başka bir banka oturduk. Kafamı o tarafa çevirdiğimde Kız gitmişti. Bemde Rüzgarın yanına yürümeye başladım. Rüzgarın yanına vardığımda  Rüzgarın pek bir düşünceli olduğunu gördüm.
Tam nedenini soracakken telefonu çaldı kendi kendime söyleniyorum.
- Uff be. Ne biçim iştir gitmiyom ben dedim ve elife doğru yürümeye başladım. Sinirlenmiştim.
-Elif kalk gidiyoruz dedim.
-Tamam kanka dedi.

Biz sahilden ayrıldığımızda eve gitmeye değilde sinemaya gitmeye karar verdik. Şimdi sinemada film seçmeye karar veriyoruz ben dedimki.
-Bence romantik komedi olsun.
Elif dediki
-Bence korku olsun

Tabikide en son benim dediğim oldu. Filme girdik film çok güzeldi Yapımcının ellerine sağlık. Filmde hem ağlayıp hem gülmüştük. Eğlenmiştik yani. Bizim karnızın acıktığını fark edince Burger King e girdik. Ben herzamanki yediğimden söylerken elif seçimini degiştirmişti. Biz yemeğimizi yedikten sonra yavaş yavaş Eliflerin evine yürümeye başladık. Eliflere vardıktan somra elıfin yatagına kendimi attıgım gibı yatmışım.

...  ...   ...   ...   ...   ...  ...   ...   ...   ...   ...  ...  ...  

Melis kalk kız artık okula gidicez. Elıf bır yandan omzumu oymakla meşguldü.
-Ahh bu elin sahibi kimse ellerinden öperim.

Bu sefer elif saçlarımı çekmeye başladı. Elifffff diye bağırdım ve yatakdan doğruldum. Al uyandım gördün mü yaptığını

-Zaten ben uyandırmak istiyordum dedi. 

Uyandım ve banyoya gıttim. Elimi yüzümü yıkayıp bamyodan çıktım. Okulun formasınıda giyinip evden elifle birlikte dışarı çıktım. Allaha şükür bu sefer telefonumu alamyı unutmamıştım. Şanslı olduğumu düşünüp gülerek onüme döndüm. Okula vardığımda Rüzgarı göremedim. Neredeydi acaba bu merakı kafamdan silip yerime oturdum Rüzgara alışmıştım. Yokluğu fark ediyordu.

Bu bölüm 2 parttan oluşuyor
Kısa oldu döye düşünenler olabilir zaten yarım bölüm attım vakit bulamadım o yüzden çareyi yarım bölüm atmakta buldum. Oy ve yorum yapın yoksa yeni bölüm gelmez...
Kendinize iyi bakın GÖRÜŞMEK ÜZERE...

GECENİN SESSİZLİĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin