BÖLÜM 2

82 8 0
                                    

Elifin yanına gittim bakalım bu sefer de ne isteyecek. En son o gelmemiş olsaydı hayatta gizmezdim. Sıramdan kalkıp onun sırasına yürümeye başladım.
- Hooo
-Naber Melis
-İyidir senden naber.
-İyi.
-Ya kızım söylesene niçin geldim
buraya.
-Cuma günü sahile inelim mi?
-Bugün salıyız ve sen cuma gününe mi ayarlıyon
-Evet ya napım kabul mü?
-Tamam tamam.
elifin saçma düşücelerinden kurtulup sırama geçip oturdum. O sırada gözüm Rüzgara takıldı. Baya yakışıklı kahverengi gözleriyle bir sanat harikası resmen.
-Ne o beni mi süzüyorsun
-Ne senin süzcem canım.
-Çok beğendin galiba Mesela o kahverengi gözperimle bir sanat harikasıyım resmen

Hiiii ben sesli mi düşünmüştüm. Boku yedin Melis. Herşeyi duymuş şimdi inkar etme ve bahane bulma zamanı.

-Hayır bi kere yakışıklı olabilirsin ama ukala ve zenginliğin ile hava atan bir tip olduğu gerçeğini değiştirmez.

İlk önce yüzü düşmüştü ama sonra kendini toparladı.

-Dışarıdan bakıldığında parası ile hava atan bir tipe mi benziyorum.

-Yaa aslında öyle değil de

-Nasıl Melis doğru söyle bana

-Tamam be tamam aslında sen paranı pek önemsemeyen hatta herkesle kendini eşit tutmayı seviyosum bence ben iki haftadır seni böyle gözlemledim.

Şimdiki söylediklerim ile gözleri gülüyordu. Demekki parasının üste olmasını hazmedemiyor.

-Rüzgar sana bişey sorcam

-Sor tabii

-Sen nedencbu okula geldin.

-Hmmm iyi soru

-Hadi söyle

-Tamam tamam söylüyorum Ben önceki okulumdan kovuldum.

-Nasıl yaa

O sırada gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Bayağı da şaşkındım.

- İste adam yaralamadan  birini öldüresiye dövmüştüm.

-Neden ki kız mevzusumu.

-Evet

-O şanslı kız kimdi?

- Gözleri kahverenginin en güzel tonu. Saçlarıda kahverenginin en güzel tonu öyle yüzü pürüzsüz dünya güzeli. Benim güzelim başka kimsenin değil. Sadece benim.

-Eee sonra noldu.

-Beni terkedip gitti. Onu seçti bana karşılık. Gururuma yediremedim. Çünkü artık o kız benim gururum olmuştu.

-Rüzgar sen hala seviyomusun o kızı?

- Hayır ben onu unutalı yeni bir sayfa açalı çok oldu.

-Peki tekrardan arkadaş olmak istermisin.

-Hayır melis Hayır. 

Sesi boğuk çıkmıştı. Belkide bir geçmisleri vardı. Belkide hala seviyordu. Ama unuttum demişti. Hersey olabilir Rüzgar karanlık bir kutu gibi. Herşeyini herkese anlatmaz. Eee bana niye anlatıyo bunları acaba.
Bizde baya Rüzgarla iyi olmuştuk.

-Ee dedi. Hep benden mi söz edicez birazda senden söz edelim.

-Tamam dedim. Ve başladım anlatmaya. Benimde eskiden çok sevdiğim biri olmuştu. Sadece sevdiğim. Aşık olduğum falan değil Sevdiğim adam. Aşk gelip geçicidir. Ama sevmek unutmadan kalbinin köşesinde yer edinebilecek kadar çok sevmek. Canını onun için hiçe sayacak kadar çok sevmek.

Rüzgar'dan
Melis'in bu söyledikleri karşısında gerçekten şok olmuştum. Melis hem ağlıyor hem anlatıyordu. Bana güvenmişti belliki.

Melis anlatmaya devam ediyor

- Benimde hayatım böyle Rüzgar. Fazla karışık.

Ben melisi hiç sevgilisi olmamıs bír kız sanarken baksanıza ne zor bir hayatı varmış.

-Eee neden ayrıldınız peki dedim.
-Orasını bırakta bana kasın. Dedi.
-Ben sana anlattım dedim.

-Tamam. Beni  sevmiyormuş hiç bir zaman da sevmeyekmış.

Melis çok ağlıyordu. Hadi kalk melis dedim. Ve onla birlikte sınıftan dısarı çıktık. Arabaya bindirip onu İzmirin tepesine çıkarttım. Orada biraz hava almalıydı.

-Anlatmaya devam edicem dedi. Uzun zamandır Elif haricinde kimseye anlatmadım içimde kalıyo geceleri onun o şeref yoksunu yüzünden yatamıyorum. Organ mafyasıymış. Her pis şey vardı onda ama ben onu yinede kabullenmistim. Ta ki organ mafyası olduğunu öğrendiğim gün. Neden yapıyorsun. Dedim. Sende gideceksin sende ölüceksin. Bir sey diyemedim. Benim sevdiğim adam ne olmuştu öyle. Beni soğuk bir odaya götürdü. Ve karşıma geçti. Dedikı. Ben seni hiç bir zaman sevmedim. Hiç. Senden hatta nefret ediyorum Sana sarılmakta neden tereddüt ettim anladınmı beni. Seni hiçbir zaman sevmedim. Dedi.

Benimde gözlerim kızarmıştı. Ben onu evinde laylaylom her istediğini alan bi kız olarak tanımıştım. Takiii bu güne kadar.

BÖLÜM SONUU. 
Ee nasılsınız bakalım. Biraz duygusallık katam dedim.

Eee Melis'in hayatı hakkında ne düşünüyorsunuz.

Sizce Rüzgar nolucak.
Hepinize iyi günler hoşçakalın.
Kendinize iyi bakın...
👉Multi Melıs👈


GECENİN SESSİZLİĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin