Eve hızlı hızlı çıktım bu sefer hızlı hızlı çıkmıştım çünkü saat gecenin 2 siydi. Bide mahallenin radarlarına yakalanmayayım demi. Bizim kata ulaştım. Kapı kilitliydi. Tabi saat gecenin 2si yani bu saatte kim uyanık olurki ben hariç. Anahtarımla kapıyı açtım. Hızlıca odama geçtim. Neyseki kimseye yakalanmamıştım. Odama girip hızlıca üzerimi değiştirdim. Ve kendimi yatağa attım. Düşünecek çok şey vardı. Rüzgarın bana sarhoşken aşkını itiraf etmesi. Sonra Arasın söyledikleri zihnimi allak bullak etmişti. Ama zihnimdeki tek soru buydu.
Acaba bende Rüzgarı seviyormuyum. İşte bu sorunun cevabını bende bilmiyorum. Belkide Rüzgarın söyledikleri bir şakadan ibaretti. Sonuçta sarhoştu. Bilmiyorum. Düşüncelerimle uyuya kaldım. Sabah hızlıca hazırlanıl okula gittim. Ben şimdi Rüzgara ne diyecektim. Sınıfa çıktım Düzgar sıramızda oturuyordu. Yanına oturdum. Biraz gözlerimin içine baktı. İlk gözlerini çeken ben olmuştum.
-Melis
-Rüzgarİkimizde aynı anda isimlerimizi söylemiştik. Rüzgara ilk önce onun söyleyebileceğini söyled kabul etti.
-Melis dün bana yardım ettiğin için teşekkür ederim. Sarhoştum. Sana yanlış bir sey söylemiş olabilirim. Sarhoşken saçmalarım.
Bildiğin saçmalamıs işte. Bemde beni sevdiğini düşünmüştüm. Ben kim rüzgarın beni sevmesi kim. Ama ben onu seviyormuyum. Bu sorunun cevabını bulmama az kaldı. Ama bilmiyorum hertürlü şeye çalışan beynim. Her türlü kurnazlığa çalışan beynim Rüzgarın olduğu konularda donup kalıyordu. Çalışmayordu. Bu neye işaretti bilmiyorum. Ama sadece Rüzgarı günün her saati düşünüyorum. O sırada telefon çaldı.
Elif ARIYOR...
-Hööö
-Nısılsın cınım.
-Üff kızım ya ne bugs bunny gibi konuşuyon yaa düzgün konuş işte. Bu arada iyi lan sen napıyon.
-İyi işte bu gün bir şeyler yapalım mı?
-Tamam kanka napalım.
-Saat kulesinin orda buluşalım. Sonra bir yere gideriz.
-Tamam kabul saat kaçta.
-15:00 da
-Tamam.
Okulda zaten saat 1de çıkıyoruz. 2 saatte ancak hazırlanırdım. Bu sefer güzel giyinecektim. İçimde öyle bir his var mesela nasıl güzel giyinme hissi.
Hazırlandım. Askılı diz üstü çiçekli elbiseyi giydim ayagıma kırmızı topuklu ayakkabılarımı giyip saçlarımı açıp belime doğru saldım. Çok güzel olmuştum. Bir dakika ben makyaj yapmamıştım. Kırmızı rujumu ve göz makyajlarımı sürdüm. Şimdi çok güzel olmuştum. Elifi arayıp gelmesini söyledim. Bize geldi ve birlikte saat kulesine doğru gittik. İlk önce biraz oturduk.
Tam kalkacakken Rüzgarı gördüm.Rüzgar dan.
Melisi gördüm birdaha gözlerimi çekekmedim çok güzel olmuştu. Gerçekten seviyordum ben bu kızı. Bu arada bunu kendime defalarca söyledim ama kız beni sadece arkadaşı olarak göruyor. Ne diye bilirim ki. Ben seni seviyorum sende beni sev mi diyeceğım. Böyle birşey olamamz en iyisi onu uzaktan seyretmek uzaktan sevmek.
Yanına gittim.-Meraba Melis.
-Meraba Rüzgar.
Nasılsın dedim. İyi dedi.
Gerçektende çok güzel görünüyordu.Melis den
Rüzgar çok güzel olmuştu ilk defa onu takımla görmüştüm.
İnsan ona baktıkça gözlerini çekemiyordu. Hep bakası geliyordu. Arasta Rüzgarın yanındaydı.
-Meraba aras dedim-Meraba Melis dedi.
-Nasılsın bakalım yanındaki kız kim?
-Elif bu Aras Aras bu Elif.
Tanışma faslından sonra bir yerlere gitme kararı aldık. Bir kafeye geçip oturduk. Elifle Aras çok iyi anlaşmışlardı. Bizde Rüzgarla konuşuyorduk. 2 saat boyunca oturduk o sırada bir kız yanımıza geldi. Rüzgara yaklasıp yanağından öptü. Çok şinirlenmiştim. Neden bilmiyorum ama o kızı öldürmek istiyorum. Rüzgarda onu yanına oturrttu.
Bakın bu Lara dedi bu kız benim kardeşim.
Sevinmiştim ben o kızı sevgilisi sanmıştım. Ama kardeşiymiş.
-Meraba Lara ben Melis.
-Tanıştığımıza memnun oldum dedi.
-Bende dedim.
Biraz konuştuktan sonra sevmiştim. Gerçektende sıcak kanlı bi kızdı. Açık sözlüydü.-Biz gidelim artık dedim.
-Yaaa kanka yeni geldik biraz daha oturalım.
-Ne yenisi 3 saatir burdayız kalk hadi. Neyse biz gidiyoruz size iyi eğlenceler.
Elifle beraber yürümeye başladık. Birlikte ilk önce alışveriş merkezlerini gezdik. Elleeimizde birsürü poşetle eve gittik. Hayatımda ilk defa bu kadar çok gezmistim. Ve çok yorulmuştum. Hemen odama Çıkıp uyumak istiyorum. Odama koştuğumda ilk defa koşmuştum. Hemen kendimi yataga attım. Elifte benimle gelmişti.
Rüzgardan
Bizde Melisler gittikten sonra kalkmıştık. Ben eve gideceğimi söyleyip gitmiştim. Melisi düşünüyordum. Onun bana anlattıklarını unutamıyordum. O adam onun canını çok yakmıştı. Ve bulucaktım. Hakkında biraz araştırma yaptım. Bütün suç orgütlerinin arkasında o vardı. Mekanınıda buldummu iş tamam. Melisi düşünüyordum ne yaparsam yapayım aklımdan çıkmıyordu. Gerçektende onu çok ama çok seviyordum yanımda olduğunda dahi özlüyorum. Ben onu aşkım o beni arkadaşı Rüzgar olarak görüyordu. Ne yaparsam yapayım bu durum değişmeyecek. Ben daha erken olduğunu düşünüp ona daha aşkımı ilan etmedim. Daha hiç bir şey yaşamadık. Korku filmi izlerken bana sarılıcak. Hava soğuk olduğunda ceketimi ona vericem. Daha o günlere çok var biliyorum. Ama en erken tarihe alıcam. Bundan işte kendimden emin olmadığından daha çok eminim. O sırada aras yanıma geldi.
-Hadi be kardeşim kalk ya bir yere gidelim kendi kendini depresyona sokuyon kız gibi.
-Aras kardeşim git bak ağzını...
-Ooovv Rüzgar sus Allahın aşkına.
-Sövdürtme bana kendini. Diyosun ki Rüzgar kardeşim gel bana söv. Bende söverim. Sorun yok.
-Tamam abi ya.
Aras odadan çıkmıştı. O sırada telefonum çaldı . Arayanın Melis olduğunu gördüm. Açtım o sırada biri içeri hunharca girdi. Kapıyı açanın Mert olduğunu gördüm Metede arkasından yürüyordu. Ben telefonla konuşmaya başladım.
-Alo Melis Naber.
-İyi Rüzgar senden naber.
-Hiç işte nolsun bende bizim salaklarla uğraşıyorum.
-Senin salaklar kim.
-Mete Mert ve Aras. Sen Meteyle Merti Tanımıyorsundur hiç tanıştırmadım.
-Yok bir kere Aras kankam anlatmıştı.
-Hmm siz Arasla kankamı oldunuz.
Telefondan ses gelmedi en sonunda Melisin tiz çığlığı.
-Elif in lan üstümden.
Ben kendi kendimee gülerken Melis kusura bakma deyip telefonu kapanmıştı. Otoriter Rüzgar bu kızın yanında kedi gibi olıyordu. Şimdi Meteyle Merte dersini vermek lazımdı.
BÖLÜM SONUSUUU