i miss you

4.9K 34 3
                                    

Pitam se da li postoji prijateljstvo između momka i devojke a da tu nema i ljubavi? Pa naravno da postoji. Ali kod mene je drugačije.Zaljubljena sam u svog najboljeg prijatelja.I šanse da mi osećanja budu uzvraćena su 0,01%. Zar sam se morala zaljubiti u svog najboljeg prijatelja .. Harija Stajlesa.On je savršen.Volim ga previše. Najveća je žalost to što me on tretira kao svoju devojku i čini me tako srećnom, a s druge strane ne gleda me na taj način.Stalno priča o drugim devojkama a ja mu kao neka budala odgovaram.On je bio na turneji, vraća se danas u 6. Nestrpljivo ga čekam .. U svakom slučaju od n as nema nista. Moram da se odljubim ..

_________________________________________________

Sedim na stolici pored prozora i nestrpljivo čekam crni Audi grickajuci nokte. Hari svakog trenutka treba da dođe.Isuviše mi je Falio. I najzad ispred mog dvorišta parkirao se poznati crni Audi a iz njega izlazi Hari. Od sreće sam skočila sa stolice i pojurila napolje. Otvorila sam vrata i videla ga.Potrčala sam mu u susret s jakim osmehom na licu. Skočila sam mu u zagrljaj. Osetila sam kako njegov miris obuzima moje telo.Tako su mi falile te njegove slatke loknice ..

-Heej, falila si mi mnogo-rekao je Hari a na licu mu se ocrtavao savršeni osmeh.

-I ti meni, mislela sam da ću poludeti bez tebe ..-rekla sam i ponovo ga zagrlila ..

-Hajde, idemo unutra, imamo mi dosta toga raditi. - pogledo me zavodljivo. zakolutala sam očima i ušli smo unutra, pravo u moju sobu.Hari se bacio na moj krevet i pomirisao ga ..

-Mmm, miriše na tebe.Nedostajao mi je ovaj krevet, a i ono što smo radili u njemu. -Znam šta mislite, ali nije TO!!

-Hahh-Bacila sam se i ja na krevet pored njega a on me zagrlio.

-Čim sam stigao došao sam pravo kod tebe. Zaista sam prvo hteo tebe da vidim-rekao je sa blagim osmehom na licu ..

-Pa to je nešto najbolje sto si mogao da uradiš ..

-Eee, znaš šta mi najviše nedostajaloo??-Jaoo ne, samo to ne ..

- Šta?

Dao mi je svoju ruku i to je značilo samo jedno.Hoće da ga českam po ruci.

-Znala sam-govorila sam dok sam mu prstima prolazila po njegovim prelepim mekim rukama ..

-Aaahh, naježio sam se, ti to najbolje radiš -rekao je žmureći

- Ti to najbolje radiš -imitirala sam ga, a on je odmah otvorio oči.Uputio mi preteći pogled, i počeo me golickati .. Ne samo to ne.

-hahahah, ne Hali nee. hahah, dobro predajem se, izvini-rekla sam dok su mi suze nailazile u oči od toliko smeha.

-to će te naučiti da mi više ne ideš na živcee. -Rekao je ne prestajući da me golicka.

-nee molim te, hahahah, molim te, ako me bar malo voliš, ahahah-onda je prestao.-naučila sam lekciju.

-Pa kad imaš dobrog profesora ..-rekao je ponosno udaljavajući se od mene.

-I debelog-odmerila sam ga i... ok ovo nisam Treba reći.

iskolačio je oči prema meni i stisnuo zube. Dohvatio je moj jastuk i tresnuo me u lice, mada nije bolelo, nije on hteo da me zaista povredi .. Bacio se na mene kao ubica i ponovo počeo da me golicka.

-ti se nikad neće naučitiii aa-vikao je sa osmehom na licu .

-hahahah, ne stani, nisam tako rekla, ne molim te.-molila sam ga kao tele pred klanje ..

-Šteta je već učinjena, sad si gotovaaaa-golickao me

-Hari molim, te, ahahahah šalila sam se jako si zgodan-onda je stao ali nije skidao ruke sa mog struka čekajući da napravim još neku grešku pa da nastavi ..

-a jesi?-podigao je obrve.

-da-rekla sam sa suzama u očima, stvarno nije normalan.

-Dobroo, ali još jedna greška, i dobijaš duplu dozu i plus 1 iz vladanja!

-hahaha

-Hm-stisnuo je zube i oči i zavrteo glavom preteći

-Samo se ti zezaj-ali uskoro se nasmejao i na njegovim obrazima su se ocrtale prelepe rupice ..

- de Hari pričaj kako je bilo?? Si našo neku?-pitala sam i podigla jednu obrvu ..

-Da, još odavno.a-pocrveneo je i spustio glaavu.

-kojju?-pitala sam pomalo tužno ..

I just can't let her go...xN&AxWhere stories live. Discover now