Who do you like??♥♥♥

629 26 11
                                    

-Znas...Jedan moj drug je mnogo zaljubljen u tebe..-rekao je tesko.

-Stvarno..-klimnuo je glavom.-koji?-pitala sam nestrpljivo.

-Ne smem da ti kazem.Ubice me-rekao je uplaseno-ali mi je prico da te mnogo voli.Da kad te vidi zadrhti .I ima jaku zelju da te poljubi i da ti prizna koliko je lud za tobom..ali ne sme..Svaku noc misli na tebe pre spavanje.Jednostavno te obozava i cini mi se da ce umreti od ljubavi.Nikad nisam video da neko nekog tako voli..Prica o tebi kao o najboljoj osobi na ovom svetu.Me prestaje da misli o tebi..Stalno mi prica kako zamislja da ste vi zajedno..-rekao je na neki veoma cudan nacin.

Ja se ponadala reci ce me da me on voli..l nista od toga..

-Paa..Nema cega da se plasi..KO god da je mislim da mi 100% ne bi okrenula ledja..-rekla sam nasmejano.

-A kad bi to na primer bioo...mmm JA!-rekao je uz krace razmisljanje.

-Pa Harry daj mi smo najbolji prijatelji.To nikad ne bi sprecilo da te volim najvise na svetu..Navodis glupe primere..-reklaa sam sarkasticno.

-Ok reci cu ti ko je ,ali ako mi obecas da ces se truditi da budete prijatelji kad vas upoznam i da mu neces reci da znas..-reko je prstom mi preteci.

-OBECVAM-rekla sam brzo.

-To je Niall..Horan-rekao je a ja sam zinula od cudjenja.-progutaces muvu-rekao je slatko se smeseci.

-Z.zezas m.ee?-pitala sam nasmejano.On je odricno klimao glavom-Woww.Pa on je bas sladak.Mozda bi mogla da se zaljubim u njega i..-prekinuo me..

-NE..Ovaj.Hteo sam da kazem..Ne zaljubljuj se na silu.To ne ide tako.-rekao je smeseci se na silu.

-Ok ,nema aveze..Ali sutra ga dovodis da se upoznamo?-pitala sam podignuvsi obrve..

-Dovodim ga..Ajde sada .Laku noc -poljubio me u celo i zatvorili smo oci..

___________________________

________________________

_________________

___________

HARRY P.O.V.#

-STA SI BRE?-vikao je Niall na mene..-rekao si Vanessi da sam zaljubljen u nju ,iako je to LAZ?-drao se i skoro mi probusio usi.

-Miran Dzeki...Gle ..Ona mi je najbolja prijateljica. A ti i ona trebate postati prijatelji..I kad to postanete ti je trebas pitati u koga je zaljubljena.Molim te.Znas koliko je to vazno za mene-preklinjao sam Niall.Ovaj je prevrnuo ocima i uzdahnuo..

-Mm.uhh.DObroo.Ali dugujes mi uslugu-rekao je preteci mi prstom

-Ma sve sto zelis.HVALA TI BRO..Volim te-potapsao sam ga po ramenu .-Ajde onda.Idemo-Niall je otisao do svoje sobe i uzeo svoju plavu trenericu koju nosi za posebne slucajeve.Aoo ..Ovaj ce se zatreskati u nju.To necu da mu dozvolim..Ma ko sam ja da njemu zabranim da se zaljubi..

-Idemo-rekao je Niall i sa osmehom smo izasli iz njegovog stana.

Zaputili smo se prema mom i Housinom stanu..Tokom puta sam odlucio popricati s Niallom o tome da se trudi da se ne zaljubi u nju..

-Mm Niall..-promumlao sam..

-Sta?-pitao je dok je u usta trpao cokoladicu koja mu je bila u dzepu...

-Mozes se samo potruditi da se ne zaljubis u nju?-pitao sam nesigurno.On pe pogledao i iskolacio oci.

-ZNAO SAM.Tacno sam znao.Zatreskao si se u nju.Vidi se na kilometar.-rekao je ne dopustajuci mi da ista kazem-Cuti.cuti provalio sam te.CUTI BRE-drao se posto je video da uporno porusavam nesto da prokomentarisem.Zacutao sam posto sam video da nema vajde da se branim...

I just can't let her go...xN&AxWhere stories live. Discover now