Three meters about in the sky ♥♥♥

558 28 14
                                    

Samo mi jos fali da me neka ludakinja ubije ovde u VC-u..Hej..Pa zar to nijee..Cara?Nemoguce..S njom se nekad Harry mnogo druzio.Bili su nerazdvojni ,a onda je Harry zaboravio odmah posle  godinu dana nakon sto se sprijateljio samnom.. Mislim da je logicno zasto zeli da me vidi mrtvu!!

-Meni?-pitala sam i pokazala prstom na sebe-Napasces me? Nozem?-nasmejala sam joj se podrugljivo..

-Vidi..Igras se vatrom!-rekla je besno..Pocela sam da se smejem glasno.

-Hahaa..Duso ,ti se igras zivotom-rekla sam gledajuci je gadljivo.Ona je sve vise crvenela..

Plasila sam se.Nije da nisam,jako sam se plasila toga sta mi sve moze uradeti.Drhtala sam u sebi..Ali to nikad nisam mogla pokaziti.Ponos mi nije dozvoljavao..Da bi prekrila strah ,ja bi je  izazivala..Eto..Sad ce me mozda taj glupi ponos i ubiti..

-Tebi se bas umire-rekla je blago se nasmeseci ..

-Vidi ti glupava seljanko, ako treba da se bijemo,izbicemo se..Tako da navali,,Hajde,imas noz ne plasi se-rekla sam spremno i sigurno.

-Hah..Ne treba mi noz da ubijem kucku-rekla je i bacila noz.Pocelo je..

Prisla mi je i uhvatila me za kosu.Sutnula sam je kolenom u stomak i ona je zaokolutala ocima.Uhvatila sam je za kosu i jako povukla.Gurnula me je nekako.Zaletela se u mene i ja sam udarila jako glavu od zida, pocelo je da mi se vrti u glavi..Pocela je da me samara jako...Bolelo je nenormalno,ali to mi je pomoglo.,osvestilo me .Pobesnela sam.Adrenalin je pucao u meni.. Svom snagom sam je sutnula u stomak.Ona je pala na pod.Skocila sam na pod i pocela pesnicom da je udaram u lice..Nisam ni bila svesna koliko sam je ustvari jako udarala..Ona je vristala i koprcala se,ali sam ja bila previse besna i imala sam previse snage u sebi da bi joj dozvolila da mi uradi jos nesto..Niko nema pravo meni da preti i da me bije..

-Ti ces mene a? Sta si bre tii?-vikala sam joj dok sam je udarala a ona je plakala i sve manje vristala..Pocela je da prevrce ocima..Pomislela sam kako ne bi bilo dobro ako je ubijem stvarno.. Prestala sam da je udaram.Iz nosa i usta joj je curila krv koja se razmazala po celom licu te je bila sva krvala.. Ja sam samo imala krv malo na usnici,ali me je glava bolela jako..

Cara mi se tako gadila.Previlaja se na podu i drzala sam lice.. Bila sam idalje besna i sutnula sam je u stomak.

Onda u Vc je usao jedan covek..Panicno je uzeo telefon i nazvao policiju pritov mi naredivsi da ne mrdam nigde..

Izasla sam iz  VC- u prtnji konobara koji me drzao za kuku kako ne bih negde pobegla.Perrie mi je pritrcala sva uplasena i pocela zapitkivati..Ljudi su me okruzivali ..Svi su imali upitne poglede..

-Sta se desilo Vanessa?Pricaj!! Hoces li da umrem?Sta su ti uradeli?STa si uradela?? -pitala je Perrie..

-Polomila sam facu jednoj ljubomornoj kravi!-rzdrala sam se i svi su me culi..

-STa si?-pitala je Perrie zacudjeno.

-Napala me je..Branila sam se..-rekla sam neduzno.-Ali sam malo preterala braneci se-spustila sam glavu..

___________________________________

_____________________

_______

__

Dosla je policija i hitn pomoc..Odveli su Caru! Bila je ziva naravno!  Perrie je otisla po Harrya.

Ja sam u zatvoru! Iza resetaka sam.Sama,kao neki ubica!

Policajcu su me naravno smatrali krivom!Gledali su me s gadjenjem!

Sedela sam na podu i cekala da dodje Harry..Bola sam besna.Sad cu jos u zatvoru zavrsiti,iako nisam kriva.Zelim da pobijem ove glupave policajce sto misle da sve znaju. ,a nemaju pojma sa zivotom. 

I just can't let her go...xN&AxWhere stories live. Discover now