Not even the Gods above,can separate two of us!

980 62 55
                                    

ovo je zadjni deo.Pre svega zelim da naglasim da obavezno odlusate pesmu ,,You and I" i da pogledate prevod!! Hvala na pazni ;)


Nisam mogla da verujem sta me je upravo pitao.Stajala sam tamo i cutke ga gledala..Oci su mi se napunile suzama. Uhvatila sam se za usta i nasmejala,jedva sam uspela da promucam..
- DA- Harry se s olaksanjem nasmejao i uhvatio moju ruku te mi stavio prsten !Zagrlio me jako i zavrteo u krug te poljubio.Mnogi su ns gledali i slikali no nas nije bilo briga.hej paa ja sam verenaa ..Nemoguce!Cini se tako nestvarnim.Ja i Harry cemo biti Muz i Zena! Imacemo decu,porodicu, zauvek..Osecam se tako odraslo! Vise nisam devojcica ,sad sam zena!Moja sreca je PREVELIKA.Nista ne moze pokvariti ovo..
-Hvala ti..-sapnuo mi je Harry na uvo..
-Za sta?-pitala sam pomalo zbunjeno!
-Za to sto nisi rekla NE!-s olaksanjem je rekao.
-Zar si sumnjao?-promrmoljila sam..
-Ne, nego..Veruj mi nije ovo lako..-poljubio me u obraz i rekao..
-Jaoo.Jos malo pa vise necu biti House, bicu Styles..Ejj, Vanessa Styles!-uzbudjeno sam skakutala a  on me zadrzavao..
-Za mene ,ti ces uvek biti moja House!-uhvatio me za glavu,priblizio mi se i poljubio me..Mogla sam da osetim  kako 100 telefona skljocaju i slikaju nas poljubac..Odmaknula sam se od Harrya i uplaseno ga pogledala..
-H..Harry,slikali su nas, sta cemo ss.sad??-mucala sam ..On nije nista rekao ,samo se nasmesio i ponovo me poljubio.Tada sam shvatila da njega ustvari nije brig za medije.Nije ga briga sta ce drugi da misli..On mene stvarno voli !Nasmejala sam se i on takodje! 
Uhhvatili smo se za ruke i krenuli hodati, nismo ni znali gde..Samo smo isli i pricali..
-Nosices belu vencnicu bez bratela, i bele stikle! Imaces pundju na glavi i malu krunu jer si ti moja princeza! -prico mi je gledajuci u nebo i zamisljajuci- A ja? Ja cu nositi crno belo odelo,i nravno moje cizmice,i kravatu! Bicu dzentlmen! I onda.. Ja cu te cekati u crkvi pred oltarom a tvoj tata ce te dovoditi do mene onako prelepu i savrsenu! I onda kad dodjes do mene ja cu ti sapnuti da si prelepa. Pa cemo onda da se zakunemo na vecnu ljubav, i u dobru i u zlu,dok nas smrt ne rastavi.A kad to uradimo svestenik ce reci ,,mozete poljubiti mladu" i ja cu ti prici i poljubiti te kao nikad, a ti ces se slatko nasmejati i pocrveneces!.. Posle svega toga mi cemo imati porodicu..Imacemo bebu koja ce liciti na mene! Kako bi mogla da se zove?- pitao je odjednom .
-Mogla bi ako je decko da se zovee..Mmm Paul?-pitala sam podignuvsi obrve!
-Ne, tako se zove nas zastitar! Moze li da se zovee ..Mmm. Edward?-pitao je slatko..
-Svidja mi se! Mozee!-radosno sam uskliknula i on me poljubio u obraz..
-A ako je devojcica?-pitao je nezno.
-Alice!-rekla sam kao iz topa! To mi se ime oduvek mnogo svidjalo..
-Svidja mi see!-prodrao se..Da nastavim..Imacemo dvoje dece ,mozda i vise..Decak ce se zvati Edward a devojcic Alice..Ja cu ga Edwarda uciti da igra fudbal i idicemo zajedno na utakmice, a ti ces s Alice ici u soping i kod frizera, ucices je da bude prava mala princezica kao ti, ja cu da je stitim i necu da dozvoljavam da je neko dira.. A ti ces Edwarda uciti kako da se ponasa prema devojci i davaces mu majcinske savete kad malo poraste..Zivecemo dugo dugo srecni zajedno sa nasom decicom.Oni se praviti gluposti iz kojih cemo ih mi izvlaciti , ali nas nece biti briga, jer mi zajedno mozemo SVE..- Harryevo mastanje je bilo toliko osecajno i lepo da su mi se oci napunile suzama ..Jedna je skliznula niz moje lice..Ali to nije bila neka suza koja je preliven zbog tuge..Ta suza je prolivna zbog prevelike srece koje vise nisam mogla da drzim u sebi, morala je negde da nadje izlaz..
-Hej nema potrebe da places!-brisao mi je Harry suzu i poljubio me.
-Harry budalo to je od srece!-stipnula sam ga za obraz a on se slatko nasmejao.
-Znas sta? -pitao je odjednom
-Sta?-promucala sam.
-Napisacu jednu pesmu za tebe..Zvace se .Mmmm.. ,,You and I".I to ce biti njlepsa pesma na svetu!
-Obecavas?-podigla sam obrve a on je klimnuo glavom potvrdno.
-Obecavam!-prosaputao mi je. Ja sam ga stipnula za obrascic i pocela da trcim negde..Nisam znala gde ni zasto trcim, ali me nije zanimalo.Neka visa sila kao da je upravljala mojim telom..Zelelaa sam da vristiom od srece, sve je to bilo tako nestvarno..
Odjednom nasla sam  se na sutoputu..Videla sam kako kola idu prema meni i sviraju...
Osetila sam udrac...
_____________________________________
_________________________
______________
______
_

-Budim se..Polako otvram oci..Ne vidim bas jasno, boli me sve..Vidim Harrya kako sedi pored mene i place.. Video me i iskolacio oci..
-Ljubavi..Kako se osec.cass?-pitao je jecajuci..
-Sta se desilo?-promumlala sam tesko.
-Udarila su te kola. Ali ne brini se, sad si dobro-rekao je drzeci me za ruku..
-Jesam li?-pitala sam tiho..
-Da, sve ce biti uredu..Cekaju nas bolja vremena.Bicemo zajedno mi jos dugoo dugo..-govorio je trudeci se da bude smiren ali ja sam videla veliku nervozu u njegovom glasu..
-Bices uz mene zar ne?-pitala sam tesko.
-Naravno..I u dobru i u zlu zar ne? Dok nas smrt ne rastavi..-rekao je blago se osmehujuci..
-Volim te Harry.. Najvise na ovom svetu..
-I ja tebe House..Molim te drzi se..-poljubio me u selo...
-Hm... Dacu sve od sebe .-rekla sam posto sam osecla da ce ovo biti teska borba..
-Kako daces sve od sebe.. Ti to moras da izdrzis.Zbog sebe, zbog mene, zbog nas..Zbog nase buduce decice..House mi trebamo da se vencamo..-plakao je i govorio mi ..I ja sam pocela da placem..
-Harry..Nemoj da me zaboravis...-tesko sam rekla a on je spustio glavu i zajecao..
-Ne govori to molim te..-prosputao je- Molim te ne ostavljaj me..-tiho je pricao.

_____________________
____________

 Niciji P.O.V #
Te veceri Vanessa House je izgubila najvazniju bitku svog zivota.. 
Nije izdrzala jos jedan udarac..
Te veceri i nebo je plakalo, te vereci nebo je dobilo jos jednog andjela..
A Harry? Njegova tuga se nija mogla opisati recima..Ona je bila njegov zivot
a on ga je izgubio..Nije video svoju buducnost bez nje..
Odlucio je da snimi pesmu ,,Ypu and I" za svoju princezu kao sto je i obecao..
Bila je to Harryeva poslednja pesma..
Znao je da nece moci da nastavi dalje..
Dan posle snimanja pesme pridruzio se svom andjelu koji ga je cekao na nebu..
I posle svega, oni su dokazali svoju ljubav, ispunili obecanje koje su trebalu da
uskoro daju jedno drugom u crkvi.. ,,Zauvek zajedno i u dobru i u zlu"
Harry je skocio s zgrade..Bila je to ona zgrada kojaa je cuvala najvise uspomena.Ona zgrada kod koje su dolazili da glasno iskazu svoja osecanja..Ali ovog puta kao sto sam vec rekla, njegovo osecanje se nije moglo iskazati recima..
Na vrhu zgrade napisao je stih svoje pesme:
,,Not even the Gods above can separate two of us , No nothing can come between You and I"
i otisao na put bez povratka..

(,,Ni Bogovi iznad ne mogu rastaviti nas dvoje,ne nista ne moze stati izmedju tebe i mene")

KRAJ!
Znam da sam sve razocarala ali ..
U komm iznesite  opsirno misljenje o Kraju!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 18, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I just can't let her go...xN&AxWhere stories live. Discover now