OBAVESTENJE: OBAVEZNO PUTITE PESMU KOJU SAM STAVILA
....
OKrenula sam se nekako prema njemu.Voda je idalje tekla..Mogla sam da cujem moje srce koje je lupalo 200 na sat. Imala sam osecaj da cu da se onesvestim.Bolelo me nesto u stomaku, verovatno se nesto poremetilo od ovolikog uzbudjenja
Oboje smo gledali u pod.Voda je postajala hladna. Ali nije me bilo briga.Disali smo brzo ,ali nismo se usudili da se pogledamo..Harry je poceo da se pribilizava..Njegove usne su se kretale ka mojima..Privukao je uz sebe najvise sto je mogao...Idalje sam osecala bol.Ona je postajala sve jaca..Odgurala sam Harrya od sebe i uhavtila se sa stomak.On me uplaseno gledao..
-House?Jel sve oke?-pitao je uplaseno..
-Da ,da , samo me..Ahh-osetila sam bol,kao da me neko pesnicom udario.
-Ne nisi-rekao je Harry zabrinuto.Pocelo je da mi se muti.Otvrala sam oci siroko da bi videla jasnije..Ali odjednom.Samo je pao mrak....................
_________________________
__________
___
Harry P.O.V.#
Sedim u cekaonici u bonici ,i ..Cekam..Doveo sam House jer se onesvestila.Svasta mi pada na pamet.Sta se sad desilo.Zaboli me glava na pomisao da bi mogao da je izgubim.Zar sve mora da bude tako zajebano.Ne da nam zivot da budemo zajedno.Sve je protiv nas...Taman skupim hrabrost za prvi korak kad ono.......Mada , nijes to ono sto me najvise brine..Niko se ne onesvescuje bez razloga.
Hvata me panika.Dlanovi mi se znoje.Osecam se tako besponocno.Doktori su me izbacili iz sobe, ne mogu da budem pored nje..
Evo dolazi jedan.Ne deluje mi srecno.Srce mi ubrzava.Ubija me pomisao da bi moglo da joj se desi.Ustajem ..Prilazim doktoru i obasipam ga pitanjima.
-Je li sve u redu?Kako je? Zsto se onesvestila?-pitam uposto , a on mi mase rukom da me ucutka.
-Gospodine Styles..Ja nisam kriv za ovo..Vi niste dobro brinuli.Mislite li da je pametno devojku koja boluje od takve bolesti izlagati takvom zamaranju...-rekao je ljuto..Zar..Zar sam ja kriv za ovo.Pa da..Ja sam kriv.Ja donosim samo nevolje u njen zivot.Mrzim sebe.Ja sam nistarija.Rodjen sam da sve zaserem..Nikad sebi necu oprostiti ako joj se nesto lose dogodi..
Nisam mogao da se pomerim.Cutao sam i gledao ga balavo.
-Zbog vas, bolest je veoma napredovala.Sad je kasno- Kasno? Ne ,ne,ne ,ne,ne.Nemmoguce.Za sta je kasno?Ubicu se.Ja sam djubre koje ne zasluzuje da zivi.
-Z..z..zaa sta j.je k..kas..kasno-promucao sam tesko.
-Ne pomisljajte odmah na to gospodine Styles.Ona jeste u velikoj zivotnoj opasnosti, ali ima i nade..Stanje se pogorsalo..Ona..Pala je u komu...Pitanje je da li ce se nekada probuditi iz nje..-
......................................................................................
rekao je tesko a meni su sve njegove odzvanjale u glavi.Koma? Unistio sam je..Ja sam kriv za ovo.Ja sam doveo njen zivot u opasnost.Zbog mane su se smanile nade za izlecenje..
Ako se probudi ..Ako ikada ponovo otvori svoje oci..Potrudicu se da me one nikad vise ne vide...
Ne mogu vise ovo da joj radim.Ona zasluzuje sve najbolje...Ostavicu joj mnogo novca i kupicu joj kucu....Ali, vise me nikad nece videti.Posle ovoga ne mogu vise me nikad nece voleti kao i pre..Suze su lile niz moje lice.Bol u srcu me ubijala.Zeleo sam da dreknem i umrem..Zelim samo da se probudim iz ovog kosmara.Zelim da me vise nema.
YOU ARE READING
I just can't let her go...xN&Ax
FanfictionKada se prijateljstvo pretvori u ljubav , budes primoran da ta osecana prikrijes.Vanessa House je devojka koja se zaljubila u svog najboljeg pirjatelja Harry Stylesa koji ,kako ona misli ne moze da joj uzvrati tu ljubav , na taj nacin..Sta mislite d...