Znala sam sta smera.Perverznjak jedan.S osmehom je penjao svoje ruke ka gornjem delu mog tela ..
-Sklanjaj se-nasmejala sam se i malo ga odgurnula.
-Hahaha, a zasto?-pravio se zbunjen.
-Begaj cu te pljunem! -na to se poceo jako smejati, sklonio se skroz od mene i pao na pod od smeha.I ja sam se smejala ali ne kao i on.Ne znam kako sam uspela ovu recenicu da smislim.
-Ti si, hahah, nenormalna, hahha , jaooo, jaoo, boli me stomaak, haha,-drzao se za stomak jednom rukom, a drugu mi je pruzio da ga podignem, sto sam i uradela.Ili barem pokusala.Malo je tezak.Na kraju je sam ustao.
-Au al si slabasna.-odmerili me i podigao jednu stranu usne.Ok, ovo je zabolelo.Nije morao tako da me pogleda.-Trebalo bi da se malo ugojis-nasmejao se.Ja sam spustila glavi.Ali je Harri kao i uvek podigao.
- daj, sta sam ti rekao juce.Znas da te volim takvu kakvu jesi.-Nasmejao mi se onako prijateljski.
-Da, ali ti si upravu.Stvarno sam odvratna, trebalo bi ..-prekinuo me.
-Daj sta lupas? Kad sam ja rekao da si odvratna? Ti si prelepa! Cujes?-Ozbiljno mi je govorio.
-Aha, da, ok gotove su palacinke.-okrenula sam se tiganju i stavila zadnju palacinku u tanjir.-S cim ces?
-Pa zar ti ne znas s cim ja uvek jedem palacinkee?-pitao me sa polu osmehom.
-S nutelom i mlevenom plazmoom?-rekla sam i nakezila se.
-Pa vidis kako znas-Uzeo je jednu plasticnu casicu i pogodio me u rame.Ok, ovo znaci rat .. prostrelio sam ga pogledom, a on je vec poceo da trci.Zgrabila sam obliznje jaje i pocela da ga jurim.
-Stoj Harolde.Nemozes mi pobecii-trcala sam.
-O itekako mogu.Nikad me neces stici.-plezio se.
-MOzda.ALi ja imam vatreno oruzije. -nišanio sam jajetom u njevog srce .. Bacila sam jaje, koje je poletelo i.
-Kakvo vatt ..-Jaje je stucajno palo na njegovu glavu i rasulo se .. OMG.Ubice me sam .. Stavila sam ruke na usta.
-Jaoo, Harri atvarno mi je zao-harra je stajao celim telom ukocen i samo je jednom rukom skidao ljuspe sa sebe .. Prisla sam mu uplaseno.Dohvatila sam neku krpu i pocela da ga brisem.-Tako mi je zao!-Harri je cutao.
-Ti, mala vestice-rekao je posle 20 sekundi i nasmejao se-STa si mi to napravillaaa?-razdrala se nasmejano.Moram da priznam da mi je sad veoma krivo sto sam mu ovo uradeo.
-Zao mi je-onako umazanog i jajastog, poljubila sam ga u obraz i zagrlila.Na srecu i on je mene zagrlio.
-Ma nema veze.Ne mogu ja na tebe da se ljutim.-razdvojila sam se od njega.Uhvatila sam mu ruku i povukla ga.
-Kuda ?-pitao je zbunjeno.
-Pa neces valjda da tako umazan ides?-rekla sam gledajuci ga smesno.
-U pravu si.Idemo u kupatilo ..-Usli smo u kupatilo.Harri je skinuo majcu, a ja sam kao i obicno samo uzdisala.Ima tako seki telo.
-Ne bulji vise, nego dodji da mi operes kosu-rekao je videvsi kako balavim. Trgnula sam se i dosla do njega. Stavila sam sampon na njegovu kosu i oprala je. Kada smo to zavrsili stavila sam mu peskir oko glave.Kao da on ima neku kosu.ALi on je tako hteo.Usli smo u moju sobu.Osusila sam mu kosu i uz to je i predobro oblikovala.Gledala sam u njeg ponosna na sebe sto sam uradeo tako dobar posao.
Harri je onda morao da ide.Bilo mi je mnogo krivo.Ne zelim da ide.ali uskoro dolazi moj tata.
-Vidimo se Housea-poljubio me u obraz-Sta ti je sad-pogledao me tuzno videvsi da sam stavila,, pupi face "
-Je si ljut?-pitala sam tuzno.On se nasmejao i zagrlio me.
-Naravno da ne .. nikad neću da se naljutim na tebe stvarno.Znas to!-poljubio me u obraz i udaljio se . Klimnula sam glavom.-Vidimo se.sutra dolazim kod tebe ...-izasao je, i taman kad sam se okrenula ponovo su se otvorila vrata .. Harrii.Sta je sad zaboravio.
-Uzgred gledaj me veceras na, Muzic "kanalu . U 7, uzivo prenos.Caooos.-zatvorio je vrata.Sacekala sam malo, i kada sam cula lupanje kapije znala sam da je stvarno JE EMISIJA ... VOV, dve emisije u jednom danu, bas su popularni .. Jedem kokice i gledam emisiju,, Fashion ", Gde gostuje Onee Directiiooon .. -Dobrodosli u studio.Ovo je emisija Fashioon.Nasi danasnji gosti su 5 lepotana iz ONE DIRECTIONAA.-najavio je voditelj.Cula se ogromna grupa povika i aplauza.SVi su bili nasmejani i pomahivali svojim fanovima. -Dobrodosli momci-ljubazno je rekao. -Hvala-rekli su. -Šta ima novo?-pitao je voditelj sa blagim osmehom na licu. -Svasta.Kod vas?-rekao je veselo Harri. -Uff, zar sam ja ovde bitan.A sta to svasta ..-rekao je zainteresovano.Imam osecaj da ce i ovaj da me nervira. -Paa, ja sam nasao devojku-rekao je Niall. -STVARNO?-rekao je uzbudjeno. -M ne.-mahnuo je rukom.Voditelj se namrstio dok su se svi ostali nasmejali. -Ima neko nesto ozbiljno da izjavi?-pitao je voditelj ozbiljno / ugh, ti voditelji su bas dosadni. -Da.Harri je nasao devojku!-rekao je Louis. -Ne nisam-podviknuo mu je Harri. -Laze-dobacio je Liam. -Ne, ne lazem-nervirao se Harri / Pa, da Harri ima devojku, verovatno bi mi vec rekao ... Ili ne bi .. -Aaha, a zasto nisi malopre dosao na probu ..-rekao je Zain za polu zatvorenim ocima. Harri je pravio grimase ali nije ni rec reko sem,, pa, pa, pa, ja, pa " -Eto, bio je kod devojke.-rekao je Louis i upirao prstom ka Hariju -Ne, bio sam kod House-rekao je Harri ne razmisljajuci, ali onda je shvtila da nije smeo to da kaze. -OOo, pa to je javno priznanjee, oopaaa-Urlali su svi sem Zain koji se smejao.On je valjda veoma stidljiv.Harri mi je rekao da su ga jednom molili da isprica vic o seku.Pfff ... -Harri, ne znam da li video, ali na tviteru svi pricaju i diskutuju o,, Hourri ".. Pitanje je.Da li Hourri postoji.-pitao je voditelj aHarri ga je gledao sa podignutim obrvama i otvorenim ustima. Klimao je glvom.Pa jel ovaj normalan .. -Da li to znaci,, DA "-pitao je ponovo novinar. -Da .. Ovaj, Ne .. Ovaj .. Ne znm ..-rekao je klimajuci glavom.Buncao je kao da je pao s marsa. - Da ili Ne?-rekao je novinar pomalo iznerviran. -Ne cete odustati od toga da to saznate zar ne?-pitao je Liam ozbiljno. -Ne verujem-rekao je novinar brzo. -Onda se nadam da cete uzivati u razocarenju-rekao je Harri i otpio gutljaj vode. Ne razumem .. Zasto jednostavno ne kze da Hourri ne postoji .. Mada, zasto sve moraju da znaju .. -Kancelariji, nema veze .. Idemo mi o karijeri ..-svi su se nasmejali.-da li je tacno da idete za mesec dana ponovo na turneju?-pitao je nasmejano.Pa naravno da ne idu -Da-rekao je Niall, a Harri je spustio pogled.STA? Pa ne mogu da odu.Ne ponovo .. Kako cu ja bez .. -Momci-oglsio se Harri-mislim da cemo morati da je odlozimo .. -Zasto?-pitali su svi. -To su moji privatni razlozi.-mumlao je Harri .. -Kancelariji je ortak, znam.Idemo za 4 meseca? 0potapso ga je Liam po ledjima i pitao.Harri se nasmejao i klimnuo glavom potvrdno. -Tako je.Odlozicemo je za 4 meseca.-rekao je Zain voditelju Odjednom Harri se srusio i ..,, IZVINITE ZBOG PREKIDA PROGRAMA! "pisalo je velim slovima na ekranu .. O boze ...
YOU ARE READING
I just can't let her go...xN&Ax
Fiksi PenggemarKada se prijateljstvo pretvori u ljubav , budes primoran da ta osecana prikrijes.Vanessa House je devojka koja se zaljubila u svog najboljeg pirjatelja Harry Stylesa koji ,kako ona misli ne moze da joj uzvrati tu ljubav , na taj nacin..Sta mislite d...