I Harry Styles,love you Vanessa House more in the world ...♥♥♥

653 30 11
                                    

Nisam znalaa sta da odgovorim.Ovo pitanje mi je odzvanjalo u glavi.Zasto mi je postavio ovo pitanje?Mozda me...Ma ne , Vanessa ne umisljaj gluposti. On te nikad nece voleti na nacin na koji ti zelis.Nije vam sudjeno.Mozda u nekom drugom zivotu..

-Harry ..Jel ti dobro?-pitala sam tiho.

-Samo odgovori..-rekao je a ja sam se istrgla iz njegovog zagrljaja i sela do njega..Gledala sam ga zbunjenim pogledom.On je isto presao u sedeci polozaj..Stavio je svoju ruku na moju i ispreplitao nase prste.Progutao je knedlu.Pogledao me i videla sam kako se njegove prelepe zelene oci pune suzama..

-Nemoj da me shvatis pogresno..Samo zelim da znam na cemu smo.Da znam ako osecas nesto vise..Znas da mi to mozes reci..-gledao me iskolacenim ocima.Hteo je da zaustavi suze u njegovim ocima.Trudio se da izgleda smireno..

-Harry..Ja.Ja te volim kao prijatelja..Ali ipak ne volim nikog vise od tebe ,to stoji..Ali , ni..nisam zaljubljena u tebe.Odkud ti to?-slagala sam ga i namrsteno gledala dok se on borio sam sa sobom..

-Ne znam.Izvini.Samo sam hteo da proverim.-rekao je i jedna suza je skliznula niz njegovo lice.Svojom rukom sam je obrisala.

-Harry?Jesi li dobro?Zasto places?-pitala sam ga zabrinuto..

-Ja placem?Boze sta tebi pada na pamet.Upalo mi nesto u oko .-rekao je trljajuci oci..

-Harry..Dovoljno te dobro znam , da bih shvatila da places.Hajde,zar neces da mi kazes.-pitala sam gledajuci u one njegove prelepe usnice koje su se otvarale da bi rekle nesto,ali onda su se ponovo zatvorile i iz njih nije izaslo ni reci..Samo je spustio glavu.

-Harry?Zar vise nemas poverenja u mene?-pitala sam i podigla mu pogled.

-Ne..nije to..Samo.Ti ovo House ne bi razumela..-rekao je tesko ..

-Uredu.Necu te prisiljavati.-rekla sam i pomazila ga rukom po obrazu.

-Hvala ti -rekao je i zagrlio me-Volim te..Mnogo te volim..-rekao je kroz zagrljaj..

-I ja tebe Harry.Najvise na svetu-rekla sam tiho.

-da..Ovaj ,danas idemo do bolnice-rekao je dok je izlazio iz zagrljaja

-Vec?-rekla sam smoreno.

-Da.Moramo da pazimo.Ne zelim da nesto krene po zlu..-reko je i ustao iz kreveta.-Hajdee.Nema vise izlezavanja.Kreci..-govorio je dok me vukao za ruku kako bih ustala..

-Evo ,evo-rekla sam tesko i ustala.Spremili smo se i izasli iz stana..

Sisli smo liftom i  odgegali se iz zgrade.

__________________________________

___________________

____________

-Dobar dan-govorio je Harry dok  smo ulazili kod doktora.

-Dobar dan..-rekao je doktor  nezno  i veoma uctivo..-Sedite..-seli smo.

Harry mu je ispricao moj problem.Doktor je rekao sve sto smo vec znali.Da je potrebna operacila i da ona kosta puno...

-A ..kada bi ona trebala da ide na tu operaciju?-pitao je Harry radoznalo.

-Pa ..Sto pre to bolje..-rekao je doktor.

-Gledajte.Imamo novac.Mozemo kad vi kazete-objasnjivao je Harry  masuci rukama..

-Moze za nedelju dana-rekao je nasmejano doktor.Za njega je to lepa vest.Dobice pare,to je najvaznjije njima..

-Uredu.Hvala-rekao je Harry i uhvatio me za ruku-Idemo-ustla sam i kao sto je Harry naredio otisli smo.. Hah.

I just can't let her go...xN&AxWhere stories live. Discover now