Tattos <3

888 19 0
                                    


Trgnula sam se uspaniceno.Moj tata je besno dosao do mene i otkrio me.U sobu je uletela moja mama.Pocela je da ga smiruje ..

-Ti se to meni pravis da spavas?-pitao je besno.

-Ne. , Ja .. - Prekinuo je moje reci i opalio mi samar.osetila sam kako mi krv tece sa usnice. Igleda da ce ostati rana ..

-Henri, nemoj-moja mama ga sprecavala.

On mi je uputio jos jedan ljuti pogled, i izaso ..

-Kako si?-pitala me mama ..

-Izadji napolje-rekla sam drzeci se za usta Ustala je ... tuzno i izasla ..

Kako bi volela da je Harri tu.A ne.U ovom trenutnu nemam nigoga.Sama sam u ovome.ALi ne placem.Ne zelim d placem, nece to da me slomi.Dolaze bolji dani . Harri se vratio, sve ce da bude dobro .... Ting ..

Moje razmisljanje je prekinuo zvuk mog mobilnog telefona sto je znacilo da mi je stigla poruka. Bila je od Harija ..

,, Hej, sta radis? "

,, Nista,, ucim ". Ti? : D "

,, Slusam muziku i mislim o tebi ^ _ ^ "

,, Gde cemo sutra? "

,, Videces, imam jedno iznenadjenje za tebe <3 "

,, Jedva cekam "

,, Laku noc, volim te <3 "

, , Laku noc i ja tebe <3 "

Ovo mi je zaista popravilo raspolozenje.Jedina osoba koja je to mogla bio je on.Harri ...

Legla sam u krevet i uspavala se misled na mog kovrdjavog Harija ..

_____________________________________

______________________

-HOUSEEE-probudio me umiljati dobro poznati glas.a i jedna osoba me samo zove,, House ". Harri .. Sta ce on ovde ..-Budi se House.Imam inenadjencee.

Otvorila sam oci i pogledala ga. Ponovo sam pokrila glavu prostirkom i okrenula se na drugu stranu

-Ne ne ne, House, ustaj.Dosta ti je spavanja ..-otkrivao me ..

-pustii mee-mumlala sam ..

-Onda cu morati da izvedem kissobombu .. na to sam naglo otvorila oci i iskocila iz kreveta.,, Kissobomba "je inace njegova meni dobro poznata metoda budjenja mene. To je kad pocne da me ljubi po celom licu, i sve me ubalavii ..

Brzo sam se spremila a on se vec valjao od smeha.

-Jel si zavrsio sa glupiranjem ..-pitala sam smorno dok je on polako prestajao da se smeje. .

-Haha jesam .. Idemo-ustao je i povukao me za ruku.Sisli smo u dnevnu sobu da se javim mami i izasli smo .. Sela sam u njegov prelepi crni Audi.

-A gde idemo-pitala sam radoznalo dok je on palio kola ..

-Videces.Nije nista posebno ..-rekao je dok je vozio ..

Upalila sam Harriev radio i bila je pesma,, Talk Dirti To Me ". Obozavam tu pesmu. Pocela sam da pevam u kolima i da ludujem, a Harri je smejao ..

Nakon nekoliko minuta voznje. isas sam i ispred sebe videla,, Tatto Center ". Voov. Oduvek sam zelela da napravim tetovazu, ali mi Harri nije dozvoljavao. Ali sto me je onda sad ovde doveo ..

-Ides li ..-upitao je izbudjeno.

-Idem-Uhvatio me za ruku i poveo unutra. Prva osoba koju sam unutra videla bio je jedan decko sa majcom bez rukava, a ruke su mu bile pune tetovaza.

-uradice si tetovaze, koje ce da oznacavaju nas .. Sve sam rekao Marcu. Ti samo sedi i on ce sve da ti odradi ..

-Vov.Oduvek sam htela da napravim tetovazuu-rekla sam ushiceno ..

-Ne zanosi se, bice to malecno srce ..

-Nema veze ..

Sela sam tetovaze su trebale da izgledaju ovako . Zaista je mnogo slatko.

Onaj Marco je izvadio neku spravicu i alkohol.Poceo je da me hvata strah.Harri i ja smo seli jedno pored drugog. Marco je prvo uradio Harriju.Izgledalo je kao da Hari ne boli ..

Ali onda je dosao red na mene. Prvo mi je ruku nakvasio alkoholom.Pa je onda iglicom iscrtavao srce, i na kraju presao bojom. Pa peckalo je ali nije bilo toliko strasno ...

-Hvala-rekla sam sa smeskom Marcu.

Harri je platio i izasli smo drzeci se za ruke na mojim smo uradeo tetovaze. Odlucili smo i da ih slikamo. Tetovaze su male ali meni jako puno znace ...

-Harri ovo je jaako lepoo-zagrlila sam ga jako i ponovo osetila onaj njegov prelepi miris.

Bila je znima i oko nas je bila gomila snega .. Setali smo ostavivsi Harri kola kod,, Tatto Centra ".

Dosli smo do 01:00 parkica i videli gomilu dece kako se grudvaju.Svi su imali oko 5-6 godina ..

Harri i ja smo im prisli i ja sam uzela malu grudvicu i pogodila jednog dečaka .. Harri je shvatio igru.Zapoceo je rat devojcica i decaka .. Tokom gadjanja pogodila sam Harija u srce .. On je stavio tu ruku i pao na zemlju vicuci,, Ah moje srce, slomljeno mi je srce. ". Dosla sam do njega, smejuci se .. On je poskočio i oborio me na sneg. Legao je na mene ..

-Slomila si mi srce-bio mi je ponovo tako blizu.Osecala sam njegov dah koji je ovog puta mirisao na mentol ..

-hahaha, nisam - rekla sam komesajuci se.

-hhaa-Harri je ustao i podigao me .. Pozdravili smo se sa malom decom i otisli .. Zaputili smo se ka njegovim kolima. Odvezli smo se u Nandos jer sam ja izrazila zelju da jedem ..

Narucila sam 2 hamburgera, 3 chisburgera, pomfrit i sok, dok je Harri uzeo samo pljeskvicu i kafu.

-Samo jedes-reko je Harri dok sam u usta trpl jedan od chisburgera .

-Da-rekla sam kratko i zavrsila svoje jelo ..

-Znas sta?-odjednom je pitao.Progutala sam zalogaj i rekla:

-STa?

I just can't let her go...xN&AxWhere stories live. Discover now