Photo <3♥♥♥

654 29 17
                                    

Poljubio me ..Bio je to kratak poljubac.Odmah se razdvojio od mene.Gledali smo se u cudjenju.

Iako je bilo kratko ,ovo je bio najlepsi trenutak u mom zivotu.Zelela sam da vrisnem ,ali jednostavno u tom trenutku nisam mogla ni da se mrdnem ,ni da progovirim i jednu rec.Harry me gledao izbuljenim ocima ,kao i ja njega..Nakon nekoliko sekundi progovorio je..

-N..nisam n..namerno-promucao je problizavajuci mi se.

-N..ni jaa-rekla sam tesko.Odjednom Harry je prsnuo u smeh, a ja za njim.Postalo nam je smesno..Hej,pa poljubili smo se.. Moj boze..

-Ahahaha.Mi nismo normalni-rekao je Harry drzeci se za stomak..

-definitivno nismo-promucla sam jedva zbog nekontrolisnog smeha...

-Idemo li?-malo se uozbiljio i upitao .

-Vec?-promucala sam  tuzno.

-Pa..Sto se meni tice mozemo ceo dan ovako,ali sam mislio da radimo nesto.-rekao je pakosno.

-Staa?-pitala sam zainteresovano ,buljeci u njega kao u sveca.

-Znas?Onaj nas stan..Nema ni slika ni nekih uspomena.-rekao je izrazom gadjenja na licu.

-Dobro-rekla sam da bi mu dala do znanja da treba da nastavi dalje...

-pa..Mislio sam..Hajde da promenimo to.Hajde da nas stan ima uspomene.da bude veseo, pun nasih slikica i ukrasa..Kapiras?-pitao je slatko.Ta ideja mi se veoma svidela.Odusevljeno sam uskiliknula.

-Hajdemoo-rekla sam i povukla ga za ruku..Ponovo smo usli u zgradu, i ja sam shvatila da je to ustvari zgrada u kojoj zivimo ja i Harry..hahaa..

____________________________________

_______________________

-Mozete li normalno da stanete?-pitao je Liam,posto smo se ja i Harry uvek kreveljili kada nas je slikao..Harry je pozvao Liama ,jer on ima onaj profesionalni fotoparat.Odlucili smo da idemo n svakakva luda mesta i da se slikamo.Kasnije te slike uramimo i zakacimo na zid  ili tako nesto..

-Hej.Ti si ovde samo fotograf-bunio se Harry.Naravno ,nase face su na svakoj slici bije retardirne.

-Da.A ovo je moj fotoaparat-rekao je Liam ljutito.

-Ok ok.Smiri se buraz.Evo stacemo lepo- Harry i sa smo seli na klupicu,posto je nasa trenutna stanica bila park. Harry je prebacio ruku oko mog vrata i ja sam ga za isti tu ruku uhvatila svojom rukom i ispreplitali smo prste .Liam je slikao 3 puta za svaki slucaj..

____________

Nasa sledeca stanica: Liamov stan. :P

Seli smo na krevet.Obukla sam neku sljampavu majcu.Sedeli smo sa rukama na kolenima ,kao neke glavne mafije.Bez sminke,bez frizure,bez osmeha.Bili smo tako kul. 

Liam je bio odusevljen nasim idejamaa.

Mrak je poceo da pada.Mi smo se ludo zabavljali. Za svaku novu sliku je potrebno otici na novo mesto ..

Ah...

_______________

Trenutno smo kod mosta.Most je bio napravljen tako da je moglo da se sedne na ogradu.Bila je debela i kamena.Na ogradi bila je jedna ulicna sialica.(znate na sta mislim.One dugacke cevke koje idu u vis i na kraju gore ima sijalica :/ )

Harry je seo na tu ogradu i navalio se na tu ulicnu sialicu.. Rasirio je noge i ja sam mu sela u krilo.

.._______________________________________

I just can't let her go...xN&AxWhere stories live. Discover now