You are stupid ,but i love you most

790 23 0
                                    

Novinarka ili kako drugi kazu,, voditeljka "je najavila njihovu pesmu,, Best song ever". Pustili su spot i pesmu.Nakon 3 minuta vratili su se u studio.

-: Epa momci, kako je bilo na turneji?-upitala je voditeljka nasmejano ..

: Apsolutnoo ..-poceo je Zain

-: Savrseno-dovrsio je Louis ..

-: koja zemlja vam se najvise svidjala?-sa svakom recenicom je podizala obrve i trudila se da je izgovori prelepo.

-: Meni se najvise svidjala zemlja zvana,, Japan "Bilo je mnogo dobre hranee.-rekao je Niall ushiceno.

-Niall, ti samo na to mislis!-_-- prokomentarisao je Liam, i svi su se na to nasmejali.

-: Haha, a ko vam je najvise nedostajao?-pitala je voditeljka kao da nesto namerava ..

Niall: Meni moja mama ..-rekao je malo spustivsi glavicuu

-Meni moja Eleanor.-rekao je Louis i Nasmejao se jako.

-Meni moja devojka Perrie.-promumlao je Zain

-Cura Sophia-kratko i jasno se izjasnio Liam: D

-: A ti Harri-pitala je voditeljka jer je ovaj bio zamisljen.Trgnuo se i nasmejao.

. -: Ja .. Ovaj.Pa meni je najvise nedostajala moja prijateljica Hous. . Ovaj Vanessa-rekao je sav zbunjen.

.-Da to nije devojka?-pitala je voditeljka sa osmehom ..,, kad bi bilo "pomislila sam.

-: Ona .. Samo smo prijatelji ..-spustio je glavu

-: Ne znam da li su svi videli, ali si ti napravio solo pesmu posvecenu nekoj peijateljici.Da li je to ta ..-pitala je nasmejano.

-: Da, to je ta ..-zacrveneo se ..

-: ALi ti u pesmi je oslovljavas sa,, House:-pravila se zbunjenom ..

-: Pa ona se zove Vanessa House, ali ja je zovem House ..-rekao je sa smeskom

-Da li se tebi ona svidja?-pocela je da navaljuje, a Harri- ju je bilo vidno neprijatno.

-Rekao sam da smo mi samo prijatelji!-rekao je malo iznervirano.

-Da, ali da li ti osecas nesto prema njoj?

-MIslim da je to njegova privatna stvar-ubacio se Liam u nameri da spasi harria te neprijatne situacije.

-Da, ali da li mozda zelis da nam kazes?-ponovo je pitala.Ta stvarno nema srama.STa navaljuje.

-Ne zelim-rekao je Harri sarkasticno.

-U redu nema veze, ali evo svima koji nisu videli Harri pesma posvecena devojci.-bila je ljuta sto nije uspela da sazna.

-Prijateljici!-ispravio je Harri ljutito.

-Kako god-osmehnula se i pocela je pesma.Sta se oni mesaju u njegov zivot ...

Iskreno nisam verovala da ce me Harri uopste pomenuti, mada mi je jako drago.

______________

Zavrsila se pesma ..

-To je zaista prelepo.Vidi se da je mnogo volis ..-provocirala ga je ..

-Da, volim je .. Najvise na celom svetu.I-rekao je Harri prkosno kroz stisnute zube ..

-Imas li neku poruku za nju?-ova stvarno ne zna da prestane.

-Imam. House dolazim posle ovog pravo kod tebe, napravi mi neke palacinke ..-rekao je moj Hazzica sa smeskom.

I just can't let her go...xN&AxWhere stories live. Discover now