Don't ever leave me.Please.I need you..♥♥♥

665 22 7
                                    


-Ti ne mozes vise biti u ovom malom gradu.Zar ne vidis.Unistava te .. Unistice te do kraja.Necu da rizikujem i pustim ove doktore da se igraju tvojim zivotom.Icicemo u London .. Tamo ce sve biti kako treba .. .-rekao je kao da je siguran u to sto prica.

-Ugh.Ali .. Zar cemo odmah otici?-rekla sam trckajuci jer je Harri isao previse brzo ..

-Da.I nemoj da sam cuo rec.-stao je i pretiio mi prstom.

-Spusti gard covece.-rekla sam podignuvsi ruke u zrak.-ne moras da se deres.

-Uf .. Izvini House-rekao je i zagrlio me-ja .. samo se plasim da bi mogao da te izgubim. .-rekao je tuzno i poljubio me u kosu.

-Nemora mi se izvinjavati Harri za tako nesto.A-rekla sam i stisnula ga .. Uvek kad mi treba neki zagrljaj da ubije svu tugu u meni, tu je Harri ..

-Idemo. . Idemo po tvoje stvari-rekao je i uhvatio me za ruku.Izasli smo iz bolnice ..

Usli smo u Harri kola.Cutali smo, ali to nije bila neka neprijatna tisina ... Oboje smo cutali samo zato sto smo se plasili da bi mogli da se posvadjamo ako progovorimo.Stigli smo do moje kuće.Oni je izasao a ja za njim.Usli smo u kucu i pravo u moju sobu .. Harri je sklapao stvari a ja sam ih stavljala u kofer.

-To je to-rekla sam umorno.

-Izgleda da jeste.a sada, brisemo za London.Ti .. Ja .. i niko vise-rekao je stavljajuci mi kosu iza usiju i glupavo se cereci.Cini mi se da je ovaj malo prolupao.Izgleda kao da je pao s marsa.

-Harri.Da li je sve oke 's tobom?-pitala sam sumnjicavo.

-da.Sta?-pitao je gledajuci me cudno.

-Pitam onako.Delujes mi nekako sumnuto.-rekla sam plaseci se da ce da pobesni.

-A kako bi trebalo da izgleda>-rekao je besno.Znala sam da ce ovako da reaguje.

-Ok lave.Izvini-dignula sam ruke u vazduh u znak predaje.Harri me prostrelio pogledom kad sam rekla,, izvini "

- Vanessa ..-prosaputao je besno-jos jednom ako cujem da mi kazes,, izvini "ja cu-povecavao je ton.Podigao je ruku ..

-Sta ces? udarićeš de mozda?-pitala sam.Ja nisam normalna. Sad sam usrala stvar.Ovo nije trebalo da kazem .. On se namrstio i uhvatio me za ramena.

-Znas li ti sta pricas House? Jel znas sta si upravo pitala? Pa pre bi se ubio nego tebe da ugarim.-rekao je s suzama u ocima . Ja sam ga zagrlila.I on je mene.Poljubio me u celo i rekao,, Idemo "-

Sisli smo u sobu.Ti su bili moja mama i tata ..

-Ljudi.Oprastam vas.ali ja idem.Zbogom.-rekla sam i pojurila ka vratima ..

-STOJ-razdrala se otac.-gde ides?-pitao je namrgudjeno.

-Idem u London s Harriem-rekla sam prkosno.

-zvacemo nas na vencanje zar ne?-pitala je moja mama.

-Koje vencanje bre?-zacudila sam se.

-Pa vase-rekao je tata s osmehom ovog puta.

-Da zvacemo vas-rekao je Harri i povukao me za ruku i ispreplitao nase prste ..

-Bas ste slatki zajedno.Vanessi sam uvek govorila da treba da budete zajedno .. Uvek sam znala da je zaljubljena u tebe. i ti u nju.To se vidlo mnogo.Zelim vam sve najlepse-rekla je mama i smrknula.Pocela je da place.Boze me sacuvaj od ovih ludaka.

Izasli smo i usmi u auto.Harri se odjednom stalno smeskao.

-šta je s tobom?-pitala sam ga zbunjeno.

I just can't let her go...xN&AxWhere stories live. Discover now