I can't tell you .Sorry :( ♥

1K 23 3
                                    


-Neću da ti kažem-isplazio mi se.

-Zar meni-napravila sam slatku facu ..

-Žao mi je, ne mogu., mislim, ni ti meni nisi rekla-rekao je i prekrstio ruke .. Pa pazi da neću da mu kažem ..

-Pa neću ni da ti kažem.-i ja sam prekrstila ruke ..

-Epa ne moraš-uneo mi u facu sa donjom ispućenom usnicom.

-Epa dobro-unela sam se i ja njemu. - bio mi je tako blizu . Osetila sam kako mi srce lupa 2000 na sat.Osetila sam njegov dah koji je mirisao da jagode.Hari moj, jagodica bobica ..

-Mirišeš na jagodu-rekla sam zgrčivši lice i on je punkuo u smeh.Ne vidim sta je tu smešno o.O

-Šta je smešno?-zbunjeno sam upitala ..

-Hahah, tvoja faca.-držao se za stomak i valjao po mom krevetu ..

-NIJE-namrštila sam se kao da sam ljuta, ali nisam bila

Hari je napokon prestao da se smeje . Prišao mi je i poljubio me u obraz.

-Najlepše moje <3-promumlao je sam osmehom, zbog kojeg sam se i ja nasmejala.

-samo tvoje <3-rekla sam značajno.

-Moje i ničije više-zagrlio me i poljubio u čelo.E kad bi samo znao koliko zelim da ga poljubim u te njegove roze usnice.

-Volim te Hari, falio si mi ..

-Volim i ja tebe House .. - Ah da Moje ime je Vanesa House.Volim što imam prezime kao Dr House. On je moj idol, najjači je.Hari me uvek zove po prezimenu, jedini.

-Hej idemo večeras negde ili ostajemo sammi -naglasio je to,, sami "i podigao obrve, pa spustio, pa ponovo, i tako nekoliko puta brzo.

- Ostajemo sami - i ja sam naglasila to,, sami ". Na njegovom licu se stvorio pakosni osmeh.

-Šta smeraš?-rekla sam zatvorivši jedno oko.

-Ništa-uzeo je mobilni i počeo nesto da kuca ..

-šta pišeš to? -Buljila sam u njegov mobilni ali ga je on na vreme sklonio i ništa nisam videla.Šta mulja?

-Šta te briga?-isplazio mi se.

-Harriii, Mnogo si se promenio od onda kad smo se poslednji put videli-rekla sam ozbiljno pa se i on uozbiljio i pogledao me zabrinuto.

-Kako to misliš?-promuca je.

-Pa tako.Sve nešto kriješ od mene.Stalno mi se pleziš ii .. Ahaaa-Hari nije primetio ali dok sam pričala rukom sam prilazila do njegovog mobilnog telefona.Pricača sam ustvari da mu odvučem pažnju.Uzela sam mobilni i potrčala u kupatilo a on zamnom.Ali ja sam bila brža, ušla sam i zaključala vrata .. On je lupo i drao se:

-Nije to ništa House.To je samo pesma .. uhh ..

Pogledala sam u mobilni i pisalo je:

,, Kad on bude raširio ruke i čvrsto te držao noćas

Jednostavno neće biti u redu

Jer ja te ne mogu voleti više od ovoga

Kada te spustiMožda umrem iznutra

Jednostavno nije u redu

jer ja te ne mogu voleti više od ovoga "-Vov pisac moj.

-jel si procitala?-upitao je smireno.

-Da.-promucala sam ..

-Bio sam ispirisan.Tobom. Ti si mi dala inspitaciju! -Rekao je i imala sam utisak da je nasmejan.

ALi sta to znaci ,, Ti si mi dala inspiraciju " . Mozda .. Ne Vanessa ne lupaj gluposti.To se nikad nece desiti, ne daj sebi laznu nadu ..

otključao sam vrata i otvorila ih, ispred mene je bio Harri navaljen na ivicu zida.

-Jel ti se svidja?-nasmejao se slatno ..

-Ti si Harri pravi pisac ..-rekla sam uzbudjeno, ni sama ne znam zasto sam bila uzbudjena

On me zagrlio i samo promumlao,, Hvala ". Kad se odvoio od mene seo je na krevet i povukao me k sebi za majcu i ja sam mu pala u zagljaj. Jako me stisnuo.Verovatno zato sto se nismo dugo videli pa sam mu nedostajala ..

-Sta cemo da radimo ..-uzbudjeno je pitao glupo se nacerivsi ..

-Mmm, Harri ti bi trebao krenuti ..-tiho sam promumlala mrzeci sebe sto ovo izgovaram ..

-Teras me?-pitao je iznenadjeno ..

-Naravno da ne.samo tobom bi mogla zauvek ovako- kad sam rekla,, zauvek "to sam i mislila-ali moj tata samo sto nije dosao s posla .. Ne zelim probleme.

- A.. Sto bi bilo problema-pitao me sumnjivo ..

Nikad nikome nisam rekla, ali kad se tata vrati s posla pocinje pravi pakao.Za svaku sitnicu me bije.Imam modrice po telu.Mama pokusava nekako da ga obuzda ali je bezuspesno.Kad je ubijem na vidno mesto Harija slazem da sam se udarila negde .. Ne zelim to Harriju da kazem jer bi se zgrozio i vise me u zivotu ne bi pogledao ..

-Ne mogu da ti kazem.Samo idi.Zvacu te sutra da dodjes ili cemo da idemo negde. obecavam .-rekla sam ovo prvo tako brzo da sam bila sigurna da me nije razumeo.ALi on sve razume ..

-Ali, sta ne mozes da mi kazes ..

-Harri NE MOGU DA TI KAZEM. Videcemo se sutra.

-ALi-prekinula sam ga.

-Ne cini ovo jos tezim ..-Ne zelim da Harri ode, ali ne zelim nevolje ..

-U redu. Videcemo se sutra-poljubio me u celo i zagrlio.Pa da, to je moj Harri, nikad se nije znao naljutiti na mene-samo ne znam kako cu celu noc bez tebe. .-rekao je tuzno ..

-Ne znam ni ja kako cu ja bez tebe ..-promumlala sam a Harri me jako zagrlio, i ustao ..

-Pa idem ja ..-rekao je veselo, ali znam da nije bio srecan. .

Ispratila sam ga do kapije i jos jedno me je 5 puta zagrlio, poljubio i rekao kako,, ne moze bez mene ". I onda, usao je u svoj crni udi i otisao ..

Usla sam u kucu i naravno u moju sobu. Legla sam u krevet i pravila se da spavam jer sam nakod harrievog odlaska cula da je tata stigao. Molim se da ne provali da sam budna.

Cula sam otvaranje vrata.To je bio tata .. Izgleda da moje pretvaranje nije uspelo ..

- VANESSA ..

I just can't let her go...xN&AxWhere stories live. Discover now