-Sta ne?-Pitao me Harri zbunjeno.Nisam zelela da ode.Nisam zelela da ostanem sama.
-Ne idi ...-rekla sam molecljivo.
-Ne planiram ovde sedeti cele noci!-rekao je jasno.
-Pa nee.Samo ostani jos malo.Dok se ne uspavam: D!-rekla sam glupavo se cereci.
-Ok, onda .. Koju?-pitao je znajuci da cu mu traziti da mi peva ..
-Mmm .. Little Things!-rekla sam tiho . harri me zagrlio i ja sam se ususkala u njegovom zagrljaju ..
-,, Iou hand fits it mine, like me, just for me .. "-pevo je a ja sam polako tonula u san ..
_____________________________________
_________________________
-housea-budi me Harri.Zar on nije rekao da ce ici kuci ..
-Odkud ti?-rekla sam trljjuci oci i lagano se smeseci.
-Pa bio sam kuci, pa sam ponovo dosao da te budim "-poljubio me u obraz i otkrio .. - hajde ustaj.-rekao je brzo ..
-Neee-jaukala sam
-Zelis da primenim kissobombu ..-pitao je preteci.
-Aha-rekla sam ususkavajuci se u krevet.
-Ok sama si to trazila-rekao je i poceo da me ljubi po licu. Ja sam se smejala i gurkala ga mada nisam htela da ga stvarno odguram ..
-Vidis. m (Kiss), kako .. m (Kiss), ja to lepo .. m (poljubac, radim M (Kiss) -ljubio me u obraze u nos u celo, u vratu. iu jednom momentu, slucajno me poljubio U.. Usta na blic ..
-Ok, ovo nisam namerno-rekao je buljeci u mene i odmakivajuci se od mene ..
-Pa ti si sam hteo da napadas kissobombom.Eto ti sad.U-rekla sam ustajuci iz kreveta.
-Pa nije da sam se nesto,, Pokajao "-rekao je zavodljivo.Nasmejala sam mu se i prstom zapretila.
-Ej ti!-rekla sam masuci prstom a on se smejao.
-Ok, ok-podigao je ruke u znak predaje-spremaj se ajde.i-rekao je ustao iz kreveta
-Gde da se spremam?-pitala sam.On mi je priblizio i uhvatio me za struk.Gledao je u moje usne.
-Imam lepe vesti ..-rekao je nasmejano, zadrhtala sam kada je spojio nasa cela.
-K .. koje?-pitala sam drhtavo.
-Razgovarao sam sa tvojima .. Ti ne ides za Irsku.Ides samnom u LONDON!!-vikao je.
-STVARNO? OMG! Zezas mee?-pitala sam sumnjicvo.
-Naravno da ne.Ne dam da odes.pricao sam jutros sa njima.Trebalo je malo ubedjivanja, ali ko moze odoleti Harri-ju Stilesu?-rekao je smekerski.
-Izvini smekeruu-rekla sam, on se poceo smejati.
-hhaha opaaa-reko je ponovo spajajuci nasa cela ..
-Ugh.Ali, zar ti necu biti na teretu?-rekla sam nervozno.On se uozbiljio.Sklonio je ruke sa mog struka i stavio ih na moje obraze.
-Sta to pricas House? Nemoj vise da sam cuo tako nesto.Ja te obozavam i necu dati da nestanes tek tako.Zelim da budes uvek uz mene.bez tebe moj zivot ne bi imo smisla.Ne mogu ponovo da podnesem rastanak od tebe. . ne zelim to-rekao je promuklo i moju glavu je prislonio na njegove grudi, prolazeci mi rukom kroz kosu ..
-U redu, izvini-rekla sam.
-Hej, ne trebas mi se izvinjavati za tako nesto .. Mi smo ti JEDNO .. Shvatas. Ja i ti smo MI. - reko je veselo ..
-Vov .. Kako ti lepo smislis te recenice mjke tii?-pitala sam zadivljeno.Zaista je mnogo nezan, romantican i ume sa recima.To je tako slatko.
-Darovit sam-reko je krecuci prema vratima.Uhvatio me za ruku-idemo. Spremna si?-klimnula sam glavom posto sam se u medjuvremenu navukla u neki dzemper i farmerice.
Sisli smo niz stepenice.Videla sam moju majku kako donosi kafu ocu.
-Hvala-promrmljala sam joj jer su dopustili da odes sa Hazzom.Ona se nasmejala ponosno kao da je uradeo najvece delo u svom zivotu ..
Izasli smo iz kuce, a potom i iz dvorista ..
-Aaaaaaaaaaaaa, dodje mi da vrisnem koliko volim , preljkavice te su najbolje, kad ja rostiljam iih.-zazvonio mi je mobilni sa Sundjer Bobovom pesmom.Inace obozavam tog idiota .. Harri se puko smejati, a ja sam se javila jer me zvao moj doktor ..
-Da, halo. - javila sam se uctivo, i graciozno.
-Dobar dan gospodjice Vanessa.Da li ste dobro.-pitao je doktor.
-Da, hvala na pitanju.Vi kako ste doktore?-na to se Harri uozbiljio i pogledao me zabrinuto.
-Takodje. Ustvari vas zovem da bih vam rekao, da svratite do bolnice ako mozete danas, stigli su rezultati sistemackog.-rekao je trudeci se da zvuci normalno, mada mu to nije uspevam.
-Da li je nesto lose?-pitala sam namrsteno.
-Videcete sve. Samo dodjite ako mozete.Dovidjenja.-rekao je polako ..
-Kancelariji doci su.Dovidjenja-rekla sam uctivo li pomalo besno i poklopila slusalicu.Okrenula sam se prema Harriju koji je načuljili usi da cuje nesto.
-Harri, mozemo li da svratimo do bolnice?-pitala sam pomalo nervozno.On je iskolacio oci.
-d.do bolnicee?-pitao je uplaseno.
-Ma, stigli su nalazi sistemackog .. Samo da uzmem.Opusti se-on je od-dahnuo.
-Prepao sam se.ajd ulazi.-Otvorio mi je vrata kao gospodin, i ond seo na svoje mesto vozaca .. Bio je nekako zabrinut sto me je nateralo da kazem ..:
-Samo lagano, smekerski-rekla sam namigujuci mu.On se nasmejao i potapsao me po kolenu.
-Bice sve uredu zar nea?-pitao je nesigurno.
-Da ... Valjda-prošaputala sam ovo s Harijem u cekaonici i cekam da izdje pacijent koji je bio usao pre nas .. Ah evo ga .. Ustala sam a zamnom i Harri. -Harri, sedi ti tu, ja cu da dodjem-rekla sam tesko. -Molim? Ne, ulazi idem i ja-rekao je sigurno. Usli smo a doktor me je tuzno gledao. -Dobar dan-rekla sam kulturno. -Dobar dan gospodjice Vanessa, dobar dan gospodine Stiles-Harri se nasmejao-sedite.-seli smo.E-Uh, moram da vam kzem da nisu dobre vesti.-Harri se uhvati za glavu-ne panicite odmah gospodine Stiles.Ovako .. Vi Gospodjice Vanessa imate ... L.. leukemiju ..-rekao je tesko. -STA? JEL TE VI normlnim ?-vikao je Harri dok su mu se ocu punile suzama. -Smiri se Harri-rekla sam nekako saputavsi. -Nisam zavrsio-rekao je doktor-Ti imas leukemiju u Najlakse obliku.Smrt ce te verovatno zaobici.Samo bi trebalo da ides na operciju.Ima veoma velike nade da ces biti izlecena.-rekao je malo se osmehujuci.Harri je vec plakao a ja sam ga odrzala za ruku.Meni nije bilo toliko tesko zbog te informacije.Nije mi toliko stalo do mene. -k.koliko t .. ta op .. peracija ko .. kosta ..-pitao je Harri jecajuci. -Puno.20.000 evra.U-rekao je potisteno. -Za .. za novac ne br .. brinite.Ja cu dati, sa .. samo je spasite-rekao je jecajući i tesko disuci. -Ne, Harri.Ne zelim da zavisim ni od koga.Sama cu nabaviti taj novc-Harri me jako stisnuo za ruku. -Ucuti.UCUTI VISE.Zelis li da ja umrem? - rekao je crveneci -Naravno da ne-rekla sam brzo. -Onda? sta to radis? Znas da ja necu preziveti ako se tebi nesto desi?-rekao je grleci me. -Kancelariji smiri se, smiri se.Idemo-ustali smo i izasli., _____________________________ ____________________________ __________________________ Harriju je bilo mnogo tesko da se smiri.Drhtao je .. ja .. Nisam se plasila smrti .. Plasila sam se izgubiti Harija .. To mi jedino bilo u mislima .. Da bih ako umrem mogla izgubiti Harija .. -Daj Harri momci ne placu-rekla sam nasmejano pokusavajuci da ga oraspolozim . -Kako bi tebi bilo da si na mom mestu a?-rekao je besno. -Ok ok-rekla sam u znak predaje. -To je to. IDEMO!-rekao je i povukao me za ruku .. -GDE-Pitala sam dok sam trcala za njim...
YOU ARE READING
I just can't let her go...xN&Ax
FanfictionKada se prijateljstvo pretvori u ljubav , budes primoran da ta osecana prikrijes.Vanessa House je devojka koja se zaljubila u svog najboljeg pirjatelja Harry Stylesa koji ,kako ona misli ne moze da joj uzvrati tu ljubav , na taj nacin..Sta mislite d...