Oliverov pohľad
Sedel som v bielom kresle a hľadel na Alexa. Bol som totiž u neho aj s Heili, Damianom a Eliotom. Pozval ma sem bez toho aby mi vysvetlil prečo, ale viac menej viem o čom sa tu bude rozprávať.
„Takže," odkašľal som si aby som začal rozhovor.
„ Čo takže? Moja sestra zmizla bez toho aby sme vedeli kde je a jediné čo povieš je takže?" vyštekol nahnevane Alex a doslova ma vraždil pohľadom.
„Hej bro, kľud, nie je to jeho chyba, že tvoja pojašená sestra zdrhla," prekrútil očami Eliot.
„ Ty si dávaj pozor na ústa, o Max takto hovoriť nebudeš." Predniesla nahnevane Heili.
„ Aj ty by si mala byť ticho. Nato že si jej "najlepšia kamarátka" nič o nej nevieš a zanechala ti kratší list ako mne." postavil sa rozčúlene Damian.
Potom sa všetci postavili a začali kričať cez seba. Väčšinu som nerozumel, ale mám taký pocit že toto je moja vina.
„Dosť !" skríkol som vážne nahlas.
Všetci sa otočili na mňa a vraždili ma pohľadom.
„Viem že Max zmizla ale vaša nezmyslená hádka ju nedovedie späť. Viem že všetkým chýba a ja nie som výnimka ale dosť ! Alex si jej brat tak kde si myslíš že by šla ?" nahnevane som sa postavil.
Ostali ticho a ich pohľady zmäkli. Všetci sme si opäť v pokoji posadali.
„Viem že ona by nešla niekde do Európy takže bude v USA." Zamyslel sa nahlas Alex.
„Výborne takže sa to zaokrúhlilo na 50 štátov," odfrkol si Eliot.
„Lenže ona neznáša malé mestá a hlavne neznáša mestá podľa mien." Prekrútil Alex očami.
„Tak potom ostáva New York, Los Angeles, Chicago, Philadelphia, San Francisco, Hollywood, Florida, Kalifornia, New Jersey a Washington." Vymenoval Damian mestá na prstoch.
Všetci sme sa na neho zvláštne pozreli.
„Robil som esej o USA a mestách." usmial sa.
,, Ale prečo zdrhla veď tu mala všetko kamarátov, rodinu..." mrmlal si Alex.
,, No viac menej som jej ja navrhol aby odišla keď jej niekto zlomí srdce ..." poškrabal sa Damian na zátylku.
Alex nečakal ani sekundu a vrhol sa na Damiana. Na druhú stranu ani Heili nečakala ani sekundu a vrhla sa na mňa.
Obidvaja sme spadli na zem a Heili búšila svojimi maličkými pästičkami do mojej hrude. Ona nevie ublížiť tak ako Max, pretože Max je Max. Presne vo chvíli ako som jej chytil ruky ju odo mňa niekto odtrhol.
Ako inak, bol to nestranný Eliot, hneď ako pustil Heili rozbehol sa za Alexom, ktorý doslova mlátil Damiana. Chvíľu mi trvalo uvedomiť si že by som mu mal s Alexom pomôcť ale spamätal som sa v pravú chvíľu. Spolu s Eliotom sme odtrhli Alexa od Damiana.
Alexa sme posadili na kreslo a pridržali sme ho.
„Alex ! Nie je to len Damianova vina je to vina všetkých. On jej možno povedal že z nešťastnej lásky môže utiecť ale ja som ju naučil hackovať, ty si jej povedal číslo rodinného trezoru, Heili na ňu nedala pozor a niekto jej srdce asi zlomiť musel." Po poslednej vete sa pozrel na mňa.
„Ja som jej srdce nezlomil, len odo mňa utiekla keď som jej..." nechcel som to dopovedať a ani som nemusel, pretože ma Damian prerušil.
„Vieme, dostali sme listy." postavil sa zo zeme a priložil si na poudieranú tvár ľad, ktorý mu doniesla Heili.
Hľadel som na nich prekvapeným pohľadom. Vážne im Max napísala, že som jej na móle povedal že ju milujem ? prišlo mi to čudné...
„Takže, Max je možno v New Yorku, Los Angeles, Chicagu, Philadelphii, San Franciscu, Hollywoode, Floride, Kalifornii, New Jersey a Washingtone ?" opýtala sa nesmelo Heili a hrdo sa pousmiala, hrdá sama na seba že si všetky mestá zapamätala .
„Floridu, Washington, Hollywood, Philadelphiu a Kaliforniu môžeme vyškrtnúť, Max nepôjde niekde, kde to nepozná." Pokrútil Alex hlavou a na papier, ktorý neviem odkiaľ vytiahol si poznačil zvyšné mestá.
„Stále však ostáva New York, Los Angeles, Chicago, San francisco a New Jersey," prečítal Eliot z Alexovho papiera.
„Max Chicago neznáša, keď sme boli malý zrazil ju tam jeden chlap na bicykli, Max si odrela koleno ale toho muža štopla pod autobus..." zasmial sa Alex „....v New Jersey je nudná pláž, tam chodí nerada."
„Tak už len New York a Los Angeles," Spokojne sa usmiala Heili.
„Lenže práve tieto mestá sú pomerne tie najväčšie," pridal som sa aj ja.
Alex si povzdychol : „Pravda."
„A presne za tri dni ideme opäť do školy, druhý polrok nás čaká, takže nemôžme len tak cestovať po New Yorku či Los Angeles," pripomenul nám Damian.
Eliot sa prudko postavil : „To je skvelé."
Všetci sme na neho nechápavo pozreli.
„Eliot si zhulený alebo mám vážne zlý sen, keď ty sa tešíš do školy ?" opýtal sa ho pomaly Damian ako keby si nebol istý či je to skutočne on.
„Vy to nechápete ? Max ešte nemá osemnásť to znamená že ešte musí chodiť do školy lebo ma povinnú školskú dochádzku a ako Alex povedal ona nechodí na miesta, ktoré nepozná takže bude chodiť do školy, ktorú pozná." Vysvetlil nám všetkým Eliot a spokojný so samým sebou sa posadil.
Bol to skvelý nápad, až dovtedy kým sa Alex nezačal smiať.
„Z New Yorku ju vyhodili z dvoch škôl a z Los Angeles z troch. A mimochodom čo sa chceš nechať vyhodiť zo školy aby si mohol nastúpiť na iné školy, aby sme našli Max ?"
„Zrobme to !" vyhlásila Heili.
Všetci sme sa pozreli na ňu ako na psychopata.
„Ale no ták. Bude sranda nechávať sa vyhadzovať zo škôl. Kto by nechcel len tak zabudnúť na známky, provokovať učiteľov a robiť všelijaké žartíky ? A hlavne to najdôležitejšie, nájdeme Max." nasadila tvrdý pohľad, pohľad, po ktorom nemožno povedať nie. Síce to ku Heili vôbec nepasovalo, byť líder, ale dala veľmi presvedčivú a hlavne lákavú ponuku.
Alex sa postavil čo bolo potvrdenie že do toho ide. Potom sa postavil Eliot s Damianom. Potom sa všetky pohľady presunuli na mňa. Postavil som sa so širokým úsmevom.
Ja ťa nájdem Max Hadson !
Nájdem ťa za hocijakú cenu !💞💞Pretože ste mi písali že by ste ma asi zabili keby som nenapísala pokračovanie, kedže v prvej knihe to skončilo tak ako to skončilo tak preto lebo mam svoj život rada ale aj preto lebo ste písali som sa rozhodla písať pokračovanie 😘😅💞💞
Nevedela som čo ako prvé napísať tak aby sa dej rozbehol tak toto je prvá časť 💞
Dufam že sa páčila.XXXXXXXXMimo_zemeXXXXXXXX
YOU ARE READING
Oliver and Max 2
RomancePokračovanie príbehu Max and Oliver.❤ ( nájdete na mojom profile ) Fuck Love. Nadávky. Výhražky. Posmešky. Zmizla. Vyparila sa. A jediné čo zanechala boli sprosté listy, medzi ktorými sa nachádzal aj jeden pre neho. Keď ho otvoril nemohol uveriť že...