Ako je to možné ?!

709 22 0
                                    

Oliverov pohľad

,,Tie hviezdy sú naozaj krásne," povzdychla si Heili načo Charlotte prikývla.
Ležali sme na streche osvetleného hotela, v ktorom sme momentálne bývali a sledovali sme hviezdy.
Bol to Heilin nápad ale pridali sme sa všetci.
Damian sa hodnú chvíľu nevracal a začali sme si robiť mierne starosti. Keď sa však vrátil celý sťatí, s cucfekom na krku a širokým úsmevom na perách , radšej sme sa ani nepýtali kde bol.
Teraz všetci ležíme na tvrdej streche s mikinami pod hlavami a sledujeme nočnú oblohu plnú hviezd.
,,Takže ako to vymyslíme ?" opýtal sa Eliot, ktorého pomaly ale isto premáhala únava.
,, Zajtra sa má konať rečnícky prednes na podstu 100 rokov tej školy," oznámil nám Damian, ktorý trochu už vytriezvel nie však dostatok natoľko aby bol schopný odpovedať nám kde celý čas bol.
Alex ho obdaroval zamračeným pohľadom. ,,Ako vieš ?"
,,V ten deň keď som nastúpil *škyt* tak štvrtákom oznamovali aby sa správali slušne na tom ceremoniáli, na ktorom prednesie reč jedna múdra druháčka," vysvetlil Damian neuveriteľne pomaly akokeby hľadal správne slová.
,,Myslite že to bude Max ?" ironicky prednisol Eliot, začo sme ho všetci zabili pohľadom ale prikývli sme.
Ostali sme ticho. A uvedomovali sme si dôvod prečo ju hľadame.
,,Je to moja sestra..." šepol Alex.
,,Moja najlepšia kamaratka," pridala sa Heili.
,,Stará známa kamaratka," Charlotte.
,,Baba, ktorá mi odvrávala a vždy vyhrala každú hádku," zasmial sa Eliot.
,,Najlepšie dievča, ktoré poznám," Damian.
Zmlkol som keď sa všetci posadili a upreli na mňa pohľad.
Nadýchol som sa ale ostal som ticho.
Každy to vedel. Netrebalo zbytočne plítvať slovami, všetci to vedeli, ale povedal som to.
,,Ja ju milujem."
Usmiali sa, dokonca aj Alex.
Uvedomujem si to. Týchto ľudí som zo začiatku nenávidel.
Alex bol pre mna súperom a debilom.
Damian bol chalan, ktorého som nenávidel pretože je na chalanov.
Eliot bol proste Eliot alias idiot.
Heili bola plache dievča, ktoré mnou opovrhovlo.
Charlotte som doteraz nepoznal a som rád že som ju spoznal.
A Max. To dievča mi od začiatku strpčuje život. Prirútila sa ako obrovský hurikán a prevratila môj život hore nohami. Zato ju milujem.
,,Mám plán," oznámil som začo som si vyslúžil ich zvedavý pohľad.

......

,,A teraz Vám slečna Max Thomson prednesie príhovor na počesť našej školy," oznámil nam zastupca.
Pri vyslovení jej mena som sa strhol a po vyslovení môjho priezviska som pokrútil s debilným úsmevom hlavou. Alex sa napol. ,,Čože ?!"
,,Kľud švagor," zasmial som sa.
Ostatný zadržiavali smiech a Alex radšej zaťal pästi a sustredoval sa na plán.
Na pódium pomalými krokmi predstúpilo dievča s hnedými vlasmi v cope, bledomodrej sukni so svetrom rovnakej farby a okuliarmi na nose, inak povedané Max.
Niečo mi tu ale nesedelo. Neviem či to bolo tým že som bol príliš ďaleko ale zdálo sa mi že dievča na pódiu je nejako nízka.
,,Ideme !" drgol do mňa Alex s vážnym pohladom, ktorým obdaroval všetkých a začali sme sa predierať ku pódiu.
Medzitým čo sme sa predierali pomedzi všetkých, Max začala prednášať svoju reč spolu s miernou hudbou, ktorá sa ozývala v pozadí.
Ani vtedy mi niečo nesedelo, zdalo sa mi že iba otvára ústa ako na playback.
Čakali sme a čakali, dokým nepovedala posledné slovo a nechystala sa odísť, vtedy sme vtrhli na pódium a doslova ju obkľúčili.
,,Je mi ľúto že Vám všetkým narúšame túto udalosť ale chceme Vám niečo odhaliť," začal Damian a očkom hádzal po tom chalanovi v čiernom.
,, Vaša študentka Max Thomson, je totiž klamarka !" pridala sa Heili a Eliot spolu s Alexom a Charlotte začala doslova trhať Max suknu a dali jej dole porochňu. Lenže nastala chyba.
Dievča pod sukňou nemala kraťasy a ma hlave nemala parochňu.
Všetci sa mračili a sledovali nás pohľadom. Nebola to Max. Nebola to Max ! Bol to niekto úplne iný !
,,Ty si Oliver ?" opýtala sa dievča, keď od nej všetci pár krokov šokovane odstúpili.
Keď som prikývol smutne sa na mňa usmiala.
,,Prepáč, nahovorila ma," šeplo dievča.
Nemusel som sa pýtať kto, vedel som to. Začal som davom vyhľadávam onú osobu, netrvalo to dlho, tie červene vlasy priam svietili.
Stála úplne vzadu v čiernych krátkych šatách s vlasmy natočenými vo vlnách. Týčila sa ako majestátna socha s dokonalým úsmevom na perách pokritých jej typickým červeným rúžom. Keď som sa stretol s pohľadom jej dokonalých tmavo modrých očí oramovaných čiernou linkou a špirálou, jej usmev sa rozšíril a zamavala mi.
Max Hadson. Jej meno znamená problémy. Je to chytrá mrcha, ktorá je stále o krok vpred. Teda skoro.
Usmial som sa na ňu, čo spôsobilo že sa trochu strhla. Stiahla ruku aj svoj dokonalý úsmev na tvári.
Chystala sa otočiť a odísť, za ňou však stal Leon, záhadny chalan v čiernom, ktorý včera strávil deň s Damianom, ktorý ho požiadal o pomoc.
Vedeli sme že Max bude o krok pred nami, preto sme sa rozhodli byť my o dva.
Bolo mi jedno že sme totálne ponížili dievča stojace na pódiu, teraz tu pre mňa bola len ona.
Leon ju pevne držal za predlaktie a snažil sa ignorovať jej štiplavé poznámky.
Zišiel som dole z podia a mieril si to priamo ku nej.
Snažila sa vytrhnúť a utiecť ale teraz už nie, teraz mi neutečie.
,,Ako je to možne ?!" povzdychla si porazene.
,,Človeka, ktorého milujem musím predsa poznať natoľko dobre aby som bol dva kroky pred ním," ozval som sa za ňou.
Stuhla, prestala sa vrtieť a mykať. Kývol som Leonovi hlavou aby odišiel a to aj urobil.
,,Max," šepol som keď sa stále neotáčala.
Prudko sa nadýchla a pomaly sa otočila.
Tvárila sa presne tak ako som nečakal. Mala na tvári previnilý výraz, mierne sa červenala a leskly sa jej oči. Prehrala na plnej čiare a uvedomovala si to.
Jej oči skenovali jej čierne vysoké štekle, na ktorých chodila až priveľmi rada.
Teraz mnou prešla vlna svedomia a neidentifikovateľného pocitu, sklamania ?
Všetko som robil preto aby som našiel Max, čo keď ale ona o to nestála ?
,,Oliver," jej hlas som nepočul dlho a teraz ma to ani netešilo, bol totiž plný...smutku.
Práve som si niečo uvedomil.
Max ma nemiluje...inak by neutiekla !

Trochu skrutka... Ale čo narobím. Som zvedava na reakcie a na komenty.

Má byť vôbec Max a Oliver spolu alebo dám zase otvorení a napínavý koniec ? Poradte, či chcete to typicke Love story abo ne...
S láskou

XXXXXXXMimo_zemeXXXXXXXXX

Oliver and Max 2Where stories live. Discover now