Jeg lå helt utslitt i senga å bare så ned på Sofie, min nydelige kjæreste som lå der å sov så søtt😍
Herregud så søt!
De lyseblå øynene hennes passet perfekt med den lysebrune lange rette håret.
Hun er rett og slett perfekt på så mange forskjellige måter😍
Jeg rakk å ta armen min rundt henne før jeg også sovnet.Neste dag
Sofie prov:
Jeg åpna øya mine forsiktig. Så på klokka 07:07 wow så lite? Jeg forventet å høre skriv å gråting fra rommet til Josefine men nei! Ikke noe så stille å fredelig. Men så kom jeg på at vi var på hotell.
Ah så deilig med å bare sove lenge vedsidnav Mac uten å våkne kl 8.
Jeg la meg til å sove igjen. Jeg måtte utnytte dagen til å sove jeg får jo aldri sove mer enn til kl 9 så ja❤️Mac prov:
Jeg våkna sakte med at en kald bris kom mot meg. Uhhh så kaldt jeg trakk meg nærmere Sofie. Åhhh hun var varm, hun er alltid varm. På 5 sek så ble jeg varm igjen, jeg lå bare å stirra i taket å tenkte på hva Josefine gjør nå?
Nei jeg kan ikke tenke på det nå! Jeg har jo barnefri endelig etter 1 år!
Sofie begynte å røre på seg før hun snudde seg da jeg merket noen himmelblå øyne stirre på meg med det litt bustete håret hennes haha. Åh jeg er like forelska i Sofie som jeg var for 1 år siden. Ja jeg vet bare 1 år siden men det er kort til for meg, det føles ut som vi har vært sammen i 100 år❤️
"God morgen" sa hun
"God Borgen snuppa" jeg trakk meg enda nærmere så anstalter våres var helt nærme jeg kunne skjenne pusten hennes i ansiktet mitt. Jeg lente meg fremover å kyssa henne mykt på leppene, vi starta jo da å kline, Gud så digg!
Jeg la meg oppå henne å lot beina mine hvile mellom hennes.
Vi lå der lenge rullet i den myke hotellsengen mens vi kyssa, klina, tungekyssa og ja vi gjorde det meste som vi aldri for tid til når vi har Josefine, ikke misforstå jeg elsker virkelig den lille jenta mi over alt på jord men, jeg å Sofie får nesten aldri mer alenetid unntatt etter hun har sovnet for kvelden men, da er vi så slitene at vi ikke orker å gjøre noe annnet enn å sove eller se på film.
Hun trakk seg tilbake og dytta meg ned i senga i hjem før hun la seg over meg "kyss* skal vi kanskje snart spise frokost?" Sa den myke og hese stemmen hennes.
"Nææh hvorfor?"
"Fordi jeg er sulten!"
"Oki da bare la oss kle på oss først!"
"Ja seff!"
Sa hun imens hun la seg tilbake i senga.
Jeg gikk opp å inn på bade der jeg fant klær en hvit t-shorte med en svart bukse, ja jeg vet kjedelig men orker ikke å pynte meg nå jeg fiksa håret å gikk ut. Der møtte jeg Sofie som sto å gredde håret sitt mens hun sang heartbeat av meg å Martinus. Hun elsket den sangen, hun nynner på den hver dag.
"Du er flink til å synge snuppa"
Hun startet å rødme mens hun latet som hun ikke hørte hva jeg sa, en liten latter kom ut av meg, hvorfor må hun være så søt?! Jeg gikk bort å hvisket henne "jeg vet du hørte hva jeg sa"
Jeg gikk foran henne mens hun sto der helt stiv å bare glodde i bakken mens hun hadde et lite smil rundt munnen. Jeg tok henda mine ned mot haka hennes å nærmest dytta haka hennes opp sånn at hun så på meg.
"Skal vi gå"
"Jada vent 5 min må bare sminke meg først"
"Dere jenter å sminke. Du er like fin uten, det vet du!"
"Nei jeg vil bruke sminke, jeg syntes det er gøy å sminke meg.❤️"
"Hm oki" sa jeg mens jeg ledde litt. Hun gikk forbi meg å inn på bade
Jeg tok opp mobilen å så på insta en stund, jeg så på det nyeste bilde jeg å Martinus hadde lagt ut. Ja jeg å martinus er fortsatt kjendiser. Vi blir bare større og større for hver dag. Men det blir veldig lite dit til konserter , både jeg å Martinus har jo barn så ja. Men hadde en for noen dager siden.
Jeg hørte skritt mot meg, jeg så opp å så en kjempe fin Sofie!!
Fytti! Hun hadde krøllet håret satt litt hår av den ene siden opp med en hårspenne.
"Herregud"
"Hva er det?!!" Sa Sofie med den redde og bekymre stemmen hennes
"Ikke annnet enn at du er jævla digg idag, så fin du ble med de krøllene!"
"Hah tusen takk gutten min! Du er jo også så kjekk å digg du å"
"Haha men la oss gå nå"
Jeg tok taki handa hennes, vi flettet fingrene våres sammen mens vi gikk ut va rommet og i bort til heisen.
Når heisen var i 1 etasje gikk vi ut, på utsiden av hotellet var det skrikende fans! Herregud dette minner meg så om da vi var sånn 15 år å alltid der vi var, var det fans. Jeg å Sofie gikk bort å vinka til alle de som sto ute det må være minst 100 der! Å ikke minst det er 4 desember, kaldt ute. Ogsen klarer de å stå ute så lenge i den kulden.
Jeg gikk bort Tim vakten som sto foran døra. Vi har alltid med oss en vakt hvor enn vi er. For ikke så lenge siden fikk vi drapstrusler det er derfor vi har vakten å vi er jo kjendiser så!
"Hold dd jentene utenfor hotellet, IKKE SLIPP DEM INN!" Sa jeg med be sint stemme. Før har de ikke hørt helt etter så da vi spiser så kommer det hylende gråtende fans bort å avbryter oss. Det kan ikke være 100 jente fans her. Det blir for mye.
"Den er grei" sa han med en fin stemme.
Jeg gikk bort til Sofie å tok henne med meg til spisesalen/resturanten.
Vi fikk i oss mat å gikk igjen til heisen.
MEN, faen! Nå hadde den jæ*la vakten ikke hørt godt nok! Det kom minst 50 fans bort å snakka i munn på hverandre "kan jeg få bilde " "kan du si hei til Amalie ?" "Kan jeg få autograf?"
"Hvor er Josefine?" Sånne spørsmål spurte de mest om. Jeg kunne ikke bruke hele tiden min her nede det vil ta 100 år. "HYSJ!!" Jeg så overraskende til siden å så på den personen som nettop hadde ropt hysj til over 50 gråtende fans!
____________________
Lang del på 1120 ord!
Men kommer nok en del til etterpå eller i morra skal se hvor langt jeg kommer før jeg må legge meg!
YOU ARE READING
Together sesong 2
FanfictionMarcus og Sofie er fortsatt sammen og de har dattern Josefine som er 1 år. Nå skal de gifte seg!❤️ NB! Kan være dirty