Sofie prov~
Ahh jeg hadde nettop våkna og tenkte på forrige kveld. Omg den var fantastisk! Så deilig. Nå håper jeg at jeg bare blir gravid. Eller så må vi prøve på nytt. Vi burde egentlig gjøre det oftere enn det vi gjør, vi gjør det kanskje bare 3-5 ganger i året. Jeg fikk ikke tenkt så mye på det før jeg fikk en snap, å fra Thea! Vi snapper mye.
Hun sendte et svart bilde og spurte hva jeg gjorde. Jeg sendte bilde av meg og Mac, hvor mac hadde armen på brystene mine og jeg skrev bare "😏😏" så sendte jeg den. Etter 1 minutt fikk jeg svar
Thea: ooooo hadde dere s*x igår eller ??😏😏
Sofie: mhm! Tror Mac savna meg etter det som skjedde, så ville han bare ha det.
Thea: åh ja, same med Tinus han ville også ha det.
Så sendte hun et bilde der hvor alle klærne deres lå strødd rundt i rommet, akkurat sånn som med meg å Mac!😂
Sofie: hahah hadde dere det litt koselig inatt eller?!
Thea: ja det kan du vel si!😏
Sofie: Hahaha maser Tinus mye om å gjøre det eller?
Thea: ja! Vi gjorde det før kanskje bare 3-5 ganger i året men nå er det sånn 15 ganger i året!
Sofie: okeeeei? Men syntes du det rart at jeg å Mac bare har gjort det 4 ganger dette året? Vi er jo i desember.
Thea: serr! Så lite! Å herregud dere må gjøre det oftere da! Det gjør at dere blir mye mer forelska i hverandre!
Sofie:ja tenkte på det jeg å.
Men vi hadde det sist på fredag å så idag, så da får han være fornøyd!❤️
Thea: gutter blir aldri fornøyd med s*x, hadde det vært opptil de hadde de hatt det hver dag!
Sofie:haha enig med deg der. Men Mac maste så innmari mye på meg igår om å ha det så da sa jeg bare tilslutt ja.
Du skjønner vi vil nemmelig få flere barn.
Thea: ooo så koselig, tinus maser også mye men sier for det meste ja.😂
Sofie: haha
Thea: joiner du et veddemål?
Sofie: ja!! (Vi elske å ha veddemål!)
Thea: den som får gutta først i sengs å sender bilde av dere etter dere har gjort det, får 100 kr. Og må passe på dattern!😏 sånn at en av oss kan få litt privatliv med kjærestene til å gjøre det på!
Sofie: deal! Mener du at jeg skal få han til sengs nå? Eller ikveld?
Thea: etterpå?
Sofie: oki da kommer det bilde snart!
Thea: hahah good luck, gutta blir sikkert glade at vi også vil en gang
Sofie: ja, er bare Mac som får meg til sengs mens aldri jeg.Jeg snudde meg mot Mac å han trakk meg nærmere.
Jeg skulle vinne over Thea!
Jeg kyssa han på munnen trakk av meg dyna å tok på med undertøyet, før jeg gikk inn på bade. Jeg hadde kjøpt en graviditetstest i går som du kan se på om du er gravid 1 dag etter du har hatt det. Jeg tok testen å håpet jeg var gravid. Etter 2 min tok jeg opp testen.
HVA??!! Ikke gravid! Å nei!!
Jeg vil jo være gravid!! En tåre trillet ned fra kinnet mitt, tenk om jeg aldri blir gravid??
Det passa egentlig ganske bra siden jeg skulle vinne over Thea og da måtte jeg ha det med Marcus igjen.
Jeg kasta testen i søpla å gikk inn på rommet våres, der lå Marcus å så på mobilen. Jeg tok fra han mobilen
"Hva skjer"
"Jeg må snakke med deg"
"Ehm oki!" Sa han å så på meg med et spørrende blikk.
"Jeg tok en tidlig test nå og."
"Og?"
"Jeg er ikke gravid!"
"Å er du ikke?"
"Nei å jeg vil jo få flere barn!"
"Det vil jeg å, men du går ikke på noen p-piller eller noe?"
"Nei, jeg slutta med de på lørdag!"
"Åh lørdag"
"Ånei lørdag, jeg tok de på lørdagsmorgen å det tar 2 døgn før de slutter å virke! Åhhh jeg er så dum!"
"Du er ikke dum! Da må vi bare gjøre det på nytt!😏" sa han med et *pedosmil*
"Ja😏"
"Men rart at ikke Josefine våk.." skulle han akkurat til å si før vi hørte hun begynte å gråte. " haha snakk om flaks! Sa Marcus mens vi ledde.
"Mamma kommer Josefine!" Ropte jeg høyt.
Jeg gikk opp fra senga og inn på rommet hennes. Der lå hun i senga å gråt mens hun sprelle med bena Jeg plukka henne opp fra senga og bærte henne inn på bade, jeg må skifte bleie på henne å skifte på henne.
Jeg skifta bleie på henne. Å tok på en body med en kosebukse over og noen varme sokker.
Jeg tok henne opp å bærte hemne inn på rommet vårt.
"Hei vennen min!" Sa Marcus og ledde litt.
Jeg ga hun til han å vi lekte med henne lenge, før vi gikk ned å spiste frokost.
Marcus satte hun i babystolen mens jeg laget babymat til henne.
Vi satte oss ned å spiste.
Jeg ga henne litt mat imens Marcus spiste så byttet vi på sånn at jeg spiste også måter han Josefine.
Klokka ble 12. Jeg lurer på når Thea mente vi skulle få de i sengs? Okei ehg gjør det kl 1.
Jeg tok opp Josefine fra stolen hennes å la henne ned i vugga i stua, så satte jeg meg i sofaen å så på tv.
Mac kom ut ifra kjøkkene å satte seg vedsidnav meg før han dro meg oppe på fanget hans. Jeg måtte spørre han, så jeg lente meg ned mot øret hans å viska "når vil du ha s*x?"Han viska tilbake "jeg vet ikke, når vil du?"
Jeg tenkte litt før jeg lente meg ned mot øret hans igjen "nå?"
"Nå?" Gjentok han, akkurat som han var overrasket over at jeg ville ha det nå. Jeg hadde blitt det jeg å, jeg er aldri den som sier at vi skal ha det. Den jobben har Marcus tatt seg av.
Jeg nikket, å han så på meg med et glad fjes. Han lente seg mot øret mitt "jeg legger Josefine i senga si oppe på rommet hennes, der sover hun lengre, så kan du gå opp imens?""Okei!" Sa jeg mens jeg kyssa han på halsen, før jeg gikk opp på rommet.
Yess nå vinner jeg! Hvis ikke Thea har startet allerede da.
_____________________
Vet at jeg bytter om veldig nå! Men det kommer nå 1-2 deler så kommer det flere imorra
YOU ARE READING
Together sesong 2
FanfictionMarcus og Sofie er fortsatt sammen og de har dattern Josefine som er 1 år. Nå skal de gifte seg!❤️ NB! Kan være dirty