Mac prov:
Jeg gikk sur opp fra arbeidsrommet! Fy fa*en de må begynne å passe litt mer på!
Jeg gikk inn på rommet og hørte dusjen på bade. Hmmm jeg tenkte om jeg kanskje skulle gå inn til henne? Vi dusjer nesten alltid sammen, fordi det er så kjedelig å dusje alene.
Jeg åpna døra der sto Sofie i dusjen å vaska ut sjampoen i håret.
"Hei!" Sa hun nesten litt sjokka og skvetten.
"Hei tenkte bare om jeg kunne dusje sammen med deg nå? Håret mitt ser ikke ut"
"Hmmm nei"
"Å oki" jeg skulle akkurat til å gå ut døra " vent da! Jeg bare tulla! Seff kan du dusje med meg"
"Haha å trodde en stund at vi skulle slutte å dusje sammen."
"Nei det hadde vært kjedelig og da hadde jeg vært ensom! Kom nå!"
"Ja ja la meg få lov til å kle av meg først."
Jeg kledde av meg og hoppa inn i dusjen med henne. Bade var så fint, lyset var så mørkt at jeg nesten ikke kunne se henne og dusjen var svart.
Men hun hadde tent lys sånn at vi kunne se hverandre litt.
Det var deilig å skjenne den varmen i kroppen igjen, det var iskaldt ute så
Hun trakk seg nærmere dusjveggen, tok meg i hendene og dro meg nærmere henne sånn at vi igjen sto ansikt til ansikt.
Jeg trakk meg nærmere å kyssa henne på halsen og oppover mot munnen. Vi kyssa lenge. Så gikk Sofie ut av dusjen å jeg sto igjen, fordi jeg skulle dusje håret.
Jeg dusja ferdig så gikk jeg ut.
"Hva skal vi gjøre nå da?" Sa Sofie og det så ut som hun kjedet seg innmari.
"Hva med å dra på shopping?"
"Seff bra ide! Men hva med fansen?"
"Vi ringer Securitas så en vakt kan være med oss."
"Oki ringer du?"
"Ja"
Jeg henta mobilen min å ringte""Hei" sa de
"Hei jeg lurte på om en vakt kunne være med meg å Sofie på shopping å passe på sånn at ingen fans gjør noe mot oss?"
"Ehm ja jeg sender en ut nå, så han står i resepsjonen å venter på dere!"
"Oki tusen takk!"
"Ikke noe problem"
Sa han å la på."Hva sa de?"
"De sa de skulle fikse en vakt"
"Oki men, skal vi dra da?"
Sa Sofie mens hun kledde på seg jakka.
"Ja"Sofie prov:
Jeg gikk i gangen å tok på meg vinterjakka, den var så varm og god (bilde oppe) 👆🏼
Så når begge hadde tatt på oss skoa og jakka så gikk vi til heisen og ned i resepsjonen, der møtte vi vakten.
"Hei jeg heter Martin å jeg skal være vakten deres idag!" Sa Martin imens han rakte hånda vi hilste å gikk ut til bilen.
Vi kjørte til sentret
Når vi kom frem og gikk inn på sentret var det allerede mange fans der, herre min hatt. At de gidder å vente så lenge på meg? Bare meg som er en helt vanlig person bare at jeg synger.
Det kom mange bort men, vakten kom fort frem å dro de bort fra oss.
Vi hadde bestemt oss for å kjøpe noe til Josefine. Osv....
Når vi skulle hjem, så skulle vakten på do mens han var der kom det en person bort til meg å Sofie.
"Hei" sa hun å prøvde å se så søt ut som mulig.
"Ehm hei."
"Hvorfor lever du? Egentlig?"
"Unnskyld meg?" Sa Sofie mens hun gikk nærmere.
"Jeg sa hvorfor lever du?"
"Hvorfor lever du?"
"Jeg er så jævelig lei av deg å den frekke broren din martinius."
"For det første så er det ikke martinius men, martinus.
"Herregud oki! Men svar på spørsmålet mitt!!"
"Beklager da!"
Sa jeg med en sint stemme.
"Svar PÅ SPØRSMÅLET MITT! HVorfor lever du!!" Sa hun mens hun trakk opp en pistol! Og sikta den mot Sofie! Nei ikke drep henne!
"Hvis du prøver å drepe kjæresten min, så skal jeg sørge for at livet ditt enner opp som dritt!"
"Haha prøver å virke kul nå?"
"Hva faen! Ta ned ned JÆVLA pistolen nå!"
"Nei" sa hun mens hun skjøyt I magen rett ved hjerte.!!!
"Ah marcus" sa Sofie mens hun lente seg mot meg å datt ned. Nei nei nei
"FUCK DEG!" Ropte jeg til henne å sto oppe i ansiktet hennes
"Vakt!!!" Ropte jeg
Han kom fort ut.
"Hva skjer her!!"
"Hun damen der skjøyt Sofie i beine! Ta å arrister henne for faen!!!"
Han tok på henne håndjern å jeg lente meg ned mot Sofie løfta henne opp å ringte ambulanse å nei hun har besvimt
"Sofie!!" Sa jeg mens jeg slo henne forsiktig i kinne.
Når ambulansen kom satte de henne oppe på en båre å tok på henne en pustemaske. VENT HVA?!! Pustemaske?!!! Hadde hun sluttet å puste? Å herregud alt dette er min feil. Jeg foreslo å dra på sentret. Uff nå håper jeg at henne ikke går bort. Hun er mitt alt. Ingen meg uten henne.😓😓
Vi kjørte raskt med blålys på.
Når vi kom frem til sykehuset, kom det mange andre leger og sykepleiere.
Det rant en tåre ned fra kinnet mitt. Dette kunne ikke skje. Jeg elsker Sofie.
Jeg og Josefine klarer oss ikke uten henne.😓
Jeg løpet etter de og de gikk raskt inn på operasjonsstua. Jeg skulle akkurat til å følge etter før en sykepleier stoppet meg.
"Unnskyld men du kan ikke være med, vi beklager."
"NEI! Jeg må inne til kjæresten min NÅ!!" Sa jeg å prøvde å dytta han vekk men da kom det bare flere leger.
"Vær så snill! Jeg ber deg bare plis! Jeg må se henne. Jeg elsker henne over alt på denne jord!!" Sa jeg mens en tåre falt ned fra øyekroken min.
"Vi beklager så mye, kjæresten din blir tatt godt vare på!"
"Hun må inn dit for å overleve!"
"Kommer hun til å overleve etter operasjonen?" Nå måtte jeg ta meg sammen for å ikke hylgråte!
"Ehm jeg....._________________________
Ja da kom det en til del! Kommer npk 1-2 deler nå!
Tror du Sofie kommer til å overleve?
YOU ARE READING
Together sesong 2
FanfictionMarcus og Sofie er fortsatt sammen og de har dattern Josefine som er 1 år. Nå skal de gifte seg!❤️ NB! Kan være dirty