Délutanra úgy ahogy sikerült lenyugodnom. Viszont a gitározhatnék rámjött. Aztan jöttem rá ,hogy itt van egy
könyvtár. Itt vagyok lassan egy hete de ilyeneket nem tudok. Persze itt is vagy 30 őr. A könyvekkel nem sokra megyek , de ha gitár lenne akkor annak jobban tudnék örülni. Ezért inkább mivel nem vagyok egy könyv moly ezért inkább ki is mentem onnan. De a folyosón menve eszembe jutott az egyik kedvenc számom a Heathens a Twenty one pilots-tól. El is kezdtem énekelni az üres folyosón. Vagyis azt hittem üres. Teljesen beleéltem magam a dalba. Az a jó, hogy magas hangokat nem kell kiadni csak ilyen kis alapokat. De akkor is imádom. Még kicsit illik is ide mert végül is egy börtönbe vagyok.
Nem kell ide más ,csak egy üres folyosó és az ének hangom, na meg a kedvenc számom és mehet a Mikey féle relax. Kinek kell Luke ilyenkor? Nekem nem. Viszont ekkor veszem észre ,hogy nem vagyok egyedül mikor meghallom....Lukeot ahogy...énekel. Annyira csodás hangja van ,hogy simán megállná a helyét énekesként is. Csak hallgattam ahogy énekel és oly tisztán ,hogy az valami hihetetlen. Aztán az utolsó refrént már mind ketten egyszerre énekeltük. Észre se vettem, hogy közbe egyre közelebb mentünk egymáshoz. Ekkor hirtelen nyom a falhoz. Mostmár tudom milyen érzés lehet ,hogy naponta vagy 3szor a falhoz szorítom szerencsétlent.-Nem is tudtam, hogy szeretsz énekelni.-suttogja miközben lefogja kezem a fejem felett.
-Ugyan ezt elmodhatom rólad.
-Mindig is szerettem énekelni csak nem vált be a "szakma" tudod.
-Pedig simán lehetnél énekes.-nyomtam egy lágy puszit arcára.
-Te se panaszkodhatsz Clifford.-viszonozta az arcra puszit.-Hallom csütörtökön lesz a szülinapod.
-Pontosan.
-Talán nem leszek veled olyan kemény.
-Most az vagy?-nyomtam a csípőm az övének. Persze ,hogy a farka áll mint egy beton oszlop ami nekem tetszik.
-Miért voltál ideges?-kezdte el puszikkal halmozni a nyakam. Mi a szent szar lelte ezt az embert?
-Tudod...rég volt már, hogy...lefeküdtem akárkivel is.-ez részben igaz és részben hazugság. Igaz mert tényleg rég nem dugtam senkivel de a hazugság ,hogy nem emiatt vagyok ideges.-És...tudod a szexuális feszültség.
-Miért nem dugod meg akkor a haverodat vagy Stylest?-motyogta ahogy egyik csuklóm elengedte és lassan nyúlt be felsőm alá.
-Mert nem őket akarom megdugni.-leheltem. Hideg ujjai ahogy forró bőrömhöz értek egyszerűen megbizsergette minden porcikám.
-Kit akarsz?
-Tudod te azt nagyon jól.-mosolyodtam el.
-Nem tudom.-hallom hangján a huncutságot.
Nem tudom mi lelte ezt az embert ,hogy egyik pillanatról a másikra tetszik neki ez az egész de inkább nem problémázok ezen. Csak élvezem amit most csinál.
-Nem akarod a reggelit bepotólni?-Vigyorogtam a képébe.
-Vártam ,hogy megkérdezd.-mosolygott ő is. Ez a mosoly...annyira bájos. Mintha az én aprócsak jégszívem is elkezdett volna megolvadni. Szabad kezemmel lassan simítok végig arcán majd tenyerem a tarkóján állapodik meg. Szemeit vizslattam, felváltva telt ajkaival. Egyre közelebb hajoltam majd megszünt az a minimális távolság is kettőnk közt. Furcsa ,mert bizsergett a gyomrom és mintha lábaim is megremegtek volna. Nem volt vad hanem lassu és teli szenvedéllyel. Mégis mi a bánatos lópikula van velem emberek?
Ez nem én vagyok. Én vad szoktam lenni és követelőző, nem ilyen kis cuki-muki nyali-fali. Ha rajtam múlott volna akkor Lucas már réges rég alattam nyöszörögne.Egyszerűen képtelen vagyok ezzel a romantikuskodással leálni. Mikor elengedte a másik kezem is akkor változtattam helyzetünkön. Magam alá gyűrtem, szóval most ő van a falhoz préselve. Karjait egyből nyakam köre kulcsolta. Már csak a romantikus szerelmi vallomás hiányozna de az nem lesz mert nem vagyok szerelmes belé és ő se belém. Remélem.
...
Ashton Irwin
Mi a bánatos kutyagumi?! Te szent lekváros kenyér! Jézus Krisztus! Ez....gyóóó! Michael Clifford, az a Michael Clifford aki az én legjobb haverom, az a Michael Clifford aki csak egy dugás erejéig "használ" egy srácot vagy lányt. Az a Michael Clifford aki az egy éjszakás kalandoknak élt...
SZERELMES!!!
...
Ez ilyen rovidke kis semmilyen resz lett. Remelem attol meg teszett.
YOU ARE READING
Colorful Haired Prisoner (MUKE) (SZÜNETEL)
FanfictionNos a cím mindent elárul szerintem. Csak egy kis esti szórakozásból indult az egész ,két haverjával. Persze a fiú nem számított arra ,hogy a rácsok mögött végzi.