Elmondtam. És mi lett?! Khm...idézem: "Mi a habos babos gecis túrós kúrva élet!?!? Te komolyan fogadtál Stylessal?!?! Jézusom, Michael! És én majdnem hagytam ,hogy meg...fhuj! Na jó tesó! Le lehet szálni rólam! A fogdába találkozunk! És elhiheted...nem leszek kíméletes."
Erről beszéltem neki. Elvesztettem őt. Minek mondtam el neki? Minek?!? Éppen, hogy felkeltem de már kezdődik a dráma. Most pedig lehetek egyedül ebbe a kis kórterembe, az EKG-val édes kettesbe. Lucast akarom. Valahogy helyre kell ezt hoznom. Muszáj lesz mert annyira jó volt mikor bejött és csacsogott nekem, amikor lágy puszit adott kezemre vagy arcomra. Miért kell ,hogy ilyen szerencsétlen legyek?!?!?
-Miért?!-kiabáltam bele a felgyűrt takarómba.
Fel akartam ülni de nem megy szóval inkább csak oldalra fordítom fejem és...ott van egy csoki. Érte nyúlok és ekkor veszem észre ,hogy egy kis lapocska is van hozzá gumizva. Leveszem a lapot majd széthajtogatom.
Michael
Így utolag is boldog születés napot! Végre hajlandó voltál felkelni és láthattam szemeid zőldjét és hallhattam hangod. Lehet ,hogy csak a rabom vagy de mostanság eléggé hozzám nőttél. Remélem szereted ezt a csokit.
L.H.
Istenem ez annyira aranyos tőle! De még ezt se érdemlem meg. Mostanáig csak úgy gondoltam, hogy a másik fél érzései nem fontosak és legyen csak dugás és csá. De aztán jött Luke. Megismertem és először ,való igaz csak megdugni akartam de...mostanra megváltozott a véleményem. Nem akarom kihasználni és a szar ügy ,hogy szegényt valahogy magamba habarítottam. Nem, ez nem egy nyálas tiniregény amiben nem veszik észre ,hogy a helyes gyerek beleszeretett a szerencsétlenbe. Egyből észre vettem ahogy először megpillantottam. Sokszor láttam már ezt a fajta pillantást, főleg miután lefeküdtem valakivel. Belém szerettek de én nem foglalkoztam az érzéseikkel. De Luke az más. Ő számomra különleges. Több okból is: az egyik ,hogy érte küzdenem kell.
Nem olyan mint a többi akivel dugtam. Ők nekik elég pár szép szó és rakják szét nekem a lábukat. Luke az viszont kemény dió. És ez tetszik. A másik, hogy ő eleve más. Tudom magamról, hogy nem vagyok szerelmes belé mert én sose lennék képes a szerelemre, de azt tudom, hogy nagyon is hozzám nőtt és azt akarom ,hogy itt legyen velem, hogy fogja a kezem és ,hogy csacsogjon nekem. Ha munkáról van szó akkor kemény de ha munkán kívűl van akkor olyan mint egy aggódo kisfiú....
Luke Hemmings
Nem hiszem el! És én bíztam benne! De neeem! Túl naiv vagyok. Elhihetitek, hogy mennyire ki vagyok akadva. Megbíztam benne ,errefel ezt csinálja. De hát mit is vártam tőle! Fogadott Stylessal ,hogy megdug. Megérdemli ,hogy vesztett. Na de. Bejöttem dolgozni, az legalább kicsit eltereli a figyelmem a fájdalomról ami majd szétmardos belülről. Irwint áthelyezték hozzám mert James már nem bír két rabbal. Viszont ha jól hallottam azokat a szexy hangokat Hood cellája előtt elmenve...szerintem van dolga mind kettőnek...khm...
Na de Irwint kiparancsoltam az udvadrra és csak tette szépen a dolgát. Mostanába Irwin eléggé meghúzza magát,azt vettem észre.
Nem pofázik, nem szól vissza és engedelmeskedik. Ha kint van akkor is csak beül a sarokba és ott számolgatja a homokszemeket. Amikor meglátha Stylest akkor szinte összehuzza magát mint valami tatu. Félne tőle? Pont Irwin? Na jó inkább most leszarom ezt. Majd utánna nézek ha lesz kedvem. De mostanság Styles-szal van sok gond. A fogádsos dolog, csak úgy megbasz mindenkit, igen tudok róla és most meg Irwinnel csinált valamit. Gyanus nekem ez a fickó ,nagyon.
James viszont egy hatalmas vigyorral és kócos hajjal sétál oda mellém. Calum meg szintén egy bárgyu mosolyal sétál Irwinhez.-Na?-kérdezem de közbe nem nézek rá.
-Szerelmes vagyok.-csúszott ki a száján.
-Nem jó az, higyj nekem.-veregettem meg vállát, egy fájdalmas mosoly kíséretébe.
-Mi a baj? Tegnap óta olyan fura vagy.-hunyorog-Clifford! Mit művelt?
-Semmit.
-Látom. Szóval?
-Elmondom. De! Ne mondd el senkinek.
-Jézusom, Luke! Ne ilyeszgess már!
-Kibaszottul szeretem.-hajtom le a fejem.
-De...úgy?
-Igen James! Úgy.
Szomorú mosolyt villantok rá. Senkinek se mondtam el ezt eddig. Anyáék se tudják se senki. Csak az én kis titkom volt.
-De akkor...miért vagy ilyen ,hisz ő is...látszik ,hogy oda van érted.
-Fogadott Styles-szal, hogy egy héten belül megdug. És ha nyer akkor Styles a csicskása lesz egy hétig. Ha veszít akkor a szajhája lesz Haroldnak. És kifutott az időből. "Sajnos". Ha vissza jön akkor onnanstól egy hétig Styles szajhája lesz. -ökölbe szorult a kezem ennek gondolatára.
-Mi? De hisz...miért tette?
-Csak meg akar dugni aztán el vagyok dobva.-kezd felmenni bennem a pumpa.
-Menj be hozzá és hagyd ,hogy elmagyarázza mert fogadni merek ,hogy még a magyarázatát se hagytad ,hogy elmondja. Csak leordítottad a fejét szerencsétlennek és jöttél is el.
-Mert nem vagyok kíváncsi a kis beszédére.
-Hétvégén menj be hozzá. Én addig átveszem Irwint.
-Dehogy megyek!
-De hisz szereted te vadbarom!-adott egy tockost.-Bemész hozzá, vagy én megyek!
-Jólvan jó!-emeltem fel a kezem védekezés képpen.
...
Van itt mas is. November 20.-a van.
Szivem, lelekem, szerelmem betoltotte a 21. elet evet.
Annyira szeretem hogy kimondani nem lehet mennyire. 💕
Megnevettet ,eleg csak egy bohockodos video vagy ha zenet hallgatok es az o hangjat meghallom akkor egyszeruen elolvadok. Imadom mikor latom mennyire is bele eli magat a gitarozasba vagy a nyegotaba. Nagyon tehetseges. Szeretem a folytonos mosolyat is. Jol all neki a mosolygas. Neha meg olyan kis gyerekes (kezet foghat Ashtonnal xd) es perverz ami amugy sose baj 😏
De a lenyeg hogy olyan gyorsan felnonek 😢😢😢😢Khm...idezem mar nem tudom kine a versebol:
"Én bús szívem vidámsága,
Lelkem édes kívánsága,
Te vagy minden boldogsága,
Véled Isten áldomása."(Ez most igy eszembe jutott ahogy itt aradozok mennyire imadom Mike-ot 😂👍
Amugy asszem Balassi Bálint versebol van. 😂)Michael Clifford az imadatosom es az egyetlen sziszam 😢😍😻
Boldogat sziszám. 💕
De van egy masik dolog is. Van egy mindenes konyvem. Volt mar olyanom de azt szarul vezettem es most csinaltam ujjat. A sztorykkal kapcsolatba meg az ilyen kis izeimet, na meg a dijakat es ilyesmiket. Na ennyit akartam
Luv ya gyermekeim 💕
CITEȘTI
Colorful Haired Prisoner (MUKE) (SZÜNETEL)
FanfictionNos a cím mindent elárul szerintem. Csak egy kis esti szórakozásból indult az egész ,két haverjával. Persze a fiú nem számított arra ,hogy a rácsok mögött végzi.