Wstęp

307 32 13
                                    

Rok 2044

Dwa lata po przeprowadzonym doświadczeniu wszystko było już zmienione. Świat był pusty, ale jednocześnie pełny. Ludzi było na nim bardzo wielu... jednak nie posiadali oni uczuć za wyjątkiem jednego. Nie widzieli potrzeby odczuwania innych i po dwóch latach od eksperymentu zapomnieli o strachu, bólu, współczuciu, miłości... Jedynym uczuciem jakie wciąż posiadali była nienawiść. Nienawiść do ludzi o niebieskich oczach. Do ludzi, których to doświadczenie nie tknęło. Gdyby nie to, że cały świat zwrócił się przeciw nim wciąż żyli by jak dawniej. Jednak stało się inaczej. Większość z niebieskookich została wymordowana, wielu innych trafiło do okropnych więzień, obozów pracy albo laboratoriów. Trzy procent wszystkich ludzi na świecie to oni. Niebieskoocy. Niektórzy z nich żyją samotnie w lasach, inni w podziemiach, wielu próbuje zakładać osady, a najodważniejsi mieszkają wśród " normalnych ". 

Czy ta trzyprocentowa mniejszość zdoła coś zmienić w tym posranym świecie?

Może wygrają okropną wojnę dzięki miłości, lojalności, wierności i przyjaźnij ?

Jedno jest pewne. Nie poddadzą się bez walki. 

------------------------------------

Jest to początek mojego drugiego opowiadania, chciałbym by ono było dłuższe i zarazem " lepsze ". Dziękuje za wszystkie głosy i opinię. Pozdrawiam gorąco :) 

Blue Eyes In the DarkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz