-Okyanus Kokulu Adam-

58.6K 1.3K 73
                                    

YAA YEMİN EDERİM O KADAR MASUMSUNUZ VE TATLISINIZ Kİİ. BENİ ÖYLE MUTLU EDİYORSUNUZ Kİİ ^.^ SİZE KIYAMADIM BU GÜN YAYINLAYAYIM DEDİM. ARAMIZA YENİ KATILAN ACEMİ UZAYLILARIMIZ SİZLERİ DE ÇOK SEVİYORUUM. HEPİNİZİ SEVİYORUM :DD BİLİYORSUNUZ Kİ HER ŞEYİN BİR BEDELİ VARDIR... BÖLÜMÜ ERKEN YAYINLADIM VE BEDEL OLARAK DA SİZİ EN HEYECANLI VE MERAKTA BIRAKACAK YERDE HİKAYEYİ KESECEĞİM HİHİHİ ^_^ BİLİYORUM ÇOK PİÇİM AMA MERAK ETMENİZİ İSTİYORUM..... YORUMLAR AZ GELİYOR BANA NEDEN BİLMİYORUM AMA :( BİRAZ FAZLA YORUM BIRAKIRSANIZ YENİ BÖLÜM ERKEN GELEBİLİR YANİ -,- VOTEDE SIKINTI YOK GAYET GÜZEL GİDİYOR VOTE ŞEYSİLERİ AMA YORUMLAR ARTSA KEŞKE DİYORUM HANİ ANLAYIN :)))) SİZLERİ SEVİYORUM KEYİFLİ OKUMALAR.

Jessica McGrath  (Yoksa Miller Mi Demeliyiiim :D Ama daha evlenmediler opss)

Artık gözlerim ağlamaktan şişmişti. Zaten göz yaşlarım tükenmiş , akmıyordu da. Zar zor ayağa kalktım. Nasıl ayakta durabiliyordum aklım ermiyordu. Yavaşça ayağımı kaldırmadan aynanın karşısına doğru kendimi resmen sürükleyerek yürüdüm. Ah , halime bakın... Saçım başım dağılmış , pijamanın bazı bölgelerine patlamış yaralarımın kanı geçmiş ve leke oluşturmuş , gözlerimin altı şişmiş ve kızarmış , dudağım patlamıştı. Yüzümse korkudan bembeyazdı. Hala... Bu halimle insana benzemediğim açıktı. Üstümü değiştirip makyaj yapıp kendime gelmem lazımdı. Bunların hepsini tek başıma yapamazdım. Daha doğru düzgün yürüyemiyordum bile. Yardıma ihtiyacım vardı. Ayrıca am düşkünü gelmeden bunları tamamlamam gerekiyordu. Düşün Jessica , düşün ! Birden aklıma Hayley geldi. Aferin Jessica ! O bana bir kez yardım etmişti , şimdi de ederdi. Diğer hizmetçileri tanımadığım için sadece Hayley den yardım isteyebiliyordum. 

" Hayleeeeey ! " sevinçle bağırdım. Ama gelen olmadı. Ah , Tanrım neden bu evde kimse beni takmıyordu ?

" Hayley !!! "  sevinçli sesimin yerini sert ve yüksek bir ses almıştı. 2 dakika sonra kapı çalındı ve ben  'Gir'  emrini verince içeriye girdi. Sanırım onlara yumuşak davranmak olmuyordu alışmışlar serte ! Beni bu halimle görünce eliyle ağzını kapadı ve çığlık atmamak için kendini zor tuttu. Ah , Hayley korkma ben cici kız Jessica.

" İnanmıyorum , efendim. İyi misiniz ?! "  hemen yanıma koştu ve bana sarıldı.

" Aaah ! Hayley ! Aman Tanrım bırak beni ! "  canımın yandığını anlamış olacak ki beni hemen bıraktı. Halimi görmüyor muydu neden sarılmıştı ? Kuş beyinli seni.

" Ah , pardon efendim. Ben çok özür dilerim ... "  başını önüne eğdi ve benden bir kaç adım uzaklaştı. 

" Tamam , sorun yok Hay. Sakin ol. Senden bir şey isteyeceğim. Ve sende istediğimi yerine getireceksin. Anladın mı ? "  gülümsemeye çalıştım ve anladın mı dercesine ona tekrar baktım ?

" Anladım efendim. Ancak ne isteyeceksiniz ? "  güldüm ve sarı saçlarımı omzuma atarak onun kulağına eğildim. Her şeyi anlattığımda yüzü kas katı kesilmişti. Korkuyordu gene !

" Ama efendim ... Joseph Bey gelirse beni öldürür.. "  korkuyla bana baktı. En az o da benim kadar korkuyordu am düşkününden ..

" Gelmeyecek. Hadi başla Hay. İkiletme beni. "  emrim üzerine işe başladı ve tam 45 dakika sonra hazırdım. Aslında bu kadar uzun sürmezdi ama kıyafeti giyerken canım yanıyordu bu yüzden acımın geçmesini bekleyip durduk. Hayley'e teşekkür ettim ve bunu kimseye söylememesini rica ettim. Hayley odadan çıkınca aynanın karşısına geçtim ve sırıttım. 

" Gerçekten çok güzelsin kızım ! "  kendi egomu yükseltmeye çalışıyordum . Ama gerçeği söylemek gerekirse gerçekten güzeldim.

            Yüzümdeki yara izleri makyajla kapatılmıştı. Dudaklarıma kan kırmızısı ruj sürülmüştü ve zaten dolgun olan dudaklarım daha da sexi gözükmüştü... Göz altlarım da aynı şekilde kapatılmıştı. Gözlerime abartı olmasın diye açık bir far sürülmüştü. Onun aksine koyu bir kalem çekilmişti gözlerime. Kirpiklerim zaten uzun ve fazlaydı. Rimel ile daha da görkemli bir hale geldiler. Saçlarımı serbest bırakmış dokunmamıştım. Her zamanki gibi.. Altıma bacaklarımın inceliğini ve güzelliğini daha çok belli eden bir pantolon giymiştim. En çok bunu giymekte zorlanmıştım çünkü canımı acıtmıştı. Bununla yürümek gerçekten zordu ama dayanabilirdim. Bacaklarımın güzelliği , şekli ve uzunluğu bu pantolon yüzünden 'BEN BURADAYIM' diye bağırıyodu adeta. Üstümdeyse dolgun ve şekilli göğüslerimi ön plana çıkaran bir büstiyer vardı. Derin göğüs dekoltesi ile adeta erkekleri kendine doğru çekiyordu. Göbek açıktı büstiyer. Tam kapalı değildi ama abartılı derecede açık da değildi alt kısmı. Aynadaki yansımama gülümsedim. 1 saat önceki Jessica McGrath değildi bu ! Ah , seni gidi panter. kıkırdadım. kısa süre sonra bu bir kahkahaya dönüştü. neden bilmiyorum ama gülüyordum. panter mi? hahaha jessica panter :d 

Merdivenlerden gelen ayak sesleri ile kahkaham bölünmüştü ve yerini korku almıştı. Joseph olmasın yalvarırım.. Hemen yatağa geçtim , hafifçe inledim acıdan dolayı buna engel olamıyordum. Yorganın altına girdim ve gözlerimi yavaşça kapadım. Kapı ardına kadar açıldı ve kapandı. Her kimse odada yankılanan ayak sesleri beynime beynime işliyordu. Bu adam her kimse korkuyordum. Eski bir his uyandırıyordu içimde. Eskiden hissettiğim bir korku hissi. Joseph di kesin.. Odaya dolan okyanus kokusuyla gözlerim fal taşı gibi açıldı ve hiçbir şey düşünemez oldum. Bu kokuyu hatırlıyordum . Bu .. bu koku... Hayır bu imkansızdı. İmkansızdı olamazdı , lütfen olmasın.. Aniden yerimden kalktım ve acıyla inledim. Canım acımıştı , neyse şu an bu umurumda değildi ! Gördüğüm kişi karşsısında ağzım 3-5 kat "O" şeklinde açıldı ve kapanmıyordu da ! Onun burada ne işi vardı? Joseph onu burada görürse kim bilir bana neler yapacaktı. BAKIN ONA DEĞİL , BANA NELER YAPACAKTI DİYORUM ! ÇÜNKÜ OKYANUS KOKULU ADAM  UMURUMDA DEĞİLDİ. 

" Aman Tanrıım... Senin burada ne işin var ! Nasıl girebildin buraya ! Nasıl buldun burayı !? Sen...sen..neredeydin ! "  konuşmuyordu. Elini yüzüme doğrulttu ve yanağımdaki ıslaklıkları sildi. O anda fark etmiştim ağladığımı. Göz yaşlarımın tükenmiş olması gerekmiyor muydu lanet olsun ?! Tam onun elleri yanağımdayken ve ben ağlarken içeriye hayatımı değiştiren toprak kokusu girdi. İçeriye Joseph geldi ve bizi bu halde görünce gözleri sinirden alev almıştı. Bunu görebiliyordum. Yanlış anlayacaktı bizi.. Korkudan daha çok ağladım ve birden hıçkırdım. Titremeye başlamıştım. Bunu fark eden deniz kokulu adam elini yanağımdan çekti ve beni kolları arasına alıp sarıldı. Canım acımıştı ama bağırmamıştım çünkü Joseph vardı kızardı. Gerçi bu gece kızmaktan daha beterini yapabileceğine yemin edebilirim. Deniz kokulu adam Joseph'i takmıyordu , umurunda değildi. Ama ben takıyordum ! Hemen ondan uzaklaştım ve korkuyla Joseph'e yaklaştım. Korkuyla ona sindim.

" Ne sikim oluyor burada laan ?!?!!!?! "  odada Joseph'in öfke püskürten sesi yankılanmıştı. Bu beni daha çok korkuttu ve ona daha çok sinerek hıçkırarak ağladım. Şu anda tek umurumda olan şey benim bu gece bu odadan sağ çıkıp çıkmamamdı. Başımı öne eğdim . Bacaklarım titriyordu. Yere düşmem an meselesiydi. Cidden deniz kokulu adam neden buradaydı ? Neden hala kaçmıyordu ? Ne oluyordu burada ? Neden gelmişti ? Nasıl bulmuştu beni ? Yaşayacak mıydım....

( ŞEYY BİTANECİKLERİM ADAMIN KİM OLDUĞUNU , İSMİNİ , NEDEN GELDİĞİNİ VS. MERAK EDİN DİYE İSMİNİ DENİZ KOKULU ADAM DİYE GEÇİŞTİRDİM. DİĞER BÖLÜME İSMİ GELECEK. :)))))) AYRICA BÖLÜMÜ KISA TUTTUM ÇÜNKÜ DEVAM ETTİRSEYDİM MERAK ŞEYSİ OLMAZDI :D  ) 

SatılıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin