YAZARDAN NOT ;
OKUMADAN GEÇMEYİN ÖNEMLİ BU KISIM.
( ARKADAŞLAR ÖNCE Bİ OKUYUN BURAYI. BEN SIRF SİZ İSTİYORSUNUZ , BEKLİYORSUNUZ DİYE 1 HAFTA ARAYLA YAZDIĞIM YENİ BÖLÜMLERİ ARTIK 2 GÜN ARA İLE YAZIYORUM. HATTA GEÇEN BÖLÜM 1 GÜN ARA İLE GELDİ. HAYIR YANİ ANLAMIYORUM DİĞER YAZARLARIMIZ GİBİ GENE HAFTADA BİR Mİ ATMAYA BAŞLAYAYIM? BEN SİZ ÜZÜLMEYİN MERAKLANMAYIN DİYE GÖTÜMÜ YIRTARKEN SİZİN BÖYLE YAPMANIZ HİÇ ADİL DEĞİL GERÇEKTEN ÜZÜLÜYORUM. DAHA DUYARLI OLURSANIZ SEVİNİRİM. SİZİ SEVİYORUM. AYRICA http://www.wattpad.com/story/11182239-tehlikeli-al%C4%B1%C5%9Fkanl%C4%B1k EĞER LİNKE BASAMIYORSANIZ DA İSMİ ; TEHLİKELİ ALIŞKANLIKLAR. YETİŞKİN KURGUDA EKLİ SANIRIM. YAZARI #Ece1938. HADİ PAMUK ELLER YENİ HİKAYEMİZEE... BU HİKAYEMİZ YENİDİR. BU HİKAYENİN VOTE SAYISI VE OKUYUCU SAYISI YÜKSELMEDEN YENİ BÖLÜM YAYINLAMAYACAĞIM. BENİM TARZIMA YAKIN BİR ŞEKİLDE HATTA AYNI DENEBİLECE ŞEKİLDE YAZIYOR VE KENDİSİ ÇOK DA GÜZEL YAZIYOR. BENİM SEVEREK OKUMAYA BAŞLADIĞIM YENİ BİR HİKAYEDİR. CİDDİYİM O HİKAYENİN VOTESİ ARTMADAN BU HİKAYENİN YENİ BÖLÜMÜ DE YOK. HİKAYESİNİ YÜKSELTMEK İSTEYEN KİŞİLER MESAJ ATARAK BANA BİLDİREBİLİRLER YARDIM EDECEĞİMİ SÖYLEMİŞTİM. AYRICA CHİCKLİT DE #5 OLMUŞUZ ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM HEPİNİZE SİZ BENİM BİTANELERİMSİNİZ. AYRICA YORUMLARI YÜKSEK TUTUN LÜTFEN :(( HADİ ÇOK KONUŞTUM BEN KEYİFLİ OKUMALAR :))))) )
Jessica McGrath
Uyandığımda saatin kaç olduğunu bilmiyordum, gözlerim şişmişti ve her kapatışımda kendimi kurbağa gibi hissetmeme yol açıyorlardı. Yavaş hareketlerle yataktan kalkmaya başladım. Jo ile eğer öğrendiyse sıkı bir kavga edeceğimiz kesindi ve eğer ağlarsam, söylediklerinin doğru olduğunu düşüneceğini biliyordum. Güne sıkı bir duşla başlamak en iyisiydi değil mi? Odamdaki küçük banyoya girdim ve sıcak suyu açtım. Küvete girip güzelce bir duş aldım. Artık kendime gelmiştim ve gözlerim az da olsa normal bir insan gözüne dönmüştü. Eh , hiç yoktan iyidir. Bornozu aldım ve üstüme geçirdim. Banyodan çıkıp odama geçtim. Üstüme rahat bir şeyler giyip tekrar yatacaktım sanırım. Uyku kadar güzel bir şey varsa o da istediğin kadar , kesiksiz uyuyabilmekti. Bornozu üstümden attım ve dolabı karıştırmaya başladım. Acaba ne giysem.. Elime gelen tüm beğenmediğim elbiseleri arkaya attım. Tabii bunlara sütyen ve donda dahildi.Arkamdan bir öksürme sesi geldiğinde yerimden sıçradım ve küçük bir çığlık attım. Yavaşça arkamı döndüm ve aman Tanrım ! Joseph ! Hemen yerdeki bornozu alıp üstümü kapamaya çalıştım. Ona baktığımda birden güldüm ve gülüşlerim kahkahaya döndü. Nefesim kesilene ve kızarana kadar kahkaha attığıma yemin edebilirdim. Attığım kıyafetlerden kırmızı dantelli külotum ve siyah dantelli sutyenim onun kafasına gelmişti. Ve omzuna gelen elbiseleri saymıyorum bile. Cidden bu kadar komik gözükeceğini bilseydim daha önceden yapardım. Kahkahalarım sona erdiğinde bana ‘sonunda’ demek ister gibi bakış attı ve üstündekileri yere fırlatıp bana yaklaştı. Al işte öğrenmişti ! Lanet olsun ! Yavaşça geriledim ve sırtım buz gibi duvara çarptığında hafifçe inledim. Şimdi sırıtma sırası ona gelmişti sanırım , pişmiş kelle gibi sırıtıyordu am düşkünümüz.
“ Ne var ? “ dedim sonunda ona dilimi yutmadığımı belli ederek. Bir adım daha yaklaştı bana. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum.
“ Sana tek bir soru soracağım ve bana dürüst olacaksın. Aksi taktirde yalan söylediğini öğrenirsem bana bu gün , şurada doğruyu söylemediğin için köpek gibi pişman olacaksın. Ve sen ne kadar yalvarsan da ben asla seni dinlemeyeceğim. Yalandan nefret ederim , bunu o aklından çıkarma. “ Dolgun dudaklarından çıkan o sözcükler sert nefesi ile birlikte yüzüme çarpıp dağılıyordu etrafa. Yutkundum ve başımı yavaşça yukarı aşağı salladım. Eğer biraz aklı varsa bunun ‘tamam’ demek olduğunu anlamıştır kuş beyinli. Ne konuda ona yalan söyleyecektim ki? Sanki söyleme ihtimalim vardı. Salak. Güldü ve konuşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satılık
Novela Juvenil18 yaşında bir kız. Üvey bir baba ve karanlık , sırlarla dolu bir geçmiş. Kızlar her zaman kendine zarar veren erkekleri sever sözünün bir kanıtıydı Jessica. Üvey babası yüzünden korku ve aşk dolu bir yolculuğa sürüklenmişti Jessica. Joseph'i kend...