-SALAK-

54K 1.2K 77
                                    

( ÖNCE NOT ; EĞER YORUMLAR YÜKSEK OLMAZSA VALLAHİ YARINA BÖLÜM YAYINLAMAM. GEÇEN BÖLÜMÜN YORUMLARININ 9 OLMASINA RAĞMEN BİŞİ DEMEDİM YAYINLADIM AMA BU SEFER ÖYLE OLURSA YAYINLAMAM HABERİNİZ OLSUN LÜTFEN AMA :( Yarın 3 bölüm gelecek. Seçtiğim 3 arkadaşımın kutusuna mesaj bırakacağım. Biri bana yarınki bölümü yazacak. Bende onu yayınlayacağım. Sonra seçtiğim bana tüm bölümlerde yardım edecek olan 2.yazarımızla salı günki yayınlayacağım diğer 2 bölümü yazacağız. Sonra da geriye kalan 2 kişi ile salı gününden sonraki bölümleri yazacağız. Bunlar bittiğinde hikayemize 2.yazarımız ile devam edeceğim. Bu bölümün şarkısı sevgili #EceEEAA ' ya gelsin... :)) Ayrıca şikayetiniz genel olarak bölümleri geç yazmamda. Bundan sonra daha dikkatli olacağım söz. Mesela diğer bölüm 1 haftada geldi bu 3 günde -,- Kısalığı için özür dilerim. Yarın 3 bölüm geleceği için kısa yazmak istedim.. Ha bu arada MULTİMEDYA ; JOSEPH :D  ) 

Joseph Miller

Onu böyle güçsüz ve savunmasız gördükçe içimdeki tüm arzular daha da artıyordu. Böyle korkak gördükçe.. Fakat bir sorun vardı. Ben ona şimdilik dokunmayacaktım. Evlendikten sonraya bırakacaktım bu işi. Şimdilik sadece tehdit ediyor ve onun korkusuyla eğleniyordum. Onu becereceğimi düşünüp küçük çocuk gibi ağlaması nedense beni biraz üzüyordu. Bu kadar basit değildi birini becerip atmak. Gerçi benim için bu kızla tanışana kadar öyleydi. Ve Leonard için de.. Bana o gece dedikleri hala beynimde yankılanıyordu. 2-3 cümle kurmuştu ve elime bir zarf tutuşturmuştu. Jess görmeden zarfı cebime koymuştum. Henüz zarfı açmadığım aklıma geldi. Gidip şu zarfa bakmalıydım. Kurduğu cümleler hala beynimde yankılanırken bir an önce şu korkutma işine son verip zarfın içindeki fotoğrafa bakmam gerektiğini anladım. ‘Jess’i denemelisin , gerçekten yatakta iyidir. İnlemeleri ile seni daha da çılgına çevirebilir. Yüz ifadene bakılırsa denemedin değil mi? İşte bu yüzden o kız benim , ona el süren sadece benim , ben. ‘ yüzümü buruşturdum. İşte bu yüzden o kızı bir an önce becerip benim olduğunu kanıtlamak istiyordum ona. Sadece benim. Kendime geldim ve ona bir bakış attım. Hala ağlıyordu. Hiç susmayacak mıydı? Gerçekten göz yaşları ne zaman bitecekti?

“ Benimle olmak istemiyorsan seni buna zorlayamam. Ama olduğu zaman bunların hepsini ödeyeceksin. Şimdi küçük bir çocuk gibi ağlamayı kes ve o yorganın altından kurtul. Soyunarak hamile kalmıyorsun Jess korkma. “ sırıttım.  “ Tabii küçük bir ayrıntı var. Karşı tarafın erkek olmaması gerekiyor. “ altıma boxerimi giydim ve pantolonumu altıma çektim. Üstümün açık olması onu korkutmazdı değil mi? Ona görsel şölen sunuyordum işte. Benim giyindiğimi görünce rahatladığını hissettim. Yavaşça ayağa kalktı ve bana bakmaya başladı. Sanırım sevinçten çıplak olduğunu unutmuştu. Ah , salak. Jr. Joseph de bir oynamalar olmaya başlamıştı bile.

“ Jess biraz daha öyle durmaya devam edersen olacaklardan ben sorumlu değilim , ona göre. “ dedim ve sırıttım. Üstüne baktı ve küçük bir çığlık atıp bornoza sarıldı. Salak , gerçekten salak. Sevinçle gülümserken cümlelerimi devam ettirdim. “ Sana duracağımı söyledim , evet. Ama Jr. Joseph bu fikri pek de sevmiş değil. Sana dokunmayacağım dedim ama şu an sözümde duracak gibi bir halim yok anlamışsındır umarım “ sözlerim bittiğinde ikimiz de aynı anda pantolonumdaki kabarıklığa baktık. Gözleri kocaman açıldı ve yutkundu. Normalde şimdi ağlıyor olması gerekirdi. Onu becermeyeceğimi duyunca rahatlamış olmalıydı. Bir şey söylemeyince devam ettim. “ Onu indirmemiz lazım , Jess. “ güldüm.

SatılıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin