-Bana Dokunma-

57.8K 1.2K 54
                                    

Bu bölüm biraz geç geldi üzgünüm.. Bu bölümü yayınladıktan sonra bir de duyuru yapacağım. Çok konuşmak istemiyorum burada. Bu bölümden pek memnun olmadım. Özür dilerim.. Duyuruyu okuyun ve yorum yapın duyuruya. Önemli bir konu hikaye hakkında. Ve yapacağım sürpriz hakkında.. YORUMLARINIZI DA EKSİK TUTMAYIN BU BÖLÜMDEN VALLA DARILIRIM DARILINCA DA GEÇ YAZARIM GEÇ YAZINCA ÜZÜLÜP SİNİRLENİRSİNİZ BU KADAR DUYGU DÖNGÜSÜNE GEREK YOK DİMİ UZAYLILARIM LÜTFEN YORUM VE VOTEYİ YÜKSEK ŞEY EDİN LÜTFEN. :(

Jessica McGrath

Huzurlu bir şekilde gözlerimi açtım. Yanımda Joseph yoktu. Onu her uyanışımda yanımda görmek istiyordum ama o her uyanışımda çekip gitmiş oluyordu. Yavaşça ayağa kalktım. Yaralarım az da olsa geçmişti. Eskisi gibi acı vermiyorlardı bana. Aslında acıyordu ama umursamıyordum. Ayağıma filli terliklerimi giydim. Çok şekerlerdi. Yavaşça kapıyı açtım. Biliyordum yasaktı dışarı çıkmak.Ama sıkılmıştım. Dışarıya adımımı attım. İlk defa geziyordum bu evi. Merdivenleri indim ve aşağı kata ulaştım. Herkes kahvaltı sofrasındaydı. Joseph de öyleydi. Bana öyle bir bakış attı ki hemen oradan gitmem gerektiğini anladım. Telaşla merdivenleri çıktım ve korkudan elim ayağıma karışmış olacak ki merdivenlerden popomun üstüne düştüm. 2-3 merdiveni popomun üstünde inmiştim. Sanırım arka tarafımı hissetmiyordum , evet. Hayley hemen yanıma koştu. Sonra da diğer aile üyeleri. Tek yanıma gelmeyen Joseph olmuştu. Oturduğu yerden sırıtıyordu. Pislik !

“ Ben olsam bende korkardım kendimden. Ama bu kadar korku iyi değil , kafanı kırabilirdin. Sonra ben kimi böyle korkutup onunla uğraşacaktım? Kimin canını yakacaktım? Biraz da beni düşün Jess. “ sırıtışı kaybolmamıştı. Bir an durdu ve yüzüne sert bir ifade geldi. “Odana çık , hemen. “ etrafımdakileri umursamadım ve itaat edip odama çıktım. Sendeleyerek yürüyordum evet. Yatağa yattım ve yorganı kafama kadar çektim. Uyuyor numarası yaparak kurtulabilirdim belki ! Gözlerimi kapadım ve omzumda hissettiğim bir elle yerimden sıçradım. Hemen önümü dönüp duvara doğru çekildim. Fakat gelenin Joseph olmadığını anladığımda şaşırmıştım. Bir erkek gelmişti içeri. Bu kimdi? 14-15 yaşlarında gözüküyordu.

“ Korkma. Ben Barney “ dedi masumca gülümserken

“ Ben..Jessica. “

“ Biliyorum Jessica. “

“ Kimsin? Şey.. sanırım seni yemek masasında gördüm? “

“ Ben Joseph’in kardeşiyim Jessica. “ diyip sırıttı. Kardeşi mi ! O da en az Jo kadar psikopattır diye düşündüm ve bir an geri çekildim. Gene titremeye başlamıştım. Neden bu kadar çok korkuyordum?

“ Abim sana ne yaptı.. Korkma benden lütfen ben onun gibi değilim. İyi misin onu öğrenmeye geldim. “ samimi gözüküyordu. Ona yaklaştım ve gülümsemeye çalıştım.

“ Sadece abin öyle diyince birden telaş yaptım ve düştüm. Canım acımıyor gerçekten “ bende samimi olmaya başladım. Gülümsedi. Bende güldüm fakat biraz abartmış olabilirim. En sonunda ikimiz de kahkaha atıyorduk.

“ Abim düğünü erteledi , iyi olmadığını söyledi. En az 2 haftaya düğününüz olacakmış. Gerçekten bunu istiyor musun? "

“ Bi- “ sözümü kapının açılması kesmişti. İçeri Joseph girdi. İçimde dolaşan korku hissi ile Barney’e daha çok sokuldum.

“ Barney , hadi git odana abim. “  Barney’e yalvaran gözlerle baktım. Beni bırakmasını istemiyordum. Barney özür diler gibi baktı ve odadan çıktı. O da gitmişi ! Al işte Jess göt gibi kalmıştın gene.

SatılıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin