Bu bölüm hikayemizin en uzun bölümü olmakla kalmayacak. Bu bölüm benim en severek yazdığım bölümdü. Yer yer nefesiniz kesilecek yer yer ağlayacak ve sonunda ağzınız 5 karış açılmış bir şekilde ekrana bakıyor olacaksınız. Sürprizler sizi bekliyor. :’) Birtanelerim.. Hepiniz David ve Sam kim felan diyorsunuz. Onlar hikayemize yeni katılan karakterler. Bilmemeniz çok normal. Neyse. Geciktirmemeye çalıştım. Keyifli okumalar. Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorumu unutmayın lütfen bi oy vermek çok zor olmasa gerek. Sizleri çok seviyorum. Keyifli okumalar uzaylılarım.
Jessica McGrath
“ Sizin burada ne işiniz var ? Neden böyle bir işe kalkıştınız ? Leonard’ı nereden tanıyorsunuz? Dökülün. “ karşımda duran iki salak benim 4-5 yaşından beri arkadaşlarım oluyorlar. David , Sam’in abisi. Aralarında büyük bir yaş farkı olmasa da David’e büyük bir saygı gösterir. Onları 14 yaşımdan beri görmüyordum. Babamın ölümünden sonra şehir değiştirmek zorunda kalmıştık. O yüzden onlara da veda etmiştim..
“ Orası çok uzun hikaye.. Yaşadıklarımız bizi buna zorladı. Leonard’dan birkaç kız alıyoruz zaten. Seni de o sattı bize. Söylesene.. Senin o adamın elinde ne işin var ? “
“ Ah , orası baya uzun.. Kısaca ; babam olacak o şerefsiz beni Miller ailesine sattı. Bende ailelerin yaptığı anlaşmalar yüzünden zorla evlendirileceğim. Leonard benim siz gittikten sonra burada tanıştığım bir kişiydi. Sevgilimdi. Nereden buldu bilmiyorum ama Miller’ların evine geldi ve beni buldu. O günden sonra başladı her şey. Tuzağa düşürülüp kaçırıldım. Joseph yani evlendirileceğim adam beni hiç aramadı. Yani arasaydı beni siz değil o kurtarmış olurdu değil mi? “ dedim ve derin bir iç çekip gözlerimi devirdim.
“ Miller’lar alanlarında çok ünlülerdir. Joseph Miller’ı gördüm. Eskiden devamlı müşterimizdi. Ama son zamanlarda gelip gitmiyor. Turnayı gözünden vurmuşsun Jessica. “ dedi ve gülümseyip bana sarıldı. David hiç konuşmamıştı ama bu sıcak sarılmaya ortak oldu.
“ Beni Joseph Miller’in evine bırakır mısınız ? “ bu sıcak kucaklaşmayı bozan benim ani sorum olmuştu.
“ Yaşadıklarına rağmen hala o eve gitmek mi istiyorsun? Jess , mavi gözlüm. Delirdin mi sen? Kendine gel artık “ dedi ve beni kollarımdan tutup hafif bir şekilde sarsıp bıraktı.
“ David. Biliyorum saçma gelebilir ama kendime bile açıklayamadığım hislerim var. Ölmeden önce yaşanacaklar listemin en başında Joseph var anlasana. Onu yaşamak istiyorum. Onu tanımak istiyorum. Bu psikopat görünümünün altında masum bir çocuğun yattığını biliyorum. Bunu ona da göstermek istiyorum. Ben kendime bir söz verdim. Joseph’i bu hale getiren her neyse onu eski haline döndüreceğim. Eskisi gibi bile olmasa en azından gülümsemesini sağlayacağım. Lütfen Sam , David. Beni oraya götürün. “ dedim ve sahte bir şekilde gülümsedim.
“ Ah , Jessica.. Anlamaya çalışıyorum seni. Peki götüreceğiz. Ama bana söz ver. Bir şey olduğunda direk beni arayacaksın. Başın sıkışsa dertleşmek istesen ben burada olacağım , abim de. Lütfen bunu unutma olur mu? “ dedi Sam . Ve son kez bana sarıldı. Boynuma damla damla düşen ıslaklıktı Sam’ın göz yaşları. Sesimi çıkarmadım ve bende ona son kez sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satılık
Teen Fiction18 yaşında bir kız. Üvey bir baba ve karanlık , sırlarla dolu bir geçmiş. Kızlar her zaman kendine zarar veren erkekleri sever sözünün bir kanıtıydı Jessica. Üvey babası yüzünden korku ve aşk dolu bir yolculuğa sürüklenmişti Jessica. Joseph'i kend...