Jessica McGrath
Connor elinde damga ile yanıma geldi. Gözümden akan yaşları sildi ve elini bedenimde gezdirdi. Karın bölgeme geldiğinde elini durdurdu ve okşamaya başladı. " Damgayı buraya basacağım , Jessica. Sadece sakin ol " sakin mi olayım? Nasıl ! Gözlerimi yumdum ve yutkundum. Tam ağzımı açıp konuşacakken bedenimde bir acı hissettim , yanıyordum sanki. Gözlerimi açıp ne olduğuna bakmamla bayılmam bir olmuştu. Damga karın bölgeme basılmıştı. Acının etkisi ile bayılmıştım. Artık damgalı biriydim. Connor'un malı olmuştum ... Kendime geldiğimde başka bir odadaydım. Duvarlar tamamen siyahtı. Eşyalar simsiyah.. Ürkütücü bir odaydı burası. Yerde yatıyordum , ellerim ve bacaklarım çözülmüştü. Bu halimle kıpırdayamayacağımı tahmin etmek zor değildi doğrusu. Elimi karnıma doğrulltum . Karnıma elimi dokundurmamla birlikte acı bir inilti çıkarmam bir olmuştu. Canım çok yanıyordu. Hayvan ! Ayrıca soğuktan rengim değişmişti. Halen çıplaktım. Hiç mi acıması yok bu geri kafalıların?
" Heeey !! Üşüdüm ben ! Canım yanıyor ! Gerzekler buraya gelin ! Sik kafalılar üşüdüm diyorum ! Be- " konuşmam kapının sertçe açılması ile bölünmüştü. İçeriye bir adam girdi. 20-22 yaşında gözüküyordu. Acayip derecede yakışıklıydı. Adamı görmem içimdeki cinsel arzuların sikişmesine yetmişti. Sert adımlarla yanıma yaklaştı. Tam elini kaldırıp bana vuracaktı ki karnımdaki damgayı gördü.
" Demek benimle evlenecek olan sürtük sensin. SATILIK ha ? Öyle mi.. Beğendim bunu. Ben senin asıl sahibinim. Baban seni bana satmış. Seninle evlenecekmişim ve böylece başka kızları sikmeyecekmişim " büyük bir kahkaha attı. " Ne kadar salaklar.. Sen daha 17 yaşında felan olmalısın. Ayr- " konuşmasını bölmüştüm.
" 17 değil 19 yaşındayım. Ayrıca seninle evlenmek istemiyorum Joseph. Adını baban söylemişti. Ukala , züppe ve am düşkünü demişti. Ah , merak etme. Am düşkününü ben ekledim. Bak seninle bir anlaşma yapalım.. Sen beni bırak ben gideyim ve o sürtüklerine yeniden kavuş. Bende özgürlüğüme. Nasıl anlaşma bay am düşkünü ? " gülümsedim ve gözlerine baktım. Gözlerinin içinde kaybolmaktan korkuyordum. O kadar güzel ve derin gözleri vardı ki.. O gözlerin anlatmak istediği ama anlatamadığı o kadar çok şey vardı ki..
" Şu anda çıplaksın. Ve ben kendimi çok zor tutuyorum. Gerçekten çok güzelsin ve bu güzelliğe yazık olmasın. Bana bir daha am düşkünü dersen kendimi tutmayı bırakırım. Ve bu senin için hiç iyi olmaz , küçüğüm. " bana küçüğüm mü demişti? Bu hoşuma gitti..
Yutkundum ve gözlerinin içine bakarak kelimelerimi vurguladım . " AM DÜŞ-KÜ-NÜ " zafer kazanmışçasına onun gözlerine bakarak sırıttım. Evet , ben kazanmıştım !
Üzerime yürümeye başladı ve beni kulumdan tutarak yatağa fırlattı. Beni gerçekten fırlattı ! Karnımın üzerine düşmüştüm ve bu canımı gerçekten acıtmıştı. İstemsiz olarak ağladım ve acı içinde bağırmaya başladım. " Seni uyarmıştım.. " önümü döndürdü. Soyunmaya başladı. Üstünü çıkartıp kenara attı ve dudaklarımı emmeye başladı. Elleri bölgemde dolaşıyordu ve yavaşça beni okşuyordu. Elimde olamadan ağzımdan bir inilti çıktı. Kahretsin , zevk alıyorum sanıcaktı ! " Bırak beni ! Hemen ! İmdaaat ! " çırpınmaya başladım. Çırpındıkça bana gülüyordu ve daha da zevkleniyordu. Boğazımı emmeye başladı ve kulağıma doğru fısıldadı " Pantolonumu çıkar , hemen. " bana emir veremezdi.
Onu üzerimden ittim ve cırladım " Hayır ! " sinirlenmiş olmalı ki tekrar sertçe üzerime geldi. Boynumu dişledi ve kopararıcasına çekti. Eliyle de damga izime basıtrdı. Acı içinde ağlıyordum ve kıvranıyordum. Hemen kemerini açıp pantolonunu çıkardım. Elini damgamdan çekti ve boğazımı bıraktı. Morarmıştı ! Hayvan. Sırıtmaya başladı.
" Aferin , Jess. Şimdi boxerimi çıkar ve bacaklarını omzuma at. " ellerini göğsümde gezdiriyordu.
" Jo ben .. bakireyim . Lütfen.. " kelimelerle olmasa da sesimle ona yalvarmıştım. Ben bakireliğimi böyle kaybedemezdim.Joseph yanaklarımdaki göz yaşlarını silince ağladığımı fark ettim. Üzerimden kalktı ve yanıma uzandı.
" Korkma.. sana zarar vermeyeceğim. Sadece ders almanı istedim. Fazlasıyla ders almış gib gözüküyorsun. Bir daha sözümü ikiletme ve benim kızacağım şeyler yapma , küçüğüm. " gülümsedi ve üzerimi örttü. Boğazım sızlıyordu ama Joseph yanımdayken hissettiklerim bu sızıya merhem oluyordu. Gözlerimi kapadım ve ona sarıldım. Şaşırdı mı sevindi mi sinirlendi mi bilmiyordum. Gözlerim kapalıydı. Tam her şey güzel derken beni itti ve yataktan kalktı.
" Bir daha ben izin vermeden bana dokunursan bu senin için hiç iyi olmaz , küçüğüm. Şimdi yat uyu. 2 gün sonra evleniyoruz. " kapıyı çarpıp odadan çıktı. Neden sinirlenmişti ki? Altı üstü ona sarılmıştım. Ah , neyse. Umurumda değildi. Savaşı gene ben kazamıştım. Bakireliğim halen benimleydi !
( YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM. İSTENİLEN SAYIYA ULAŞMADIKÇA YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAMAYACAĞIM. İLERİKİ BÖLÜMLERDE AŞIRI DERECEDE +18 OLACAĞINI ŞİMDİDEN BELİRTMEK İSTİYORUM. SONRA BOZUŞMAYALIM. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satılık
Fiksi Remaja18 yaşında bir kız. Üvey bir baba ve karanlık , sırlarla dolu bir geçmiş. Kızlar her zaman kendine zarar veren erkekleri sever sözünün bir kanıtıydı Jessica. Üvey babası yüzünden korku ve aşk dolu bir yolculuğa sürüklenmişti Jessica. Joseph'i kend...