"I should get paid for worrying, then Id be RICH squad"
Gemini, Leo, Virgo, Capricorn, Pisces"Most likely to give you the silent treatment squad"
Pisces, Scorpio, Libra, Aquarius"The literally doesnt care squad"
Aries, Leo, Virgo, Capricorn, Aquarius"I love people who already hate me, hate me more squad"
Gemini, Aries, Leo, Scorpio, Libra, Sagittarius"Most awkward squad"
Gemini, Pisces, Aries, Sagittarius, Capricorn, Virgo"Seems Harmless but is terrifying when MAAD sqaud"
TAURUS, Virgo, Gemini, Sagittarius, Cancer, Pisces"Emotionally unstable squad"
Pisces, Cancer, Libra, Sagittarius"So good at hiding emotions its scary squad"
Gemini, Virgo, Capricorn, Leo"Who cares anymore squad"
Aries, Gemini, Sagittarius, Aquarius"Safety is FIRST squad"
Virgo, Capricorn, Taurus, Cancer"Just pure reckless sqaud"
Gemini, Scorpio, Aries, Aquarius, Leo, Sagittarius"Heartless on the outside but an emotional crybaby on the inside squad"
Capricorn, Virgo, Scorpio, Gemini, Aquarius"Im secretly upset but Im gonna be distant and see if anyones fine out why squad"
Virgo, Capricorn, Pisces, Scorpio, Aquarius"I like to be plain random sometimes sqaud"
Aries, Gemini, Leo, Sagittarius, Aquarius, Pisces"Is tired but never sleeps squad"
Gemini, Capricorn, Virgo, Cancer, Scorpio, Aquarius"Sarcastic AF sqaud"
VIRGO, Capricorn, Taurus, Gemini, Aquarius"Just Wing it squad"
Gemini, Aries, Scorpio, Pisces, Aquarius"Netflix is life squad"
Gemini, Libra, Virgo, Aries, Pisces"The Smart AF sqaud"
Capricorn, Virgo, Scorpio, Gemini, Taurus"Yes i understand your point, BUT im still right squad"
Virgo, Taurus, Aries, Sagittarius"Cant stand fake people squad"
Taurus, Virgo, Scorpio, Aries, Cancer
YOU ARE READING
Zodiac Stuff
RandomMerely your everyday type of fun yet odd book filled with the incomprehensible random "stuff" about the Zodiac.