Ajunsa acasa,am trantit usa,inchizand-o si lasandu-ma pe ea si plangand!Am intrat in dus,si dupa 10 minute,ies si ma duc in camera.In pat statea Kim,catelusa mea care dormea pe telefonul meu.
L-am auzit sunand.L-am luat usor sa nu o trezesc si am raspuns:
-Alo?
J:Hey!Mia!Sunt Alex!Uite stiu ca esti suparata pe mine pentru faza de mai devreme,dar vreau sa iti explic...
-Nu vreau!
J:Te rog,asculta-ma!
-Ai 5 minute!
J:Uite!Din prima clipa ti-am spus ca te plac!Si cand am vazut fata lui Cale dupa ce ai dansat,mi-a ajuns singele in cap!Cand a spus ca daca nu te fac eu iubita mea,te face el,mi-am amintit ca el face asa cu toate fetele.Nu am vrut sa creada ca si cu tine poate sa faca la fel!Intelegi?Te rog sa ma ierti!Tin foarte mult la tine!!
-Si eu tin la tine!Mesi ca iti pasa!Desi nu ne stim decat de 2 ore!Si stai calm;esti iertat!
J:Ai vrea sa iesi cu mine si Boom in parc?
-Cine e Boom??
J:E cainele nostru!
-Sigur!Am si eu o catelusa pe nume Kim!
J:Bine!Ne vedem in parc intr-o ora!Pup!
-Pup!
M-am schimbat:Machiat:
Si am plecat!
Ajunsa in parc il vad cum vine cu Boom!Era asa frumos!Mia!Trebuie sa fiti doar prieteni!Macar o luna!Cat de dulci sunt!Asi vrea sa i-o spun!
J:Buna!
-Hey!
J:El e Bomm!
-Ea e Kim!
Am plecat catre locul de joaca pentru animale,ca sa ii lasam acolo sa se joace,cat noi mai vorbim.
Am lasat cainii acolo,iar noi ne-am pus pe o banca in fata lui.Am inceput sa vorbim si sa ne cunoastem mai bine!E super simpatic!I-am multumit dinnou ca i-a pasat de mine!Si nu am rezistat si l-am luat in brate!Ce ma mirat,era faptul ca imi raspunsese la imbratisare.Am luat cainii si am plecat catre casa,pentru ca a insistat sa ma duca pana acasa.
M-a luat de mana si am plecat.In fata blocului,am stabilit sa urce si el,sa mai stam putin impreuna.
Ajunsi in casa ne-am pus pe canapea si am pornit televizorul.Era pe stiri.
,,Juno din trupa Shot,a fost vazut astazi in parcul de caini cu o domnisoara superba!Se spune ca e noua colega de dans si partenera acestuia!Dar nu ne-ar mira sa fie ceva si mai mult intre cei doi,innafara de parteneri,colegi si prieteni!Dupa spusele fotografilor nostrii,acestia au fost surprinsi intrand in apartamentul ei.
O sa vedem la urmatorul concert daca mai e aceeasi chimie intre colegi!"