Sunt de aproape o saptamana la Sara.Nu am mai vorbit cu niciunul dintre ei.Poate se intampla sa ma sune Lexy sa ma intrebe unde sunt,dar ii spuneam ca sunt bine.
Azi am filmarile noii mele melodi.Mi-am amintit ca cel mai bun prieten al meu se ocupa cu filmatul si pusul pe net.Asa ca am apelat la el.Azi trebuie sa ma vad cu el la o cafenea sa stabilim ultimele detalii pentru video.
M-am inbracat
Si am plecat sa ma vad cu Cristian.Ajunsa in fata cafenelei am intrat cu un gol in stomac.Nu am mai vorbit cu el de 3 ani.Cum o arata.Cand eram mici ma placea,oare acum ma mai place?La o masa mai retrasa era un baiat inalt,cu parul castaniu inchis(mereu l-a avut aranjat.ca si acum)si acei ochi caprui care mereu cand imi vorbea ma uitam in ei si ma vrajau.Dar era ceva schimbat la el.Poate faptul ca are cercei in ambele urechi si ca e mult mai frumos decat acum 3 ani.Ma indreptam cu pasi grabiti catre el si cand ajung in fata lui ii sar in brate.
C:Doame,Mia!Ce dor imi era de tine!WOW!Te-ai schimbat mult.
-Pot spune la fel si despre tine.
C:Dar stai calma.Tot la fel de frumoasa ai ramas.
-Tu nu.Esti mult mai frumos decat atunci cand ne-am vazut ultima data.
Am mai vorbit,ne-am mai amintit de cand eram mici,dar i-am spus si despre Alex si despre baieti.Am plecat acasa sa ma schimb.Mi-am facut o poza si am postat-o.
,,Pupici de la filmari.Sa ma urmariti pentru ca o sa urc pe YouTube prima mea miesa!"
M-am schimbat si am plecat catre locul unde urma sa filmez.
Am terminat videoclip si l-am postat pe net si am plecat acasă.
Pe drum m-a sunat Alex.Dar nu i-am raspuns si mi-am continuat drumul pana ma intrerupe tot telefonul.De data asta ma suna Urs.
-Da domnu' Ursu!
U:Mia!Trebuie sa vii urgent acasă!!
-Bai!Mai respira!De ce?Ce se întâmplă?
U:Juno a luat-o razna de când ai plecat.Nu mănâncă,nu vorbeste cu noi,nu a mai iesit din camera de atunci si când fusei la el in camera sa ii duc mâncarea zisă ca nu mai are rost sa te mai astepta si ca se omoară!!!
Atunci am simtit ca mor.Nu are cum.Eu încă il iubesc!Nu pot sa traiesc fara el!
-Ajung in 2 minute.
Am ajuns in fata blocului la ei si am rămas masca.Trebuia sa ma astept la asta!Pe flori era un bilețel pe care scria ,,Imi cer scuze!
Cu dragoste al tau rapper!!"
Aveam deja lacrimi in ochi!Dar nu am vazut pe nimeni langa masina.Simt doua mâini care ma cuprind pe la spate.
J:Imi cer mii de scuze!Cu toate ca a fost vina ta ca esti geloasă pe Ana.
-Asa iti ceri tu scuze?
J:Ana e sora mea.