Mia pov:
WOW!!Mult am stat despartiti.Aproape o jumatate de ora.Alex era la baie,iar eu am zis sa ma duc la baieti,dar i-am auzit vorbind.
U:Ba!Nu se aude nimic de la aia.Daca se omorara unul pe altul?
S:Sau daca se impacara?
U:Da!Eu tot cred in ipoteza mea.
C:Mai bine sa nu se impece.Nu imi place sa ii vad impreuna.
Cale vrea ca noi sa ne despartim!?De ce?Imi veni o idee.
-Alex!Hai sa le facem astora o farsa.
J:Buna idee!
-Ai pistol cu capse?
J:Cred ca da.De ce?
Dupa ce i-am explicat si lui planul meu de razbunare,am inceput sa tipam unul la altul si am spart si o vaza sa para mai credibil.Am iesit din camera,iar ei au venit sa vada ce avem.
U:Ce aveti mai?
J:Pai,domnisoara aici de fata,nu mi-a spus ca e insarcinata cu fostul ei iubit.
-Si de ce ma rog,sa iti spun tie?
J:Pentru ca sunt iubitul tau.
-O...ma lasi!!Nu te-am iubit niciodata.Hai sa iti spun ceva:in seara aia eu te-am imbatat.Aveam nevoe de o scuza sa te pot omora.Iar acum o am.
Atunci am scos ,,pistolul"de la spate si l-am indreptat spre ei,care s-au dat mai departe de mine.
-Bun.Cine e primul?Defapt,hai ca aleg eu.Asa-zisul meu iubit.
In acel moment ,,l-am impusct'',iar sangele fals a inceput sa curga din pieptul lui.M-am intors cu fata la restu'si i-am vazut plangand si rugandu-se de mine sa nu ii omor si pe ei.
Alex ia luat in brate,iar ei au inceput sa tipe si noi radeam de tipetele lor.
S:Tu erai mort,si tu era o pshopata care voia sa ne omoare si pe noi dupa ce il omorase pe iubitul ei!!Cum naiba???
-A fost o farsa!!
U:Voi sunteti nebuni?Era sa mor!
S si C:Numai tu?
U:Da,dar eu sunt mai batran.
Toti:Nu te mai da lovit!
Scuze ca e asa de scurt dar vreau sa fac alt capitol!!