Cand sa ajung la magazin,cineva ma trage de mana intr-un loc întunecat si mi-a pus o mana la gura si un pistol la tampla.
??:Daca nu scapi de iubitelul tau pana maine,iti zbor creerii.Sau mai bine te lasa sa trăiesti cu chinuri.Iti omor copilul.Se nu crezi ca nu am aflat ca esti însărcinată cu cacatul ala cu ochi!😂😂(Scuze ca ii spusei asa,cu toate ca il iubesc.)
Acum te întorci frumușel acasa,nu spui nimănui nimic,iar maine alegi de la cina iti ei rămas bun.Ori ramai văduva,ori ramai alaturi de el dar fara copil.Si o sa ma asigur ca nu o sa mai poți face copii.
Atunci mi-a dat drumu si a fugit.Eu ametita de la plans,m-am târât pana acasa.Ajunsă,am intrat si toți de uitau mirați la mine.
L:Mia!Ce ai?De ce plângi?
-Unde e Alex?spun respirând cu greu
C:Pe terasa.Te asteapta.
Cand am auzit,am trecut pe langa toti repede sa ajung la el.Am intrat si am expirat destul de linistita sa vad ca e bine si ca nu a pățit nimic.El statea pe saltea si fuma privind in gol catre oras.Am sarit sa il i-au in brate,dar ma respins.
-Ce...ce ai?spun cu lacrimi in ochi
J:A venit mai devreme un băiat si m-a amenintat ca ma mai apropii de tine nu o sa te mai vad vie.Asa ca ori pleci tu ori plac eu?
-Adică...Tu..Tu...Te desp..desppparti de mine???
J:Asa e mai bine.
-Tu alegi calea usoara.Pe mine ma pus sa aleg intre tine si copilul nostru;eu nu am stiut ce sa aleg si tu ai ales sa te despărți de mine?!!spun plângând si tipand.
-Bine!Atunci ma întorc la ai mei.In Londra.
Am intrat in camera sa îmi fac bagajele.După 5 minute intra si Alex.
J:Esti bine?
-....
J:De ce nu vorbesti cu mine?
-Pentru ca nu mai am ce sa iti spun.A!Ba am ce sa iti spun.Nu o sa ma mai vezi în viata ta.Si din moment ce sunt însărcinată doar intr-o luna,copilul nu o sa mai fie nici al tau,nici al meu!
J:Cum adica?O...sa..fffaci avort?
Am luat geanta pe mana,trolerul,si m-am pus in fata lui
-Tu ma obligi!ma uitam in ochii lui si vedeam cat suferă.M-am apropiat de el,l-am sărutat pentru ultima data pe obraz si i-am lăsat inelul pe pat.
-Nu credeam ca o sa se termine asa!Pa Juno!!
Atunci am iesit din camera,casa,si din vietile lor.In special din viata lui!