O lume paralela!(1)

156 8 2
                                    

Au trecut ceva timp de la ,,nunta" lui Lexy. Ea a inceput sa se inteleaga minunat cu Sorin.
Azi este ajunul Craciunului.
Eu sunt si mai bine cu Alex.
Eram pe strada cu Kim,mergeam catre casa.Am fost sa la cumparaturi.Aproape de trecerea din fata blocului,Kim a scapat din lesa si a fugit.Eu eram dupa ea,pana cand am vazut o masina langa mine.

Juno pov:
Eram in casa pe canapea asteptand sa vina Mia cu Kim,cand am auzit un latrat la usa.M-am dus si am vazut-o pe Kim,dar fara iubita mea.Am auzit mult zgomot afara,am luat-o pe Kim si am coborat sa vad ce se intamplase si unde era Mia.
In fata blocului nostru era o fata lovita de masina si era si o salvare langa ea.M-am uitat la mana ei si avea o bratara pe care era scris,,M&J FoReVeR!!💖".Era Mia!Iubita mea.
-Ce s-a intamplat?
(??):Era pe trecere si a venit o masina si a lovit-o din plin.
-Ati vazut numerele masinii??
(??):Nu!Ar trebui sa afle si familia ei!
-Eu sunt!
Am vrut sa trec pe langa toti acei oameni sa ajung la ea,dar m-a oprit politia.
P:Ne pare rau,dar nu puteti trece.Cine stie familia fetei,sa o anunte!
-Nu intelegeti!Eu sunt familia ei!Eu sunt iubitul ei!

Dupa o ora:
Eram la spital de o ora.Au venit si restu'.Asteptam sa vina doctorul sa ne zica si noua cum este.A iesit un doctor din salonul ei.
Doc:Cine este familia domnisoarei?
Toti:Noi!
Doc:Si cel mai apropiat?
O vad pe Lexy ca se uita la mine si ma chiama sa imi spuna ceva.
L:Nu pot sa intru eu.Te rog sa intri tu!
-Bine.
-Eu sunt iubitul ei.
Doc:Vreau sa vorbesc ceva cu tine.
-Sigur.
Era asa de ingrijorat!Nu stiam ce voia sa imi spuna!
Doc:Alex,imi pare nespus de rau!Dar iubita ta nu da niciun semn.Pentru ca esti nepotul meu,o mai pot lasa conectata pana imi spui tu.Dar sansele de a-si reveni sunt de 1 la un milion.
Cand am auzit am fugit la ea in salon.Nu vreau sa mi-o ia nimeni de langa mine.
Eram la ea in salon,langa ea si o tineam de mana.
-Te rog Doamne!! Nu o lua de langa mine!!Hai!!Fai un miracol de Craciun!De ce nu puteam fi eu in locul ei!

Mia pov:
M-am trezit intr-o casa frumos aranjata de Craciun.Dar nu era casa mea.
-Baieti?!
-Alex??!
-Lexy?!
-Unde sunteti toti?
(?):Mia!De ce tipi?
-Sara?
Sa:Da,mai!!Cine e Alex?
-Eu de cand stau cu tine?
Sa:Nu stai numai cu mine.Aici stam toate 4.
-Cum adica toate 4?
Sa:Eu,tu,Bella si Alexa.Sar tot nu imi raspunsasi la intrebare.Cine e Alex?
-E iubitul meu.E din trupa Shot. Nu ii mai sti?
Sa:Nu!Tu nu ai iubit!Acum,hai sa mergem sa mai repetam.
Atunci a aparut Moș Craciun.
MC:Ce este draga mea?
-Unde sunt?Unde e Alex?Unde sunt baietii?
MC:Tu ai foat in coma dupa ce te-a lovit o masina.Alex si-a dorit sa fie el in locul tau!Eu l-am ajutat,iar voi acum sunteti fiecare in lumea celuilalt.El nu isi mai aminteste.El te place.Dar tu esti o vedeta.
-Cum adica sunt o vedeta?
MC:Daca fiecare e in lumea celuilalt,tu ai o trupa cu care stai,iar el e doar un dansator care va veni la auditiile pentru trupa ta.Dar sa ai grija!Sa nu ii spui ca in lumea reala sunteti impreuna!Sa faci exact cum a facut el cu tine.Sa il faci sa te iubeasca cum a facut el.

Hey!!Continuarea va fi in Decembrie.Ca tot nu mai e mult.Cred ca este capitolul meu preferat.Este legat de Craciun,ca tot vine.O sa va placa si partea a 2.Va pup

Step UpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum