O lume paralela(2)

141 9 7
                                    

Cum sa fac eu sa ma iubeasca din nou.Cand imi amintesc(,)cat de greu i-a fost sa ma faca sa il iubesc.
Azi este castingul pentru dansatori.Sper sa vina si el.
Pe usa intra 2 baieti.Cand m-am uitat la primu',mai aveam sperante,dar cand a intrat cel de al 2-lea,mi-am pierdut orice speranta.Dar usa se mai deschide o data si pe ea intra omu' de care m-am indragostit.
(??):Buna!Eu sunt Alin,el e Cyutz,iar el e Alex aka Junior.
-Puteti incepe!

Dupa ce au terminat,eu nu imi mai puteam lua ochii de la Alex.Ce dor imi e de imbratisarile si sarutarile lui.
B:Mia!!!Mai esti cu noi?
-Da!Scuze.
Sa:Se pare ca cineva se indragosti!Care e?
-Hai sa alegem.
A:Bine.Tu prima.
-Mie imi placu cum dansa acel Alex.
Sa:De el iti place!?
-Poate!!??Dar parca dasa cu mai multa dragoste decat ceilalti doi.
A:Bine.Are dreptate.Hai sa ii facem pe plac domnisoarei indragostita.
B:Voi 3 sunteti prieteni?
J:Da.
B:Pai,ne pare rau,dar va despartim.Cu un vot foarte puternic,ne-a convins si pe noi sa il alegem pe.....Alex!!!!
In acel moment nu am mai rezistat si m-am dus si i-am sarit in brate.

Dupa o saptamana:
Trecut o saptamana de la casting.Eu ma inteleg foarte bine cu Alex(normal),ieri ma sarutat si am hotarat sa fim impreuna.  suntem la repetitii.Ma duc langa un alt dansator sa il ajut cu un pas de dans.Dar se pare ca el avea alta treaba.Incepuse sa se tot dea la mine.Ma tot uitam la Alex, care dupa culoarea de la fata parea ca mai avea putin si sarea sa il omoare.
A plecat nervos pe scari.Eu am fugit dupa el.
-Alex!!!Asteapta!!Nu il plac pe el!Ci pe tine!!
J:Se vede!
-Nu vorbi asa!
J:Lasa-ma!
Am ajuns jos si am mers dupa el.
-Pana aici!Stancu Alexandru Petru,eu pe tine te iubesc!!Da!!Ai auzit bine!TE IUBESC!!!Ma uitam la el,dar se pare ca el nu si-a dat seama ca statea in mijlocul strazii,si o masina se apropia cu viteza.Cand am vazut,am trecut eu in fata masinii,impingand-ul pe el,si lovindu-ma pe mine.
J:Mia!!!!Imi pare rau!Nu ti-am spus cand am avut timp,dar si eu te iubesc!!
Atunci am simtit o mare durere in inima,si m-am trezit intr-o camera de spital.

Restu' pe 2 Decembrie!!Pup!!

Step UpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum