Dupa ce ma sarutat,s-a uitat la mine.Cu coada ochiului,am vazut cum vine nervos un baiat.O,Nu!!!
-Du-ma acasa!!
J:Ce?De ce?
-Du-ma acasa,acum.
L-am luat de mana si am iesit alergand din cinematograf.Am urcat in masina si am plecat cu cea mai mare viteza.
J:Cine era ala de ne alerga?
-E fostul meu prieten.De-asta am vrut sa plecam.Pot sa te rog ceva?
J:Sigur!Spune!
-Pot dormi la voi in seara asta?
J:Normal!
-Daca va deranjaza,pot sa dorm acasa.
J:Ce vorba mai e si asta.Pot si eu sa te intreb ceva?
-Da.
J:De ce ne alerga fostul tau prieten?
-E o poveste mai lunga.Am fost cu el aproape un an.Iar dupa primele 4 luni de relatie,a inceput sa ma bata,sa vina beat acasa,ne mutasem impreuna deja.Pana intr-o seara cand a intrecut limita si a venit cu mai multi prieteni si incercau sa se folosesca de mine.Asa ca am fugit acasa la mine.Problema e ca acum a aflat unde stau.Am plecat catre casa lui.Nici nu am mai dat la mine sa imi i-au cateva haine.
Ajunsi la ei am mancat de pranz si ne-am dus in sufragerie sa ne uitam la un film.In timul filmului,a sunat telefonul lui Urs.
U:Bai!!Ma sunara de la studio,ca trebuie sa mergem sa mai repetam.
C:Atunci hai!
J:Hai.
-Eu nu merg.Va astept aici.Pregatesc si cina.
J:Sigur?
-Da!Sunt bine!
S:Nu pregatesti nimic.Am in plan cel mai tare meniu.Deci,eu gatesc.
J:Bine atunci.Dupa ce venim,mergem la Mall sa iti cumperi haine.
-Bine.
J:Hai sa mergem.
Cand credeam ca au plecat,Alex se intoarce si ma saruta.Am ramas stana de piatra.
#*¢¥\∆~
Eram singura de o ora.De plictiseala am inceput sa ma plimb prin camerele baietilor.Stai!Eu unde o sa dorm?
Ajunsa in camera lui Alex,am inceput sa ma uit mai atenta.Am deschis dulapul,am luat un tricousi m-am imbracat cu el.Era lung de mine,incat imi venea pana sub fund.Am auzit usa,si am iesit repede sa ii intampin.
Cand m-au vazut mai mult dezbracat decat imbracata,au ramas cu gurile pana in pamant.
J:Iti sta minunat in tricoul meu!
-Stiu.
J:Bai!Nu mai salivati ca e a mea!
SUC(lol):De cand?
J:De azi.Tu.Dute si iati pantaloni pe tine,si hai sa iti iei haine.
-Bine!
Am plecat la Mall.Am luat multe haine.Am ajuns la raionul cu tricouri cu mesaje.
J:Uite ce tricou misto gasi-Vezi ca intinzi coarda!
Ne-am luat si tricouri de cuplu.La insistsnta meaSi am plecat acasa.
-Eu in ce camera voi dormi?
J:In a mea.
-Si tu?
J:Cu tine.Sau vrei sa ma trimiti pe canapea!?
-Nu.
Ajunsi acasa,am mancat si am intrat in camera,,mea",dupa la dus,care a durat 10 minute.M-am uscat si m-am schimbat in pijama.M-am urcat in varful patului si am sunat-o pe sora mea.Nu a raspuns.Am pus telefonul pe noptiera de langa pat,si m-am pus pe spate.Aud un ciocanit la usa.Imediat ce spun,,da",intra Alex.
J:Pregatita de somn?
-Da.
S-a urcat si el in pat si m-a sarutat de noapte buna.
J:Noapte buna,Iubire!!❤❤❤❤
-Noapte buna!!
Si asa am dormit:Hey!!!La media e Lexy,sora mai mare a Miei.Sper sa va placa.Sunt in pana de idei.