Schimbare totala

110 6 0
                                    

Trecuse o saptamana de cand imi revenisem.Eram acasa.Toti ma tratau ca pe un copil,asa ca atunci cand baietii au plecat la repetitii si sora mea la ai nostrii,am iesit sa ma plimb.Am fost la coafor si mi-am facut suvite rosii,am fost in mall sa imi cumpar alte haine,si am fost la un salon de tatuaje.

Ajunsa acasa,am zis ca sa imi pun noile haine in dulap si sa il sun pe Alex.

-Hey!

J:Ce este iubire?

-Cand veniti acasa?

J:In 10 minute.

-Asta voiam sa aud.am spus si am inchis.

Ma gandisem sa imi fac o poza si sa i-o trimit

Ma gandisem sa imi fac o poza si sa i-o trimit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-,,Abia astept sa vi acasa,iubire.Ma plictisi fara tine."

J:Ce iti facusi pe maini?Lasa ca ajung eu acasa si vorbim noi.

-,,Vai,dar ce rau ai devenit iubire!"

Dupa 10 minute:

Au trecut 10 minute de cand vorbi cu Alex,deci trebuie sa apara.S-a auzit usa de la intrare,semn ca au venit,asa ca m-am dus si eu sa ii intampin.

-Insfarsit.Ma plictisi.

Cand m-au vazut toti,au ramas masca.

-Ce aveti mai?

U:De cand arati tu asa de bine?a spus holbandu-se la mine

Alex se uita urat la el si ii da o palma dupa cap.

J:De ce iti facusi asta?

-Chiar vrei sa sti de ce?Pentru ca de cand cu accidentul,toti ma tratati ca peun copil.,,Nu fa aia!" ,,Iati pastilele!" ,,Mananca sanatos!Nu mai puteam.Asa ca m-am hotarat sa va arat ca nu mai sunt un copil.La sora mea si la baieti ma asteptam,ca asa sunt ei,dar tu esti iubitul meu.Ar trebui sa ma intelegi ca imi e greu sa ma schimb asa usor doar din cauza unui accident.spun cu lacrimi in ochi

J:Poate pentru tine e doar un accident.Dar pentru mine a fost si e mai mult.Tu nu pricepi ca acest accident putea sa te ia de langa noi.De langa mine!Peveci!!Dar tu nu intelegi!!Cum ai putut sa iti faci tatuaje fara sa imi spui si mie?Nu!!Cum ai putut sa iti faci la 16 ani?Esti minora!

-Ai spus ca atunci cand sunt cu tine sa nu ma mai consider minora.

J:Eram beat,pentru numele lui Dumnezeu.Tot mica esti!

Dupa spusele lui,am simtit ca mor.Atunci am gandit cu ,,fundul",nu cu capul.

-Atunci de ce mai stai cu mine?Daca tot sunt asa de mica!!

Am inceput sa plang si am plecat in camera noastra si am trantit usa.


Juno pov:

Nu pot sa cred ca ne-am certat din nimic.Stai!!!Eu abia acum imi dadui seama ce tocmai spusei,si ce spusa ea.

M-am dus in camera,si am batut la usa.

M:Oricine ai fi,pleaca!

Am apasat pe cleanta(spre norocul meu,era deschisa),am intrat,m-am asezat in pat langa ea si am luat-o in brate.

M:Lasa-ma!!a spus cu fata in perna

-Uite,imi pare foarte rau pentru ce zisai,pentru ca ridicai tonul la tine sI...(atunci am vazut bagajele ei)ce e cu alea??

M:Daca zisesi ca sunt prea mica pentru tine,plec sa te las cu fetele mai mari.

-Nu am nevoe de alte fete,sau fete mai mari.Am nevoe de tine.De iubirea ta!Imi pare foarte,foarte rau!Ma ierti?

M:Nu stiu ce sa spun!?a spus ridicand capul din perna si uitandu-se la mine;

-Atunci nu spune nimic.Doar raspunde-mi.atunci am sarutat-o.

M:Cum de ma saruti dupa ce facui si dupa cum arat,asa plansa??

-Pentru ca te iubesc indiferent.Si cu tatuaje si fara.atunci o mai sarut odata.

-Defapt,ai dreptate.Cum te pot saruta la cat de urata esti cu tot machiajul ala scus tot?!


Urs pov:

-Ba!Nu se aude nimic de la aia.Daca se omorara unul pe altul?

S:Sau daca se impacara?

-Da!Eu tot cred in ipoteza mea.




Da!Zisesm ca il pun maine,dar ma plictisi,s imaine o sa ma uit la concer,si poate uitam,asa ca il pusei acum.Sper sa va placa si capitolul si noul personaj.Si,scuze ca ii certai putin.Dar tot iubirea lor invinge!

Step UpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum