Trebuie sa fac cumva sa il trezesc pe Alex.
-Iubire!Trezestete!
J:Mmmm!Ce s-a intamplat?Am avut un vis ciudat.Tu erai însărcinată si eu când aflam lesinam.
-Daaaa!!!Nu a fost un vis.E real.O sa fim părinți!
J:Ceeeee????
Am mers in camera si ne-am pus in pat.După 15 minute in care practic am fost un fel de Cale (pe scurt am lenevit)Alex s-a ridicat.
J:Ma duc pe terasa.Am nevoie de mai mult aer.Vii?
-Nu!Te ASTEPTAM aici.accentuat ultimul cuvant si deja il vad galben la fața.
Iese pe usa,dar strig după el:
-S-ar putea sa fie 2.Eu il aud cu tipa.
Stăteam in pat pe telefon,când am vazut o postare pe Facebook:
,,Alexandru Stancu v-a etichetat intr-o postare:"
,,Cu viețile mele in pat.Bebe e pe drum!!😍😍
Simtindu-de iubit cu Mia Trandafir!!!"Când pisici a facut poza?Ma ridic din pat si ma duc direct pe terasa.Toți erau acolo,inclusiv fetele.
-Stancu Petru Alexandru!Cand pisicii tăi facusi poza?Si pe mine de ce nu ma intrebari daca ai voie sa o postezi?
J:Ce!Crezi ca numai tu poți sa faci surprize de genul asta?Uite ca pot si eu.spune si bine si ma sărută,iar restu' doar aplauda.
-Te urăsc!
J:Si eu te iubesc!
Atunci ma luat in brate stil mireasa si am plecat in camera.
J:Ce zici?Mergem pe la ai mai?
-Nu stiu ce se zic.E prima data când ii cunosv.Mi-a frica!Daca nu ma plac?
J:Unu:O sa te place.Iti garantez asta.+le-am tot vorbit de tine; si nu credeam ca iubita mea care a plina de tatuaje pe mâini,ii e frica de ce parere au socrii ei despre ea!
-Nu sari calul!Vine.Sunai si spunele ca mergem pe la ei.
J:Mai bine hai sa le facem o surpriza.
-Cat o sa stam?
J:Nu stiu,4 zile.
-Ma duc sa îmi fac bagajele.
Mi-am facut bagajul nu foarte mare,si am iesit in living.
Între timp a ajuns si sora mea acasa.
L:Unde crezi ca pleci?
-Pai...in 20 minute,plecam la socrii,dar acum ma duc pana la magazin sa îmi iau înghețată si kiwi
L:Tu esti nebuna?Suntem in luna Octombrie, si tu vrei ingetata.Si mai e si cu Kiwi.Ce combinatie.Parca esti gravidă. si rade încet
Eu mi-am luat geaca pe mine si in drum spre usa am strigat.
-Să sti ca sunt!
Am coborât rapid scările,am iesit din bloc si am traversat la magazin.Dar trebuie sa,,dau coltul"unui bloc de ajung la magazin.Cand sa...